Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Het is in principe geen 'complicatie' maar vond dat mijn vraag hier misschien het best zou bijpassen.

 

Ik heb in juni 2016 een borstvergroting gehad en ben van ongeveer een 75A naar een goeie C gegaan. Nu is het zo dat ik ze écht te groot & te bol vind, en ik kan er maar niet aan wennen... Voel me nog steeds niet goed in m'n vel en vind ook niet dat ze goed passen bij mijn postuur (ik ben 1m62, 50kg, fijngebouwd). Ik overweeg dus om ze te laten vervangen door kleinere prothesen.

 

Ik had tegen m'n chirurg nochtans gezegd dat ik ze zeker niet te groot wou hebben. Toen ik wakker werd na de operatie was het eerste dat hij zei 'ja ik heb er zo groot mogelijk ingestoken' :( dat wilde ik dus niet en wilde echt gewoon leuke kleine borstjes (ik was echt plat ervoor) in plaats van wat voor mij aanvoelt als ballonnen aanvoelt...

 

Wat nu? zijn er nog mensen die hun borsten opnieuw hebben laten om er kleinere protheses in te steken? Domme vraag waarschijnlijk, maar moet je sowieso dan terug volle pot betalen of ... ? 

 

Ik heb mn chirurg al gebeld hierover maar ze wouden niets aan de telefoon zeggen en ben toch een beetje zenuwachtig om terug te moeten gaan..

 

Alvast ENORM bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Als ik dat zo hoor lijkt niet niet helemaal correct te zijn gegaan. Heeft die zich aan de afspraak gehouden van cc's die jij wilde?

 

Het is altijd even wennen maar als je al een jaar rondloopt en je niet fijn voelt moet je misschien wel even in gesprek ja.

 

En als hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden dan kan hij jou nooit het hele bedrag nogmaals laten betalen, alleen wordt het dan wel iets juridisch. Ik kan zo snel geen foto's van je vinden dus kan niet zien hoe je eruit ziet. 

 

Succes!

 

Ps.  Kijk even op https://idealbody.nl/blog/medische-fout-plastische-chirurgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bevestiging via de mail gekregen over het aantal cc's dat ze zouden plaatsen en in de operatiekamer vroegen ze mij nogmaals of het de goede maat was, is het bij jou ook zo gegaan? Het kan dan echt niet dat de pc er opeens meer in doet :/. Ik hoop dat alles goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de operatie gezegd, doe maar wat je denkt wat mooi is en een natuurlijk effect geeft. Ik wist dat dit rond de 400 tot 550 zou zijn. Uiteindelijk is er 500cc ingegaan. Nu na 4 maanden vind ik ze nog steeds echt te groot. Ik heb toen meermalen mailcontact gehad en fotootjes gestuurd en uiteindelijke besloten ze te wisselen voor 360cc. Dit staat morgen middag te gebeuren. Spannend dus! Ik hoef de operatie niet meer te betalen, maar omdat er andere protheses in gaan moet ik die wel zelf betalen a 1500 euro.. Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 12:58 zei likeiloveit:

Hoi!

Als ik dat zo hoor lijkt niet niet helemaal correct te zijn gegaan. Heeft die zich aan de afspraak gehouden van cc's die jij wilde?

 

Het is altijd even wennen maar als je al een jaar rondloopt en je niet fijn voelt moet je misschien wel even in gesprek ja.

 

En als hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden dan kan hij jou nooit het hele bedrag nogmaals laten betalen, alleen wordt het dan wel iets juridisch. Ik kan zo snel geen foto's van je vinden dus kan niet zien hoe je eruit ziet. 

 

Succes!

 

Ps.  Kijk even op https://idealbody.nl/blog/medische-fout-plastische-chirurgie

We hebben geen aantal cc's afgesproken, hij maakte wel een schatting van 250 - 275 cc maar zei dat hij dat best kan zien terwijl hij ze 'uitprobeert' zeg maar op de operatietafel, wat ik wel logisch vond klinken. Hij heeft er uiteindelijk 300cc ingestoken. Dus ja, hoe pak je zoiets aan hé.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 13:32 zei Rituals:

Ik heb een bevestiging via de mail gekregen over het aantal cc's dat ze zouden plaatsen en in de operatiekamer vroegen ze mij nogmaals of het de goede maat was, is het bij jou ook zo gegaan? Het kan dan echt niet dat de pc er opeens meer in doet :/. Ik hoop dat alles goed komt!

Nee we hadden geen specifiek aantal cc's afgesproken, hij ging het tijdens de operatie zien wat er goed uitzag en daarin vertrouwde ik hem volledig. 't is niet dat ze er slecht uitzien hoor, maar ik vind ze echt de groot & bol voor mijn postuur.. iemand anders zou er misschien wel blij mee zijn dus 't is echt een kwestie van smaak :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei jesebel:

Ik heb voor de operatie gezegd, doe maar wat je denkt wat mooi is en een natuurlijk effect geeft. Ik wist dat dit rond de 400 tot 550 zou zijn. Uiteindelijk is er 500cc ingegaan. Nu na 4 maanden vind ik ze nog steeds echt te groot. Ik heb toen meermalen mailcontact gehad en fotootjes gestuurd en uiteindelijke besloten ze te wisselen voor 360cc. Dit staat morgen middag te gebeuren. Spannend dus! Ik hoef de operatie niet meer te betalen, maar omdat er andere protheses in gaan moet ik die wel zelf betalen a 1500 euro.. Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Je helpt me er zeker en vast mee! Mijn vriend zegt al een hele tijd dat ik er niet van moet uitgaan dat ik terug volle pot zal moeten betalen, en jouw verhaal geeft me nu inderdaad wat meer hoop! Ik had ook gezegd dat ik het wat aan hem overliet, als ze maar zeker niet te groot zouden zijn. Maar ja, hij dacht misschien niet dat ik dit te groot zou vinden, het is dan ook relatief he... Bij welke chirurg is dat als ik mag vragen? En laat je even weten of de pijn hetzelfde is als de eerste operatie? (toen heb ik echt enorm afgezien). Veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik je net misgelopen afgelopen dinsdag! Had mijn tweede consult, omdat ik twijfelde over de 370cc Monobloc voor de spier.

ik wilde echt zeker weten of dit goed paste voor de spier zonder deuken en ribbels.

hij heeft er goed naar gekeken en zei dat het kon...ik heb nu een lege 80 B en hoop naar een uitziende grote C te gaan in kleding.

ik hoef ook niet te groot ben ook fijn gebouwd van boven, dus bij mij zou het ook niet staan.

het is moeilijk hoor om aantal cc te beslissen.....wat erg dat je daarna dan niet kunt wennen!

ik hoop dat deze maat je nu wel bevalt.

zijn deze voor de spier geplaatst? Omdat je schreef dat je nergens last van had?

welke implantaten heb je nu dan gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze zitten wel achter de spier. Ben van 500 naar 360 gegaan. Heb nergens last van omdat mijn spier al was opgerekt. Dat doet blijkbaar het meeste pijn, want nu naar kleiner is echt zoveel beter!! Ja aantal cc is zo lastig. Heb zo lang getwijfeld! Had 400 in gedachte, toch maar 450? Uiteindelijk zelfs 500 als resultaat. Maar die 400 had toch beter geweest. Voor mij geld, neem altijd maatje groter dus niet ;) nu ben ik met 360 denk ik heel blij. Moet natuurlijk nog op resultaat wachten maar hoe ik het nu kan zien, past dit veeeel beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

@AliceInWonderland hoe is het nu afgelopen?? Zou ik een foto mogen zijn van jouw borsten?

 

@jesebel hoe gaat het met jou? Mag ik van jou voor en nasituatie foto’s zien??

 

ik ga voor een prothesewissel

 

ik vond mijn borsten na mijn 1e bv (220/240 cc) te klein. Dus wil grotere maar zo bang dat het te groot wordt

arts wou 400 plaatsen maar ben ook bang dat het anders te klein word pfff dus graag zie ik voorbeelden

ik wil heel graag een volle c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.