Ga naar inhoud

Linda273 : 18 augustus 2017 : Dr. Arjan Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Linda en ik lees al een paar weken en post af en toe ook een reactie. 

Ik voel me goed en supertevreden. Het liefst loop ik de hele dag in blote boobies rond. Vrijdag terug voor controle. Ik vermoed dat alles wel goed is. Alleen nog.wat vocht.hier en daar en wat kleine blauw/paarse plekjes. Hechtingen zijn droog tepels weer gevoel in...dus tot nu toe helemaal blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Linda273:

Mijn naam is Linda en ik lees al een paar weken en post af en toe ook een reactie. 

Ik voel me goed en supertevreden. Het liefst loop ik de hele dag in blote boobies rond. Vrijdag terug voor controle. Ik vermoed dat alles wel goed is. Alleen nog.wat vocht.hier en daar en wat kleine blauw/paarse plekjes. Hechtingen zijn droog tepels weer gevoel in...dus tot nu toe helemaal blij

 

 

Hoi hoi,

 

Ik heb gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en je verslag neerzetten zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging 'smorgens echt supersnel ik was als eerste aan de beurt en van het moment dat zr me ophaalden tot aan de narcose duurde denk ik 20 minuten. Daarna goed wakker geworden en de eerste dag zo goed als geen pijn gehad. De tweede dag was een heel ander verhaal. Veel spierpijn. Maar dat was de derde dag al weer een stuk dragelijker en eigenlijk na 4 dagen al volledig zonder pijnstillers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

 

Hoi hoi,

 

Ik heb gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en je verslag neerzetten zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Dankjewel. Alleen zie ik dat je zijn voornaam weg hebt gehaald. Ik had hem er eigenlijk bewust neergezet omdat er ook een andere dokter Damen is waar wel negatieve verhalen over zijn. Maar over deze arts niet. Dus wilde juist ervoor zorgen dat ze niet met elkaar verward worden want dat verdiend deze arts.niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Linda273:

Dankjewel. Alleen zie ik dat je zijn voornaam weg hebt gehaald. Ik had hem er eigenlijk bewust neergezet omdat er ook een andere dokter Damen is waar wel negatieve verhalen over zijn. Maar over deze arts niet. Dus wilde juist ervoor zorgen dat ze niet met elkaar verward worden want dat verdiend deze arts.niet

Oh op die manier, heb het weer aangepast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Linda,

 

Ik zoek me suf om meer te weten te komen over Dr. A. Damen. Fijn om iets (positiefs) te lezen. Ik word maandag 13 november geopereerd via Diana Gabriels door hem. Althans ik denk dat het dezelfde is. Ze hebben vaak meerdere contracten afgesloten. 

Eigenlijk zou ik nu al grotere borsten moeten hebben, maar de arts die mij zou opereren van de week had ineens spoeddienst in het ziekenhuis?! Ik baalde ontzettend en was enorm teleurgesteld. Ik heb nu A. Damen toegewezen gekregen. Ik ga eerst met hem in gesprek om het te bespreken en kijken wat zijn visie erop is en daarna zal ik geopereerd worden! Zo spannend.

Jij bent tevreden over de operatie en je borsten?

Zijn er nog meer meiden die door hem zijn geopereerd? 

 

Groetjes mumofthree84

 

Op 30-8-2017 om 18:42 zei Linda273:

Mijn naam is Linda en ik lees al een paar weken en post af en toe ook een reactie. 

Ik voel me goed en supertevreden. Het liefst loop ik de hele dag in blote boobies rond. Vrijdag terug voor controle. Ik vermoed dat alles wel goed is. Alleen nog.wat vocht.hier en daar en wat kleine blauw/paarse plekjes. Hechtingen zijn droog tepels weer gevoel in...dus tot nu toe helemaal blij

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi, ik probeer ook het een en ander te weten te komen over Arjan Damen. Nu 2 jaar verder is er nog steeds weinig te vinden. Ik sta voor 3 maart ingepland. Zijn er ondertussen wel meer dames die door deze arts zijn geopereerd? 

 

Groetjes N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, NHB zei:

Hoi, ik probeer ook het een en ander te weten te komen over Arjan Damen. Nu 2 jaar verder is er nog steeds weinig te vinden. Ik sta voor 3 maart ingepland. Zijn er ondertussen wel meer dames die door deze arts zijn geopereerd? 

 

Groetjes N.

Ik ben 2 keer bij hem op consult geweest en ervaarde hem als een prettige en fijne man. Bij het eerste consult Had ik door de praktijk verkeerde locatie doorgegeven. Hierdoor zat ik een hele tijd te wachten bij de verkeerde locatie toen ze er pas achter kwamen. Mocht daarna door naar de goede locatie, maar was er overduidelijk tussen geplaatst. Het begin was super fijn! Maar opeens was de de “tijd op”, en gaf hij me een hand en opende de deur, waarin ik in een hele volle wachtkamer keek. Stond ontdaan buiten. 
2e consult was ik de eerste en enige, er werd ruimschoots de tijd voor me genomen, en hij legde alles duidelijk uit. Ik had bij hem een heel goed gevoel. 
alleen bij de praktijk totaal niet meer. Er was zoveel mis gegaan qua communicatie. Ook aan de telefoon merkte ik dat ze vaak geïrriteerd waren. 
Dit is voor mij de reden geweest dat ik het daar niet wilde. 
ik ken overigens wel 2 mensen die wel bij die praktijk en arjan damen geopereerd zijn. Beide anatomische protheses van mentor, en heel tevreden. Zij zitten alleen niet op het forum. 
 

mijn advies is vooral op je gevoel af gaan. Zorg dat alles goed voor je voelt. 
En je bent dus neem ik aan al op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je snelle reactie! Ja ik ben op consult geweest bij DG. Bij Claudine. Op zich is mijn gevoel goed! Alleen vind ik het wel apart dat ze met de Janssen kliniek samenwerken, dr. Janssen staat niet zo best aangeschreven. Hij heeft mij de eerste keer geopereerd. Het is bij mij dus een wissel. Naar mijn mening heeft hij mij niet goed geadviseerd (achteraf), het is nu bijna 10 jaar geleden. Ik wil nu voor de motiva rond gaan. Claudine adviseerde mij rond de 700cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NHB

graag gedaan!

ik denk dat ik je verder niet kan helpen. Heb idd geen resultaten van hem die ik je kan tonen 

fijn dat je gevoel iig goed is. 
mij weet trouwens wel dat Arjan heel erg van het natuurlijke is. 
Ik ben ook op consult geweest bij hupkens, die is juist van het grote. En durft ook groter te plaatsen. M’n collega is door hem geopereerd en ook heel tevreden met een mooi groot resultaat. Als het advies 700cc is, vraag ik me wel af of je bij arjan op de juiste plek bent. 
je zou ook je consult bij arjan kunnen afwachten, en ook een consult bij hupkens inplannen. 
ik wens je iig succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.