Ga naar inhoud

Veel vragen aan anderen


Mamma33

Aanbevolen berichten

Hoi.

Ik ben een moeder van 3 kids. De jongste is nu 3.5 jaar.

Ik ben zelf 33 jaar.

Al enige tijd denk ik serieus na over een buikwandcorrectie/mommy make over..

Ik ben nooit heel slank geweest, maar gezond stevig zeg maar...

Maar na de 3de zwangerschap... Ja... het wil er maar niet meer vanaf, en die buik ziet er nu nog 7 maanden zwanger uit. Ik sport 3 a 4 x per week, let op me eten (Zonder mezelf uit te hongeren).

Maar die buik... Ja die blijft!

Vreselijk vind ik het... 

Vandaag dat ik een bwc overweeg. 

En wellicht ook me borsten laten vergroten, ik had al niet veel... een kleine B cup, maar nu is alle vorm en stevigheid er ook nog uit!

 

Ik heb al zo veel gelezen erover, heeeel veel voor en na foto's bekeken. Ik ben best realistisch,  ik zal geen maatje 36 krijgen, en dat ik de rest van me leven littekens zal hebben, ja dat heb ik er zeker voor over!

 

Mijn enige angst is dat als ik daadwerkelijk een afspraak maak met een pc, dat die me weer naar huis stuurt met de opdracht om eerst maar nog meer af te vallen! 

Ik ben (maar) 1.66 en weeg best veel... maar hoe hard ik ook me best doe, er gaat gewoon niet meer van af! ik sport al een half jaar 3 tot 4 x per week en leef gezond...

Nu ben ik benieuwd naar anderen, hoe lang en zwaar waren jullie voor een bwc/ mommy make over.

Je leest overal dat je een gezonde BMI moet hebben voordat ze je willen opereren...

Dit is het enige wat mij tegenhoud om een eerste afspraak te maken.

 

En ik weet wel dat iedereen verschillend is, maar ik lees graag het verhaal van anderen!

 

Ik hoop op veel opbeurende reacties 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,. @Mamma33

 

Hier ook 33 en 3 kids,. 165cm en woog 74kg.

Ik heb er ook over na zitten denken, complicaties gelezen littekens gezien enz.

Dieet gevolg van killer body. resultaat 56kg in je moet je hele eetpatroon omgooien, je lichaam raakt zo gewend aan alles.

Nu wel weer 3kg er bij gekregen door mijn nieuwe borsten en het niet sporten en het slechte eten verveling omdat je niets mag.

Ik heb uiteindelijk alleen mijn borsten laten doen omdat ik vind dat de littekens en alle complicaties van dien niet opwegen tegen mijn blubber buik vol striae, bij het zien van mijn 3 gezonde kinderen Ben ik trots dat ze in mijn buik hebben gezeten.

En moet zeggen dat mijn buik nu minder opvalt met mijn nieuwe borsten.

En door de andere trainingen uit het boek ook wat strakker is geworden.

Denk er goed over na, het is een behoorlijke ingreep.

Maar dat wil niet zeggen dat ik er misschien over 10jaar anders over denk,..

Succes met je beslissing!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Ik zie idd oom veel nadelen hoor, littekens,  herstel enz...

Ik sport minimaal 3 x in de week max 5x per week.

Ik heb ook een behoorlijke diastase overgehouden na de derde zwangerschap, mijn buikspieren zitten meer opzij dan van voren... haha 

Dus ik kan me suf trainen aan mijn buikspieren maar dat komt nooit meer goed.

Ik zou dus in eerste instantie meer voor de bwc gaan dan voor de borsten. 

Maar ik denk dan ook weer dat ik er misschien later spijt van krijg als ik me borsten niet tegelijk laat doen.

En dan heb ik 2x een operatie met alle risico's die daar bij komen.

Dus het is heel veel wikken en wegen steeds... 

Voorlopig gaat het verder afvallen niet zo heel erg hard op dit moment... maar we gaan door...!

 

Fijn om andere hun verhaal te lezen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi, 

 

ik heb in februari een Mommy make over gehad...en ik ben zoooo blij dat ik het gedaan heb.

ik ben 1.61 en 74kg. Nee ik heb inderdaad geen maatje 36 nu maar die dikke blubber buik ben ik wel kwijt, ik draag nu weer strakke jurkjes en normale shirtjes, terwijl ik voor Mn operatie alleen maar bovenleiding zo wijd mogelijk droeg om die buik maar een beetje te verbergen. Het grote litteken is het voor mij echt wel waard en hij valt heel mooi in Mn bikini broekje. 

Ik had cupmaat 80c voor de operatie, alleen wel een hele slappe cup. Ik heb 345cc anatomische protheses gekregen voor de spier om ze te verstevigen en heb nu een mooie 80d... ook heel erg blij mee dus.

 

het herstel is zeker de eerste week heel zwaar, heb echt wel veel hulp thuis nodig gehad, maar het is het zeker waard geweest. 

Wel heb ik een dubbele longembolie opgelopen na de operatie, die pech heb ik helaas wel gehad. 

 

Voor mijn gehele operatie verhaal Kun je mijn topic even lezen. 

 

Ik zou zeggen ga gewoon eens een consult aan misschien helpt dat je in de keuze.

 

liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.

Ik heb je verhaal idd gelezen. Wat een pech!

Ik wil eigenlijk mijn BMI nog ietsjes lager hebben voordat ik op consult ga.

Ik schommelde de laatste tijd een beetje in gewicht.. 

Maar heb mij ook laten vertellen dat het beter voor je herstel is als je BMI zo gezond mogelijk is.

 

Dus ik heb mij voorgenomen om een afspraak te maken zodra ik op mijn streef BMI zit.

 

Wat waren jou totale kosten als ik vragen mag. (Misschien heb ik het wel gelezen, maar heb zoveel gelezen dat ik het even niet meer weet)

 

Ik heb een kans om een deel vergoed te krijgen vanuit mijn aanvullende verzekering, maar daar ga ik in eerste instantie niet vanuit. 

 

Groetjes..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mamma33:

Hoi hoi.

Ik heb je verhaal idd gelezen. Wat een pech!

Ik wil eigenlijk mijn BMI nog ietsjes lager hebben voordat ik op consult ga.

Ik schommelde de laatste tijd een beetje in gewicht.. 

Maar heb mij ook laten vertellen dat het beter voor je herstel is als je BMI zo gezond mogelijk is.

 

Dus ik heb mij voorgenomen om een afspraak te maken zodra ik op mijn streef BMI zit.

 

Wat waren jou totale kosten als ik vragen mag. (Misschien heb ik het wel gelezen, maar heb zoveel gelezen dat ik het even niet meer weet)

 

Ik heb een kans om een deel vergoed te krijgen vanuit mijn aanvullende verzekering, maar daar ga ik in eerste instantie niet vanuit. 

 

Groetjes..

 

Hoi hoi, 

 

mijn pc zei dat hij me zoals ik was wel kon opereren maar voor een nog beter resultaat nog iets zou kunnen afvallen. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om te gaan zoals ik was, aangezien ik al jaren op datzelfde gewicht zat. 

 

Mijn totale kosten... zo'n 10.000 

een hele smak geld maar zoooo blij dat ik het gedaan heb.

 

voor wat denk je dat je een deel vergoed krijgt? Ik heb me laten vertellen dat bij een bwc je pas een deel vergoed krijgt als je vel zowat tot op je knieën hangt, of last hebt van smet, of echt psychisch in de put zit. Schijnen echt zoveel eisen aan te zitten dat ik het niet eens geprobeerd hebt en voor een bv het zelfde verhaal, zoveel eisen. 

Neemt niet weg dat het natuurlijk fijn zou zijn als jij wel een deel vergoed krijgt.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gesproken met mijn verzekering.

En er is een bedrag van €2500 Wat ik vergoed kan krijgen vanuit mijn aanvullende verzekering. Deze regels zijn minder streng dan die van de vergoeding vanuit de basis verzekering. 

Maar er zitten wel regels aan.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamma33 ik zelf wilde tot een paar weken geleden ook nog een Mommy make-over laten doen, dat zo in 1x alles wat mij dwars zit op te laten knappen.

Nu heb ik een pc gevonden waar ik mij zeer op mijn gemaakt voel maar die raden het mij gelijk af, hij staat niet achter het Mommy make-over concept. 

Hij zegt ook je kan voor je lichaam beter 2x kort onder narcose dan 1x lang, ook beter voor herstel.

 

Mijn buik vindt ik zelf het ergste van mijn lichaam dus wilde hij die wel het eerste doen, maar als mijn borsten weer omhoog kijken dan zal mijn buik ook al wat minder opvallen. Ik laat mijn buik volgend jaar doen, nu hangt het alleen af of ik misschien het met lipo al kan maken zodat ik tevreden ben ipv een BWC te laten doen.

Over 5 weken heb ik mijn 2e gesprek voor de BV en dan vraag ik het gelijk aan hem of het ook met lipo op te knappen is mijn buik en vagina (verzakt vet)..... hopelijk kan dat en dan laat ik het in maart al doen en anders de BWC laat ik pas oktober volgend jaar dan doen naar de zomer vakantie. (Mooie tijd om te herstellen, als het niet te warm is)

 

Succes met je zoek toch en je keuze die je maakt. 

Ben je al bij consulten geweest ? Ik zou meerdere klinieken aanmelden ..

 

oja ik ben 40 jaar, 2 kinderen , 1.66 , 70 kg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

 

Nee ik ben nog niet op consult geweest, ik heb 1x gebeld maar terwijl ik aan het bellen was merkte ik dat ik nog niet zover was om een afspraak te maken, het ging me iets te snel! Ik wil dingen graag eerst voor mezelf op een rijtje hebben.

 

Ik heb ook gedacht om niet alles in 1 x te laten doen. Het klinkt logisch wat je zegt! 

Ik zal ook zeker bij meerdere klinieken langs gaan hoor! Tot er 1 is waar ik me prettig bij voel. 

 

Ik merk wel dat ik het prettig vind om te horen/lezen wat de ervaringen en beweegredenen van anderen zijn...

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Vrouwtje85 heb je foto's van voor de operatie en nu ? 

Ik ben zo nieuwsgierig :blush:

Oeps ik bedenk me ineens dat je die in mijn eigen topic ook hebt gevraagd. Ik heb ze opgestuurd gekregen van de kliniek, zal van de week even foto's van de foto's maken (ben nu aan het werk), wel alleen van Mn buik hoor, borstfotos deel ik liever niet. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Vrouwtje85:

Oeps ik bedenk me ineens dat je die in mijn eigen topic ook hebt gevraagd. Ik heb ze opgestuurd gekregen van de kliniek, zal van de week even foto's van de foto's maken (ben nu aan het werk), wel alleen van Mn buik hoor, borstfotos deel ik liever niet. :D

 

TOP ! Het gaat mij ook vooral om je BC want ik ben over dat deel van mijn lichaam nog op onderzoek. Ik kom er ook in aanmerking voor maar nu heb ik voor de volgende afspraak met mijn pc de vraag of ik niet liposculptuur kan laten doen zodat het al minder wordt.... of dat ik echt een hele BC moet laten doen.

Lipo zou betekenen dat ik in maart het al wil laten doen, na mijn BV operatie (11 december ) en als ik echt een gehele BC moet laten doen dan wordt het pas volgend jaar oktober/november/december want als ik het na 6 maandagen doe dan kan ik van de zomer niet naar buiten dus daarom de keuze na de zomer.

 

Borsten kan ik hier overal vinden :45: maar buiken niet :141: dus je foto's zijn zeer welkom :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2017 om 20:16 zei Zee-Bra77:

 

TOP ! Het gaat mij ook vooral om je BC want ik ben over dat deel van mijn lichaam nog op onderzoek. Ik kom er ook in aanmerking voor maar nu heb ik voor de volgende afspraak met mijn pc de vraag of ik niet liposculptuur kan laten doen zodat het al minder wordt.... of dat ik echt een hele BC moet laten doen.

Lipo zou betekenen dat ik in maart het al wil laten doen, na mijn BV operatie (11 december ) en als ik echt een gehele BC moet laten doen dan wordt het pas volgend jaar oktober/november/december want als ik het na 6 maandagen doe dan kan ik van de zomer niet naar buiten dus daarom de keuze na de zomer.

 

Borsten kan ik hier overal vinden :45: maar buiken niet :141: dus je foto's zijn zeer welkom :54:

Ohhh ik vergeet het steeds :rolleyes:

morgen ben ik vrij, ga Mn best doen er morgen WEL aan te denken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.