Ga naar inhoud

EHBO examen, en nu???


Anastasia

Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

 

Hoor net dat ik binnenkort mijn praktijkexamen EHBO moet doen, is centrale dag via mijn werk en kan ik niet van afwijken. Ben dan precies 5 weken PO, maar zweet breekt me uit als ik denk aan het feit dat ik dan natuurlijk ook moet reanimeren op zo'n pop, en dat is best wel zwaar vind ik. Weet me nu even geen raad hoe ik dit moet oplossen, weet niet of het schadelijk is om dit te doen 5 weken PO, heb ook geen zin dat ik straks zelf met complicaties kom te zitten ofzo.

 

Iemand ervaring of tips???

 

Liefs ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. ik zou me ziek melden... Je zet toch veel kracht bij reanimeren en je hangt voorover (bukt) wat ook niet echt bevorderlijk is voor je herstel. 
Zorgen ze maar dat je het een dag kunt inhalen. Een buikgriep is wel een goede reden om niet aanwezig te hoeven zijn, lijkt me...

Ik zou het zelf niet riskeren..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had met 7 weken PO BHV herhaling maar daar zat blijkbaar ook ehbo bij, dat was een last minute toevoeging.

Maarja ik werkte op dat moment vanuit de ziektewet en daarbij zag ik het ook echt niet zitten om dat te gaan proberen, heb aan begin van de cursus gezegd dat ik dus in de ziektewet zat vanwege een probleem met m'n armen en dat ik geen kracht mocht zetten.


Dus heb reanimeren af laten toetsen door de handelingen rondom AED te laten zien, mond-op-mond beademing en een vragen beantwoorden. 

 

Ze kunnen je niet dwingen als je dat reanimeren laten zien lichamelijk niet kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.