Ga naar inhoud

Dr. Nio OLVG/parkkliniek Hellup!


Tittie_chick

Aanbevolen berichten

Ik heb twee consulten staan:

Bij Dr. Verdonck en Dr. Straten.

 

Nu is er interesse gekomen naar Dr. Nio.(Dichterbij huis en ook erg mooie boobs en werkt ook met de Motiva protheses)

 

Parkkliniek is praktisch bij mij om de hoek, alleen liggen de kosten veel hoger dan bij de andere twee pc's.

 

Nu had ik het OLVG west gebeld, helaas kreeg ik een erg asociale dame aan de lijn. Zij kon mij niet vertellen of Dr. Nio daar ook in de week voor kerst nog opereert.

Helaas is dat voor mij erg belangrijk, omdat dit de enige periode is waar het voor mij zou kunnen.

Ik moest op consult komen en dan zou de arts mij kunnen vertellen of het mogelijk was, maar eerlijk gezegd wil ik niet nutteloos op consult gaan, want bij het ziekenhuis liggen de consult kosten ook wat hoger.(eigen risico)

Wie weet de kosten van de borstvergroting bij het OLVG?

En zou er een andere manier zijn om met Dr. Nio in contact te komen?

 

IK ben benieuwd en alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Bij Dr Nio in Rdam geweest, de prijzen staan daar op hun site kijk bij Motiva die jij wilt.

In het OLVG zou je zomaar 700 euro minder kunnen betalen voor de Motiva.

Ik heb dit hier eerder gelezen vandaar.

Maar voor mij zoveel makkelijker in rdam ook als er wat is of voor de controlle's woon er 10 min vandaan.

kijk even op het profiel van mydream die is 2x op consult geweest voor een bedrag van 293 euro dat ze zelf moest betalen van haar eigenrisico.

Dat is een hoop geld......ik betaalde 50 euro voor een consult in rdam en dat word verrekend als je beslist het daar te laten doen, dus al met al is het verschil niet groot of je moet al over je eigen risico zitten.

Je zou kunnen bellen naar de parkkliniek en vragen of er al datums bekend zijn voor de kerst omdat dit voor jou de enige optie is.

Succes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mirtje Mijn eigen risico is nog niet veel van gebruikt, maar moet nog wel naar het ziekenhuis voor een controle voor het baarmoederhalskanker onderzoek,dus eindstand zal er wel niet heel veel over blijven.

 

Jij woont dan echt bij mij in de buurt trouwens haha, ik woon er ook nog geen 10 minuten vandaan.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick

 

Ik ga in december ook naar nio in het park. Ze hebben het rooster voor december nog niet maar ze vermoedde dat het de week voor kerst geen probleem zou zijn. Ik wil namelijk ook graag in die week. Halverwege oktober zou het rooster bekend zijn en konden ze gaan inplannen. 

 

gr gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.