Ga naar inhoud

Druppel 400 cc of rond ?


Nina38

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

 

ik ben afgelopen zaterdag bij Diane Gabriels geweest voor een consult. Er werd mij een druppelprothese geadviseerd. Ik twijfel nog. Is er iemand die een druppelprothese heeft van 400 cc?  ik wil graag een grote C- kleine D ik heb nu een a na 2 zwangerschappen.

Bedankt alvast.

 

gr Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Nina38:

Hi meiden,

 

ik ben afgelopen zaterdag bij Diane Gabriels geweest voor een consult. Er werd mij een druppelprothese geadviseerd. Ik twijfel nog. Is er iemand die een druppelprothese heeft van 400 cc?  ik wil graag een grote C- kleine D ik heb nu een a na 2 zwangerschappen.

Bedankt alvast.

 

gr Nina 

Hoi Nina, wat vind je zelf mooier? Wat natuurlijkere borsten of iets wat rondere borsten? Ik kan me voorstellen dat je huid bij de borsten na 2 zwangerschappen al wat ruimer is of valt dat mee? Mijn zus heeft vorig jaar ook na 2 zwangerschappen gekozen voor druppelvormige prothesen. Zelf heeft ze spijt dat ze geen ronde prothese genomen heeft. CC zegt niet zoveel.. ik ben zelf vorige week dinsdag geopereerd. Ik had ook 400cc in mijn hoofd maar het is uiteindelijk 350cc, high profile, dual plane geworden omdat ik klein en smal ben. Op lengte en breedte van je borst wordt geadviseerd hoeveel cc het mooiste is. De projectie bepaalt hoe groot de prothese naar voren komt. Tussen 350 en 400 cc zit maar een paar milimeter verschil in. Ik Aa ook bij DG en pas bij de afspraak met de chirurg werd dit duidelijk voor mij. Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Ik heb een afbeelding toegevoegd waarop je de diameter en projectie kunt zien van high profile prothesen. Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nessie1210

hi! 

Bedankt voor je bericht. Ik twijfel enorm. Ik wil een mooie deco. Zonder dat het meloenen lijken. 

WoW wat goed dat het bij jou al zover is! En? Blij met het resultaat ? Mag ik een foto zien van het resultaat bij jou?

ik ben 1.64 en weeg 57 kg

vind het zo moeilijk.

 

thx alvast !

gr Nina 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2017 om 20:27 zei Nina38:

@Nessie1210

hi! 

Bedankt voor je bericht. Ik twijfel enorm. Ik wil een mooie deco. Zonder dat het meloenen lijken. 

WoW wat goed dat het bij jou al zover is! En? Blij met het resultaat ? Mag ik een foto zien van het resultaat bij jou?

ik ben 1.64 en weeg 57 kg

vind het zo moeilijk.

 

thx alvast !

gr Nina 

 

Ik zal vandaag een foto sturen als ik de bh even af heb. Heb je al een keus voor jezelf kunnen maken en weet je ook al door welke chirurg je geopereerd wordt? Het is inderdaad super lastig om zo een keuze te maken. Bij iedereen is de stand van de borsten en de hoeveelheid huid verschillend en dat maakt het zo moelijk om in te beelden hoe het eruit gaat zien bij jezelf. Zelf denk ik dat je met ronde prothesen een mooiere deco zilt krijgen omdat de prothesen bij rond breder zijn dus ze dichter bij elkaar komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2017 om 18:26 zei Nina38:

Hi meiden,

 

ik ben afgelopen zaterdag bij Diane Gabriels geweest voor een consult. Er werd mij een druppelprothese geadviseerd. Ik twijfel nog. Is er iemand die een druppelprothese heeft van 400 cc?  ik wil graag een grote C- kleine D ik heb nu een a na 2 zwangerschappen.

Bedankt alvast.

 

gr Nina 

 

Hi Nina! Het is maar net wat je mooi vind.. Als je ervan houdt om een decolleté te hebben zonder een push up bra, zou ik gaan voor de ronde. Mij werd in eerste instantie ook anatomisch geadviseerd maar heb me best wel hard gemaakt dat ik rond wil, omdat ik ook zonder push up beha een mooie ronde decollete wil. Van meiden om mij heen die anatomisch hebben genomen hebben ook alleen het decollete wat ik wil met een push up beha. Wees niet te bang dat je echt die randen zal zien, want als het dual plane wordt geplaatst zal je ook een mooie overgang hebben. Ik zie steeds vaker voorbij komen dat meiden toch liever voor rond had willen nemen omdat na een lange periode, de bolling er boven niet meer is. Daarentegen zal je met ronde protheses na een tijdje juist een mooie overgang hebben. 
Ik maak mezelf wijs dat het even zal duren tot ze zullen zijn zoals ik ze wil (qua hangen en minder stijf), maar ik denk verder dan alleen het eerste jaar! 

@Nessie1210 mag ik jouw foto's zien? :blush: Ik krijg namelijk ook 350 cc rond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.