Ga naar inhoud

Voorbereiding operatie, extra bh's?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik heb een vraag betreft de dag van de operatie en erna.

Ik krijg as 5 oktober mijn borstvergroting bij dr. Demeyere in Gent.

Nu heb ik wel al gehoord dat ik daar een bh aangemeten krijg, maar is 1 genoeg, of hebben jullie tips,adviezen, ervaring met het aanschaffen van een 2e bh?

Of juist de ervaring dat de bh's bij deze dokter niet prettig of juist wel prettig zijn?

Ik lees zoveel wisselende ervaringen met de bh's die aangemeten worden...

 

Veder nog tips voor eventueel ontsteking en wondverzorging?

 

Liefs Luus! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wisselde dagelijks van bh, had 2 bh's van de hema als reserve :)
Achteraf erg blij mee want de bh die ik van de kliniek aan moest die zat echt voor geen meter haha. 

 

Overigens wondverzorging moet je niets aan doen, er zitten als ik het goed heb bij Demeyere pleisters op die 2 weken blijven zitten. 
Daarna hoef je vrij weinig te doen aan de wondjes omdat het gehecht is en geen open wond, je kan het eventueel wel afdekken met een gaasje als de huid niet prettig aanvoelt aan de stof van de bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luus @Cato Het is de hema heavy duty, die is niet voorgevormd. Sluiting zit achter. Word ook aangeraden hier op het forum. 

Wilde zelf ook steeds een voorsluiting voor ik geopereerd was, maar dat voelde heel naar, vandaar dat ik voor een sluiting achter heb gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.