Ga naar inhoud

Eerste consult


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 35 jaar en heb twee kids. Weet nog niet precies hoe het allemaal werkt maar daar kom ik wel achter. Hoop ik. 

Ik denk er al erg lang over na om mijn borsten te laten vergroten. Nu ben ik er echt voor 95% zeker dat ik het ook daad werkelijk ga laten doen. 

Maar dan komen de vragen. Hoe, wat , waar... welke kliniek. Of in een ziekenhuis. Welke chirurg is de beste. Wat is een normale prijs die je er voor mag betalen. Hoe is het verloop. Welke protese, voor of achter de spier enz enz  Er zit nog best wat verschil in. Via deze site hoop ik wat antwoorden te krijgen op mijn vragen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Weet niet of het hier goed staat. 

Maaar ik heb zaterdag mijn eerste consult en vind het mega spannend. Ik begin ineens heel erg te twijfelen. Maar na weer even rond gekeken te hebben op dit forum word ik weer steeds zekerder. Heb een consult bij Bergman clinics bij dokter Daphne van Dam. Kent iemand haar. Ik ga er zonder Verwachtingen naar toe en laat mij adviseren over wat de mogelijkheid is. Dan goed nadenken. In de vakantie was ik zo zeker van mijn keuze. Maar ja dan loop je ook de hele weken in bikini. :/ 

Heeft iemand nog tips voor mij wat ik moet vragen, niet moet vergeten. Enz 

x ca :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
Op 6-9-2017 om 22:05 zei Cato:

Weet niet of het hier goed staat. 

Maaar ik heb zaterdag mijn eerste consult en vind het mega spannend. Ik begin ineens heel erg te twijfelen. Maar na weer even rond gekeken te hebben op dit forum word ik weer steeds zekerder. Heb een consult bij Bergman clinics bij dokter Daphne van Dam. Kent iemand haar. Ik ga er zonder Verwachtingen naar toe en laat mij adviseren over wat de mogelijkheid is. Dan goed nadenken. In de vakantie was ik zo zeker van mijn keuze. Maar ja dan loop je ook de hele weken in bikini. :/ 

Heeft iemand nog tips voor mij wat ik moet vragen, niet moet vergeten. Enz 

x ca :)

Heeft dokter van Dam je uiteindelijk geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.