Ga naar inhoud

Politie-steekwerend vest


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Sinds kort ben ik aangenomen bij de Politie. Nu, als ik mn geldzaken voor elkaar heb en bv kan nemen, heb ik 4 weken vrij en daarna moet het steekwerend vest weer aan. Dit drukt uiteraard op mijn borsten. Die nu plat zijn, dus nu geen problemen ;).
Weet iemand van jullie of dit nadelig kan zijn? Een vest die 8 uur per dag drukt op de borsten?

 

Alvast bedankt!

 

xx Aic

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei likeiloveit:

Hallo mensen,

Sinds kort ben ik aangenomen bij de Politie. Nu, als ik mn geldzaken voor elkaar heb en bv kan nemen, heb ik 4 weken vrij en daarna moet het steekwerend vest weer aan. Dit drukt uiteraard op mijn borsten. Die nu plat zijn, dus nu geen problemen ;).
Weet iemand van jullie of dit nadelig kan zijn? Een vest die 8 uur per dag drukt op de borsten?

 

Alvast bedankt!

 

xx Aic

Hoi hoi

 

Hm, dit zou ik overleggen met je pc. De ene pc zal hier anders tegenaan kijken dan de andere.

Maar goed, ik denk ook niet dat het enkel over het dragen van dat vest zal gaan. Als je zo een vest aan moet, zul je niet tegen een muur aan staan te leunen, wachtende tot je dienst voorbij is. 

Rennen, abrupte bewegingen, kracht zetten enz,  zullen aan de orde van de dag zijn.... en dat is wat je dus goed aan je pc moet gaan vragen op consult....

Mag dat? Of niet....

 

Misschien dat nog wat kantoorwerk daarna idd wel een goede optie is...

 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @likeiloveit

 

Ik herken je probleem ;-) als ik jou was zal ik het sowiezo aan je pc vragen wat hij of zij er van zegt en mocht je de operatie gaan doen. plan het in de 1e week van de 4 die je vrij hebt. Ik zelf zit nu voorlopig""binnen" dus geen vest nodig en vandaar dat ik mijn bv in deze periode plan. Zo hoef ik maar 2 weken vrij te nemen.

 

Ik zit eerder nog met het idee of mijn vest na de bv nog wel past?! ik heb nu de xs hahaha

 

Wil je meer kletsen kan je me ook een pb sturen hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden voor jullie antwoorden!

 

Hee Vriesje, yesss ik hoopte al een collega tegen te komen hier die mij kon vertellen dat zij het ook heeft gehad! Super leuk. Gelukkig kan het vest enorm hersteld worden haha maar met xs ligt het natuurlijk aan de grote van je nieuwe borsten:). 

Werk je al vast of ben je een aspirant? Vertel me meer! Ik weet niet hoe een pb werkt, dus je mag mij berichten en als ik hem kan vinden reageer ik :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Na 3 weken vrij te hebben gehad ga ik maandag weer ervaren of het vest past :$. Gelukkig dat ik als het goed is nog 3 weken binnen gepland sta. Vind het wel een eng idee dat ik daarna weer in verzet situaties terecht kom met mijn nieuwe borsten.  Hoe hebben jullie dat ervaren? Verwacht na het 1 keer weer te hebben gehad dat ik dat gevoel van me af kan zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Kaatjeh87:

Na 3 weken vrij te hebben gehad ga ik maandag weer ervaren of het vest past :$. Gelukkig dat ik als het goed is nog 3 weken binnen gepland sta. Vind het wel een eng idee dat ik daarna weer in verzet situaties terecht kom met mijn nieuwe borsten.  Hoe hebben jullie dat ervaren? Verwacht na het 1 keer weer te hebben gehad dat ik dat gevoel van me af kan zetten. 

@Kaatjeh87  Heb je toevallig niet al vrij snel ibt? Dan kan je beetje wennen weer aan de "actie" of hopen dat je even de 1e week alleen wijkzorg rijdt oid?

Ik zelf krijg m'n borsten over 1.5 week dus kan je verder nog niet veel vertellen haha. Succes met weer aan de slag gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Vriesje:

@Kaatjeh87  Heb je toevallig niet al vrij snel ibt? Dan kan je beetje wennen weer aan de "actie" of hopen dat je even de 1e week alleen wijkzorg rijdt oid?

Ik zelf krijg m'n borsten over 1.5 week dus kan je verder nog niet veel vertellen haha. Succes met weer aan de slag gaan! 

Ik had het me zo gepland dat ik vlak voor de operatie ibt had zodat ik daar even geen zorgen om had. Het gaat nu vrij goed moet ik zeggen maar bijvoorbeeld zwaar tillen mag ik nog niet. Ik sta een aantal nachten in de eerste week gepland maar er moet ook iemand het bureau open houden dus dan ga ik dat maar doen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Bellabella:

Ik word pas geopereerd 17/10. En ga na 3 weken onmiddelijk weer interventiedienst werken dus ik kan je ook niet helpen. Veel succes alvast! Heb je nog last bij tillen etc? En bepaalde bewegingen?

Oei ik ben benieuwd hoe he dat gaat bevallen! Tillen en bepaalde bewegingen zijn na 3 weken wel zwaar. Verder kan ik wel weer erg veel. Mis het sporten nu ook wel dus daar wil ik volgende week weer mee beginnen. Denk dat ik dan snel weer meer kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.