Ga naar inhoud

blij of niet blij met sliliconen implantaten


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben nieuw hier.
Al jaren wil ik een kleine borstvergroting maar je hoort zulke afschuwelijke verhalen over het gebruik van silicone implantaten omdat als het fout gaat, het echt fout gaat. Heeft iemand ervaring met het fout gaan? Of is iedereen blij en tevreden zonder ergens last van te hebben?
Ik heb al een keer lipofilling gehad maar dat is als sneeuw voor de zon verdwenen, vandaar deze oplossing en wens.
En heeft iemand ervaring met pc Beekman in Hilversum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook voor monobloc hydrogel. Wil ook niet de komende jaren bij elk lichamelijk ongemak denken dat het misschien door de siliconen komt. Hoewel ik er wel van uit ga dat het bij de meeste vrouwen goed gaat hoor. Maar ik ken mezelf,  ik ben te bang dat het bij mij niet goed zal gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi @Joleina

Net als de meiden hierboven heb ik daarom gekozen voor de monobloc hydrogel. Ik heb ze nu ruim 5 maanden en ben super tevreden!

 

Op het forum kan je veel meer informatie over deze protheses vinden via de Zoekbalk.

 

Pc's die deze protheses plaatsen zijn onder meer dr Nio en dr Van Selms in het OLVG west, daarnaast werkt dr Nio ook in de Parkkliniek en Van Selms in Medisch centrum Jan Van Goyen (er zijn wel grote prijsverschillen tussen de klinieken en het ziekenhuis). Er zijn ook recent wat dames op het forum met deze protheses door dr Visser in de Arenborghoeve geopereerd. 

 

Ik ben door  dr Nio geopereerd en kan hem zeker aanraden! Hij plaatst net als dr Van Selms ook siliconen protheses, dus als je twijfelt dan zouden zij allebei een goede optie kunnen zijn. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi meiden, ik ben ooit bij van Selms geweest en sprak 2 vrouwen die bij hem een borstvergroting hebben laten doen maar bij beiden heeft ie meer geplaatst dan ze gevraagd hebben...en dat wil ik dan perse niet. En is het nadeel van monobloc niet dat je de randen van het implantaat ziet? Als je jong bent misschien niet maar ik ben ouder en mijn huid en vetlaag zijn iets dunner dus daar ben ik bang voor...
en ik wilde het gelijk met een labia reductie doen...heb nu vanwege vreselijk veel weerstand van mijn geliefde tegen de borstvergroting alleen die labia laten doen..weet niet of ik blij ben met resultaat want het lijkt alsof echt alles weg is...

Ik heb ooit eerder liposuctie en daarna filling gedaan maar dat vet in m'n borsten is totaal verdwenen vandaar de implantaten vraag nu...
Sorry voor alle vragen, beetje chaotisch allemaal. Grtjs Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Joleina

 

Hoi hoi,

 

Ik heb siliconen en nergens last van. Zo ook mijn omgeving die ze al aardig wat jaartjes in hebben zitten en sommige zelfs al 3 x hebben gewisseld. Je moet echt pech hebben als het fout gaat en dat is een risico die je meedraagt bij elke operatie. Gelukkig gaat het vaker goed dan fout. Je angsten en risico's goed bespreken bij je consult en een PC uitkiezen die allround in de materie zit. Die ze vaak plaatst maar ook goed met complicaties omgaat (goede nazorg)

 

Hiernaast lijkt het mij dat een PC vooraf bespreekt hoeveel CC erin gaat. Je hebt wel een goede vulling nodig als je geen rimpels wil hebben als je borsten wat leger zijn. Mocht er toch besloten zijn voor meer dan had ik wel weten waarom hiervoor gekozen is tijdens de operatie en dit niet vooraf is besproken. Dr. van Selms staat hier toch wel goed bekend. 

 

Lipofilling is naar mijn inziens goed voor correcties of een klein beetje meer in natural boobs maar zal niet een langdurig effect geven of zelf 2 cupmaten erbij geven. Tenzij je portemonnee het toelaat en genoeg vet in huis hebt om te blijven aanvullen;) Ben er zelf heel snel vanaf gestapt toen ik hoorde wat het mij ging kosten en nooit hiermee mijn cup/projectie zou halen. Tot dusver tevreden en happy met Siliconen.

 

Lees je lekker in en stel je vragen bij je PC waar je tegenaan loopt..meestal kom je dan tot een besluit.

Sterkte met je herstel van je Labia correctie. Hopelijk ben je straks wat blijer mee.

 

xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2017 om 00:15 zei Joleina:

Hi, ik ben nieuw hier.
Al jaren wil ik een kleine borstvergroting maar je hoort zulke afschuwelijke verhalen over het gebruik van silicone implantaten omdat als het fout gaat, het echt fout gaat. Heeft iemand ervaring met het fout gaan? Of is iedereen blij en tevreden zonder ergens last van te hebben?
Ik heb al een keer lipofilling gehad maar dat is als sneeuw voor de zon verdwenen, vandaar deze oplossing en wens.
En heeft iemand ervaring met pc Beekman in Hilversum?

Hoi, bedoel je pc Werner Beekman van Beekmanklinieken? Ik heb 15 augustus een wissel door hem gehad in Lelystad waar hij ook werkt. Erg tevreden. Als je iets wilt weten hoor ik het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.