Ga naar inhoud

Rosaliesarah : 5 september 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

@Rosaliesarah

 

Hoi hoi,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs meis.

 

Ik heb gelijk even de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Voor nu goed op tijd je pijnstilling nemen, goed drinken en lekker uitrusten.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @Rosaliesarah, gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Mag ik vragen op welke cup je bent uitgekomen nu? En welke bh maat had je voor de operatie?

Ik heb zelf een 75a en krijg over een maand als het past 380cc anatomisch dual plane. Je foto's zien er heel mooi uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Toetje1993:

Hoi @Rosaliesarah, gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Mag ik vragen op welke cup je bent uitgekomen nu? En welke bh maat had je voor de operatie?

Ik heb zelf een 75a en krijg over een maand als het past 380cc anatomisch dual plane. Je foto's zien er heel mooi uit! 

Haay, 

Ik weet niet precies waar ik op uit kom ben pas bijna 3 weken po.

Ik had een 65/70 B. heb wel gevraagd aan @best_boobie of ze een inschatting kon maken en zij dacht een 65/70 E of F 

lief van je dankjewel!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
5 uur geleden zei Raquelreed:

Hi @Rosaliesarah,

hoe is het herstel verlopen? En ben je tevreden met het resultaat? Het ziet er in ieder geval prachtig uit op de foto's, ik wordt 19 december geholpen door dr Peters in oisterwijk en vind het zo spannend. Hoop dat de mijne net zo mooi worden.

mag ik vragen hoeveel cc je hebt?

liefs,

 

Haay, 

mijn herstel is eigelijk heel erg goed verlopen was gister alweer 9 weken geleden en ben echt super tevreden de pijn is echt goed te doen met paracetamol of ibuprofen de eerste dagen zijn best heftig maar moet je even doorheen en goed op tijd je medicatie innemen. Verder staat Dkt peters erom bekend dat hij echt super mooie en kleine littekens maakt. Ik heb zelf van mentor 375cc hp dual plane geplaatst gekregen en zit nu op een 70F

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

 

4 uur geleden zei Tess_87:

Wat goed om te lezen! Mijn oog is ook gevallen op dr Peters. Ben je direct bij hem uitgekomen of via Diana Gabriels? 

Ik ben naar Diana gabriels gegaan en zij raadde mij dr peters aan. Ben ondertussen al bijna 4 maanden geleden geopereerd en ben zeer tevreden over dr peters de littekens zijn amper zichtbaar en alles is me echt mee gevallen. 

Heb je al een afspraak bij dr peters? Of operatie datum?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.