Ga naar inhoud

Te koop: (nieuw!) (70E) Balcony Hunkemöller


Sarahw

Aanbevolen berichten

Nieuw, 0 keer gedragen, ik doe hem weg omdat ik hem te klein gekocht heb helaas.

-Balcony

-Hunkemöller

-70E

-Noir collectie

-Kan strapless gedragen worden.

-Nieuw gekocht voor 43,- eur.

 

Ophalen & verzenden kan. Voor meer info graag een pb :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesjehaha jaa, ik had niet naar de medewerker van de Hunkemöller moeten luisteren:85: hahaha

Ik had het bonnetje ook al weggegooid helaas.

Nog even en dan heb jij dat ook :).

 

Jaa gaat goed! Ik ben nu 8 weken PO ongeveer. Ben super blij met het resultaat nog steeds :D

 

Hoelang moet jij ookalweer nog wachten tot de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarahw Mooie BH ! 

Maar is hij veel te klein?

Gezien je pas 8 weken po bent gaan je borsten echt nog wat veranderen.

Ik ben bijna 3 maanden po maar mijn borsten zijn de laatste weken nog veel veranderd. ( waardoor ik nu veel bh's weg kan doen die ik na 6 weken po heb gekocht)

De bh's van de hunkenmöller vallen heel klein ook trouwens .

Ik heb daar 70F van. 

Alle andere bh's heb ik 70E.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Manueeltje:

@Sarahw Mooie BH ! 

Maar is hij veel te klein?

Gezien je pas 8 weken po bent gaan je borsten echt nog wat veranderen.

Ik ben bijna 3 maanden po maar mijn borsten zijn de laatste weken nog veel veranderd. ( waardoor ik nu veel bh's weg kan doen die ik na 6 weken po heb gekocht)

De bh's van de hunkenmöller vallen heel klein ook trouwens .

Ik heb daar 70F van. 

Alle andere bh's heb ik 70E.

 

Bedankt!

Jaa, ik heb aan de zijkant boob wat eruit komt, en aan de voorkant ook. Ooh okay! Wat was de rede dat je ze weg moest doen en in welke zin zijn je borsten veranderd? Wel zonde zeg!!

Ooh okay, ik heb zelf bij een aantal andere merken dat 70F me wel past, en van de hunkemöller kom ik ook uit op een 70F.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sarahw:

@Vriesjehaha jaa, ik had niet naar de medewerker van de Hunkemöller moeten luisteren:85: hahaha

Ik had het bonnetje ook al weggegooid helaas.

Nog even en dan heb jij dat ook :).

 

Jaa gaat goed! Ik ben nu 8 weken PO ongeveer. Ben super blij met het resultaat nog steeds :D

 

Hoelang moet jij ookalweer nog wachten tot de operatie?

Alvast bedankt dan voor de tip, bonnetjes en kaartjes van de BH 's bewaren ;)

 

Ik ben 27 september aan de beurt haha. Dat is dus deze maand al :126: ben dus echt al aan 't aftellen. Ik ga morgen alleen nog wel even 1x terug om opnieuw het aantal cc's te bepalen omdat  (zoals iedereen volgens mij) twijfel over de maat haha. 450 cc is nu besproken maar twijfel ook tussen de 400cc. Jij had 400cc toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Manueeltje:

@Sarahw omdat mijn borsten nog wat geslonken zijn... :wacko:

Shit zeg! Das niet fijn! Ik ga er niet vanuit dat mijn borsten nog gaan slinken eerlijk gezegd. Dit omdat ze vergeleken met de eerste weken PO tot nu al een aantal cm geslonken zijn. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker, ik hoop dat het niet gebeurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vriesje:

Alvast bedankt dan voor de tip, bonnetjes en kaartjes van de BH 's bewaren ;)

 

Ik ben 27 september aan de beurt haha. Dat is dus deze maand al :126: ben dus echt al aan 't aftellen. Ik ga morgen alleen nog wel even 1x terug om opnieuw het aantal cc's te bepalen omdat  (zoals iedereen volgens mij) twijfel over de maat haha. 450 cc is nu besproken maar twijfel ook tussen de 400cc. Jij had 400cc toch? 

Haha ja precies!

 

Ahh spannend zeg! Dat doe je goed meis. Lekker passen, dat helpt bij je beslissing! Yess ik heb 400cc en ben er echt heel blij mee. Voor mij was dit ook de max wat erin kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.