Ga naar inhoud

Biankskie: 26 november 2010: Dr. V Selms


Gast biankskie

Aanbevolen berichten

hoi hoi

ik ben bianca moeder van 4 kindjes en woon in eindhoven

ik heb in maart 2008 een maagbandje gehad met een overgewicht van 120 kilo

ik ben ruim 45 kilo afgevallen en na 4 zwangerschappen en veel gewichtsverlies ben ik in juli dit jaar geopereerd aan een bwc

ook bij dr v selms

nu heb ik gisteren gehoord dat ik 26 nov mag voor mijn borstlifting

waar moet ik zoals rekening mee houden ivm herstel ? ik heb 4 kids en een heel huishouden en ik ben iemand die geen pijngrens heeft en maar door gaat

tips zijn dus echt welkom ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Biankskie,

Volgens mij ken ik je nog wel van het bwc-forum, klopt dat? Leuk joh dat je nu voor een borstlift gaat. Ik heb mijn borstlift gelijk met de bwc gehad, 6 weken geleden. Er staat een foto van in de gallerij, onder het kopje borstlift, voor als je nieuwsgierig bent :-) Krijg jij bij de lift ook een prothese, en zoja, onder of boven de spier? Ik had na mijn operatie eigenlijk alleen last van mijn borsten, buik voelde ik nagenoeg niet... Maar ik heb ook een prothese van 450 cc onder de spier gehad. Maar het is het allemaal waard geweest, ben echt keiblij met mijn :1boobs:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi, ik denk dat je even je datum aan moet passen, er staat dat je 26 oktober geholpen word, dat moet de 26e van november zijn toch?? Ik heb op 1 oktober een borstlift gehad....... een pure lift, dus zonder protheses.. Trouwens eerst even heel veel complimentjes en respect voor je dat je zoveel bent afgevallen !!! Wat geweldig voor je !!!!!!!! Ik weet niet wat voor je lift je gaat doen, met of zonder protheses.... Je kunt mijn operatieverslag en verloop na de operatie terug lezen bij mijn topic. Staat alleen wel onder borstverkleining. Je kan me alles vragen, geef je graag antwoord. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi biankskie,

Welkom hier op het forum. Ik heb de titel van je voorsteltopic even aangepast. Echt knap dat je zoveel bent afgevallen.. Goed hoor. Waar je rekening mee moet houden is dat je heeeel veel rust nodig hebt, je mag niet tillen (zwaar tillen mag 6 wkn niet). Ik heb voordat ik werd geopereerd een informatiefolder gekregen met leefregels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al de 26e dus vandaag word je geopereerd.

Veel succes en straks genieten van je nieuwe boobies.

Ik heb ook een lift in combinatie met protheses gehad. (weet niet of jij ook protheses krijgt) En ik had gelukkig de luxe dat ik vier weken bij mijn moeder kon "logeren". Mijn vriend kwam na het werk naar mijn moeder en in het weekend de hele boel weer verhuizen naar thuis.

Ik heb zelf ook twee kindjes en mijn jongste was nog net geen 9 maanden toen ik geopereerd werd.

Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar 6 weken niet tillen is echt een must. En ook de chirurg zal je aangeven wat je wel en niet mag doen.

Mocht je na de operatie vragen hebben stel ze gerust.

Liefs Kristel

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.