Ga naar inhoud

Dr Corion; borstvergroting en kinderen


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Ik heb dinsdagavond een eerste gesprek gehad bij Dr Corion in Amsterdam. Wat een fijne pc!

Had meteen een goed gevoel bij hem..

 

Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik ga doen..Ik ben zo aan het twijfelen of het op dit moment wel gaat lukken met mijn 2 kindjes van 2/4 jaar.

En ben ook best bang dat ik zo lang niet mag sporten..En of ik überhaupt na de bv nog wel op dezelfde manier kan sporten..

Misschien domme dingen waar ik me druk om maak, maar het speelt maar door mijn hoofd.:huh:

 

Iemand advies????

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de kindjes zal het heus wel lukken denk ik. enkel zal je kleinste van 2 eventueel wel zelf in en uit de auto moeten klimmen en in zijn of haar bedje. 

men jongste is er bijna 1 en het is me gelukt, maar het is wel enorm aanpassen en ik was tevreden dat die 6 weken voorbij waren zodat ik terug mocht tillen ;)

 

sporten is weer opbouwen natuurlijk. maar uiteindelijk komt dit ook wel in orde. maar je moet wel beseffen dat het allemaal een hele tijd vraagt en het niet in 1.2.3 weer is zoals voordien.

 

heb je deze vragen ook aan je pc gesteld, hij zal je ook veel antwoorden kunnen geven.

 

succes meid!! en ik hoop dat je er een beetje uitkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.