Asni

Asni : 2 november 2017 : Dr. van Selms : Jan van Goyen kliniek

Recommended Posts

Hi ik ben 42 jaar oud en heb mij bij dit forum aangemeld omdat ik binnenkort een borstlift evt met prothese wil ondergaan.

Ik hoop op dit forum informatie te vinden over anderen hun ervaring in de pc en chirurgen in NL.

Ik heb vandaag een consult gehad bij Velthuis kliniek bij dr Smits en heb er wel een goed gevoel bij. Ik plan nog een ander consult, denk zelf aan Wellness kliniek in Belgie.

Jullie tips zijn van harte welkom

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk en spannend. Ik kan je geen advies geven over een kliniek. Ben zelf ook zoekende naar een goede kliniek. Heb in sept een afspraak bij Bergman clinics. Bij Daphne van Dam. Waarom ga je helemaal naar België. Er zijn zo veel klinieken in NL. 

Ben benieuwd welke kliniek je uit eindelijk kiest. 

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoihoi @Asni

Ik kan je dr Nio aanbevelen. Zeker als je volgens andere pc's een lift nodig hebt. Dr Nio adviseert namelijk minder snel een borstlift, dan andere pc's maar lift de borst door middel van een prothese. Er wordt dan vaak wel een wat grotere hoeveelheid cc's gebruikt om hiermee de ruimte op te vullen. Dit scheelt toch weer een behoorlijke ingreep en littekens. 

Veel dames op het forum zijn door hem geholpen en zeer tevreden. Waaronder ik! Hij is werkzaam in het OLVG West in Amsterdam en de Parkkliniek in Rotterdam (hier is een bv wel wat duurder dan in het OLVG). 

De zoekbalk pakt alleen zijn naam niet, omdat die maar uit drie tekens bestaat. Je kan in plaats daarvan zoeken op 'parkkliniek' of 'OLVG'.

Een andere goede pc is dr Van Selms. Hij werkt ook in het OLVG West en in Jan van Goyen medisch centrum. Ik ben niet door hem geopereerd, maar hij stond ook boven aan mijn lijstje. 

Tip: volg je eigen topic, dan krijg je een melding als iemand reageert, zonder dat diegene je hoeft te taggen. 

Succes! xx 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel voor je reactie. Het is nig even zoeken op het forum. Inmiddels weet ik zeker dat ik een lift wil doen. Maar de vraag is nu lift incl of exl protheses

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Cato:

Leuk en spannend. Ik kan je geen advies geven over een kliniek. Ben zelf ook zoekende naar een goede kliniek. Heb in sept een afspraak bij Bergman clinics. Bij Daphne van Dam. Waarom ga je helemaal naar België. Er zijn zo veel klinieken in NL. 

Ben benieuwd welke kliniek je uit eindelijk kiest. 

X

Dank voor de tip. Nee idd Belgie is erg ver en zeker ivm nacontrole zit in liever in NL

Jij ook succes met het zoeken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Asni:

Dank voor de tip. Nee idd Belgie is erg ver en zeker ivm nacontrole zit in liever in NL

Jij ook succes met het zoeken

Dank je wel. Wil denk ik wel bij meer dan 1 kliniek een consult. Velthuis maak ik waarschijnlijk ook een afspraak. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Velthuis gister geweest, goed gevoel erover. Wil zelf ook meerdere klinieken consult zodat ik ern goede keuze kan maken.

In sep heb ik afspraak met dr Nio in Parkkliniek ven heel erg benieuwd naar zijn consult. Lees heel veel goede over hem op dit forum. Ik ga wel voor een borstlift dat staat al vast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9 augustus 2017 om 20:37 zei Asni:

Velthuis gister geweest, goed gevoel erover. Wil zelf ook meerdere klinieken consult zodat ik ern goede keuze kan maken.

In sep heb ik afspraak met dr Nio in Parkkliniek ven heel erg benieuwd naar zijn consult. Lees heel veel goede over hem op dit forum. Ik ga wel voor een borstlift dat staat al vast

Asni, ik ben afgelopen vrijdag bij Dr Nio geweest (zie mijn verhaal 1e consult Mommy make-over). Hij is geen fan van liften en zal je om praten om het alleen te laten vullen, dat gebeurde bij mij in ieder geval en zoals je kunt lezen in mijn verhaal is er nog iemand die dag geweest en heeft ook geen prettige ervaring gehad.

Ik zelf ga ook voor liften ;) (ik ben 40 jaar)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Zee-Bra77:

Asni, ik ben afgelopen vrijdag bij Dr Nio geweest (zie mijn verhaal 1e consult Mommy make-over). Hij is geen fan van liften en zal je om praten om het alleen te laten vullen, dat gebeurde bij mij in ieder geval en zoals je kunt lezen in mijn verhaal is er nog iemand die dag geweest en heeft ook geen prettige ervaring gehad.

Ik zelf ga ook voor liften ;) (ik ben 40 jaar)

Dit is echt goed om te lezen! Ik ga 100 procent voor een borstlift. Ik heb idd afgelopen dagen gelzen over deze stijl van Nio en hoewel het voor veel vrouwen wel een oplossing is om te vullen zonder lift is dat het zeker niet voor mij.

Welke kliniek ga jij het laten doen? Velthuis heeft tot nu toe mn voorkeur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Asni:

Dit is echt goed om te lezen! Ik ga 100 procent voor een borstlift. Ik heb idd afgelopen dagen gelzen over deze stijl van Nio en hoewel het voor veel vrouwen wel een oplossing is om te vullen zonder lift is dat het zeker niet voor mij.

Welke kliniek ga jij het laten doen? Velthuis heeft tot nu toe mn voorkeur

Morgen heb ik een gesprek bij het Abc kliniek in Breda voor een Mommy make-over. 

Hopelijk wordt dat de kliniek waar ik het ga laten doen, ik heb een heel positief gevoel bij die kliniek.

Mocht die het niet worden ga ik toch een vervolg afspraak maken bij Welness kliniek in Belgie op advies van Dr Verdonck waar ik mijn eerste consult heb gehad. 

Mocht dit alles het niet worden staat Velthuiskliniek ook op mijn lijstje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Morgen heb ik een gesprek bij het Abc kliniek in Breda voor een Mommy make-over. 

Hopelijk wordt dat de kliniek waar ik het ga laten doen, ik heb een heel positief gevoel bij die kliniek.

Mocht die het niet worden ga ik toch een vervolg afspraak maken bij Welness kliniek in Belgie op advies van Dr Verdonck waar ik mijn eerste consult heb gehad. 

Mocht dit alles het niet worden staat Velthuiskliniek ook op mijn lijstje. 

Wellness kliniek stond ook op mijn lijst..maar zie er tegenop om helemaal naar Belgie te moeten gaan. Ik hoor wel dat ze heel goed zijn, maar lees weinig ervaringen over wellness kliniek op dit forum

Succes en laat even weten hoe ABC was

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Asni:

Wellness kliniek stond ook op mijn lijst..maar zie er tegenop om helemaal naar Belgie te moeten gaan. Ik hoor wel dat ze heel goed zijn, maar lees weinig ervaringen over wellness kliniek op dit forum

Succes en laat even weten hoe ABC was

Ik heb een " 2e Mommy make-over " discussie geopend , ik zal je zo even die richting op sturen zodat je mijn ervaring morgen avond kan lezen.

Welke provincie moet je vandaan komen als je het hebt helemaal naar Belgie ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi

Ik heb morgen een 1ste consultafspraak bij Dr van der Weij in Boerhaave kliniek in Amsterdam.

Ik ben erg benieuwd. Wat zijn jullie ervaringen met deze pc en deze kliniek? Ik ben al naar Velthuis kliniek geweest en dat ging ook wel goed maar wil graag meerdere consulten voor ik de knoop doorhak.

Ik wil zeker een borstlift. Weet nog niet of ik daar protheses (200 cc anatomisch voor de spier was het advies van Velthuis kliniek) bij moet kiezen. Ik wil absiluut geen grotere borsten dan wat ik nu al heb..liever kleiner maar dan wel stevig. Ze hangen vooral en zijn aan de bovenkant plat en leeg. Zie ook fotos

Jullie advies en etvaringen zijn zeer welkom

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je borsten lijken op die van mij van voor de operatie. Afgelopen vrijdag geopereerd. Ik heb een borstlift met 250 cc ronde prothese onder de spier. Ik ben geopereerd door dr Arjan Damen dus geen ervaring met waar jij naar toe gaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Linda273:

Je borsten lijken op die van mij van voor de operatie. Afgelopen vrijdag geopereerd. Ik heb een borstlift met 250 cc ronde prothese onder de spier. Ik ben geopereerd door dr Arjan Damen dus geen ervaring met waar jij naar toe gaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden