Ga naar inhoud

Ereloon / Vergoeding van borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Ik ben 24 en wil graag een borstverkleining laten uitvoeren hiervoor heb ik twee pc's bezocht. Ik ben namelijk op zoek naar een (uiteraard bekwame) pc waarbij ik terecht kan zonder nog veel te moeten opleggen voor esthetische erelonen of 'cash geld' te moeten betalen als voorschot op het ereloon (dit lijkt mij immers vrij onwettig).

Ik ben 'gezegend' met een 75 F/G en heb last van mijn rug en schouders en normaal zou ik wel alles terugkrijgen van de mutualiteit (en normaal betaalt mijn hospitalisatieverzekering (KBC) ook wel mee).

Ik studeer namelijk nog en om dan erelonen van rond de 1500 euro te betalen, is voor mij gewoon financieel onmogelijk.

Ik lees op sommige fora dat er mensen zijn die dan ook erg weinig (of niets) zelf hebben moeten opleggen en ik vroeg mij dan ook af hoe dat het komt dat er zo'n grote verschillen zijn en of er een niet te dure pc is (liefst in regio Vlaams-Brabant) waar ik terecht zou kunnen?

Alvast erg bedankt voor jullie suggesties!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.