Ga naar inhoud

Kietje : 16 september 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Ik ben Nikita 

 

31 jaar mama van 2 jongens 

En 16 september ga ik bij DG voor de 550 cc bij de hupkens.

 

Ik werk niet ben echt 100% thuis. 

Mijn man heeft 2 weken vakantie genomen. En daarna zal mijn moeder en vriendin helpen waar nodig is.  Aangezien mijn jongste pas 2 is.

 

Ik vind het mega spannend. Ik heb altijd cup d gehad na veel afgevallen te zijn heb ik nu een zielige b. Dus ben zo benieuwd naar me 550 cc 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend. 

Nog 2 weken en dan heb ik 2 nieuwe vrienden. Ipv thee zakjes 

 

Ik vind het echt megaaaa spannend. 

Meer of ik wel voor de juiste maat ga.  550 cc

 

De pijn jaaa zal heftig zijn maar bevallen was ook heftig.  Dus ik neem aan dat ik dit ook overleef 

 

Ik ga bij Diana gabriels  en arts hupkens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kietje

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics eventjes samengevoegd, en de titel aangepast, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Ik heb de locatie op Vlaardingen gezet, mocht het toch een andere locatie zijn dan kun je dat doorgeven en dan passen we het aan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Kietje

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics eventjes samengevoegd, en de titel aangepast, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Ik heb de locatie op Vlaardingen gezet, mocht het toch een andere locatie zijn dan kun je dat doorgeven en dan passen we het aan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

xx

Oh super lief van je dankje. Ik moet nog even me weg vinden hier. Ik mag bij sommige kijken in hun albums maar kon er nog niet in.... Ik wacht dat nog even af. 

 

 

Het is zeker aftellen maar ik hou jullie op de hoogte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Kietje:

Oh super lief van je dankje. Ik moet nog even me weg vinden hier. Ik mag bij sommige kijken in hun albums maar kon er nog niet in.... Ik wacht dat nog even af. 

 

 

Het is zeker aftellen maar ik hou jullie op de hoogte 

 

In de pb die je bij aanmelding hebt gekregen staat alle info , toegang foto andere albums, zelf een prive album aanmaken etc

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vol spanningen En ongeduldigheid.

Zit ik te wachten. 

 

Zaterdag eindelijk mijn borstvergroting.

Van mini B naar.... ± 550cc.

 

Er spookt van alles door me hoofd.

 

Hoe gaan ze er uit zien.

Hoe ga ik de maat vinden.

Hoe zal het herstel zijn.

Hoe kom ik uit de narcose.

Hoe gaan mensen reageren.

 

 

Allemaal dingeb waar ik nu geen grip op heb.

En ja ik ben echt een control freak.

 

Alleen op mijn kleding die ik mee been heb ik de controle.  Maar ben er nog niet uit 

 

Joggingsbroek korte mouwen shirt. En een vest.    Handig geen idee. Maar wil het ook niet koud hebben.

 

Iemand nog een handige tip? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend. Ik kan je helaas geen tips geven maar wel veel succes wensen. Ik heb nog geen datum staan maar heb voor mijzelf wel bedacht dat het eind april het beste uit komt. 

 

En kleding. Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk. Dus niet te strak. Is lastig aan doen. Makkelijkst lijkt mij wanneer het niet over je hoofd hoeft.

succes en je laat even weten hoe het gegaan is. 

Waar word je geholpen en door wie. Wat voor protece en op welke manier wordt die geplaatst. 

 

Nou meid. Super, ga er van genieten en ontspan haha. Als dat lukt :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Cato:

Spannend. Ik kan je helaas geen tips geven maar wel veel succes wensen. Ik heb nog geen datum staan maar heb voor mijzelf wel bedacht dat het eind april het beste uit komt. 

 

En kleding. Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk. Dus niet te strak. Is lastig aan doen. Makkelijkst lijkt mij wanneer het niet over je hoofd hoeft.

succes en je laat even weten hoe het gegaan is. 

Waar word je geholpen en door wie. Wat voor protece en op welke manier wordt die geplaatst. 

 

Nou meid. Super, ga er van genieten en ontspan haha. Als dat lukt :):) 

Super lief dankje. 

Ik ga via Diana gabriels. Arts hupkens. Ik had idd een shirt maar is niet handig dus. Ik ga ff kijken wat het gaat worden. Dankje voor de succes wensen. En zal me ervaringen en foto's delen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister om 07:15  waren we in Vlaardingen. En om 08:00 lag ik op de OK van Diana gabriels.  Bij plastic chirurg hupkens.

 

Alles vind super snel. Ik ging mega relax onder narcose. Om 08:45 kwam ik op de uit slaapkamer en om 09:15  was ik klaar wakker.  Ik trilde heeeel weg. Waar door ze me een extra medicatie toe diende. 

De pijn pas eigelijk gelijk zeer heftig. Dat viel me tegen aan gezien ik hoorde dat je door de verdoving de eerste uren niks voelt. Dat ging bij mij niet op. Ik ben gelijk wat gaan eten en dringen. En om 11:00 zat ik in de auto. Na 1 uur en 20 min rijden ging het even mis. Door de druk op me borst. Mede door de borst band die ik gelijk op moest was de druk zo hoog. Aan de boven kant. Dat ik veel moeite had met ademhalen. Jah het moest van uit me buik maar zodra ik voor een hapje lucht ging kreeg ik zo een pijn. Het zweet brak me uit. Ik werd wit grijs. En viel flauw. Gelukkig vorige het huis van mijn schoonvader dus die kwam met natte doeken beneden en water. En wachten tot ik bij kwam. Je bent gelijk een kijk opject voor de mensen. Met oooooh wat gebeurt daar nou.   Tot 3 x aan toe ben ik flauw gevallen die dag. Er zijn nu 26 uur verder. Ik heb wel echt veel pijn. Vooral met praten dat is bijna niet te doen. 

Me huid is bagger vet. En heb het idee dan me bovenkant van beton is alles zit vast is zwaar en stijf.  Het valt me tot nu toe erg tegen. Maar zoals ik veel op de groep lees. Is dat 3 tm 5 dagen dus daar ga ik maar vanuit. 

 

Je man zorgt erg goed voor me. En het 1ste resultaat is werkelijk al prachtig. Dus snel herstellen en dan kan ik van ze genieten 

 

 

X van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Annette1975:

Hoi! Heftig allemaal he. Laat je lekker verwennen en sterkte met het herstel. Wat heb je gekregen aan cc?

 

Dankje

Ik heb 550cc gekregen. Ik probeer foto's in mijn album te zetten maar dat lukt niet jammer genoeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

 

Even opnieuw showen. 

Ben vandaag 8 dagen po.

 

Mijn tepels zijn nog zuignappen hopelijk trekt dat snel bij. 

 

Maar kwa pijn is het nu zeer goed te doen 

 

 

PS bikini top even voor de gein gepast.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loumi:

@Kietje

Hoi hoi, ziet er erg mooi uit hoor!!! En wat fijn dat je het goed te doen is met de pijn. Slik je nog medicatie? 

Hoi hoi 

 

Nee helemaal niks meer. 

En eigenlijk voel ik me vandaag zo goed dat ik zelfs in huis aan het rommelen ben. Heb ook voor het eerst echt goed geslapen. 

Vrijdag heb ik controle dan gaan me hechtingen er uit ben erg benieuwd naar zijn mening.hoe gaat het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xshaar:

Wat is het mooi geworden zeg! Heel veel plezier met je nieuwe vrienden :) Blij te horen dat verder alles naar wens is verlopen bij dokter Hupkens. Ik word zelf ook door hem geopereerd

Ik vind het een erg goede arts verbaal niet zo sterk maar dat heb je al vernomen gok ik.

 

Hij levert mooi werk af en daar gaat het om toch.

 

Wanneer mag je ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Kietje:

Hoi hoi 

 

Nee helemaal niks meer. 

En eigenlijk voel ik me vandaag zo goed dat ik zelfs in huis aan het rommelen ben. Heb ook voor het eerst echt goed geslapen. 

Vrijdag heb ik controle dan gaan me hechtingen er uit ben erg benieuwd naar zijn mening.hoe gaat het bij jou? 

Oh wat fijn zeg geen medicatie en een goede nacht!! Wat lkkr dat je dan weer een beetje wat kan doen he? Spannend dan ff vrijdag!

Ik ben morgen aan de beurt, wel spannend maar nog steeds niet zenuwachtig :) soort van gezonde spanning. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kietje:

Ik vind het een erg goede arts verbaal niet zo sterk maar dat heb je al vernomen gok ik.

 

Hij levert mooi werk af en daar gaat het om toch.

 

Wanneer mag je ? 

Dat had ik inderdaad al in de gaten. Diana had me er ook op voorbereid. Toch was mn consult verder netjes verlopen.

Inderdaad wat je zegt, mooi werk leveren daar gaat het om! 

Ik mag 27 oktober, kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.