Ga naar inhoud

15-08 geopereerd! HELP! Wanneer mag ik douchen? Mag de borstband af?


Nessie1210

Aanbevolen berichten

Hey ladies, afgelopen dinsdag ben ik geopereerd in Oisterwijk door Dr. Van Waes. Alles is gelukkig goed verlopen. Wel zag al snel dat er wat verschil zat in de borsten qua hoogte en vorm. Enkele dagen later is dit wel al een heel stuk bijgetrokken gelukkig. Ik vraag me af wanneer ik gewoon mag douchen waarbij de wondjes ook gewoon nat mogen worden? De chirurg zei na de operatie dat dit mocht na 3/4 dagen maar de dag na de operatie werd ik gebeld dood Praktijk Gabriels en daar werd weer gezegd dat dit de eerste 2 weken niet mag? Wat is gebruikelijk? Daarnaast dien ik 3 weken een borstband te dragen maar ook hierover worden verschillende dingen gezegd.. ik weet zelf niet meer precies wat de chirurg hierover zei omdat ik net uit de narcose kwam en niet helemaal helder was. Weet iemand waar deze precies voor dient? Thanks voor het reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Gelukkig dat alles goed is gegaan!

 

Ik zou gewoon je advies van je pc opvolgen.. Elke pc geeft weer ander advies. Ik mocht bijvoorbeeld al na 24uur na de operatie douchen maar moest wel de wondjes ontzien met het water.

 

Qua borstband zegt ook elke pc weer wat anders. De borstband dient ervoor dat de implantaten niet uit de ''pockets'' schieten en dat ze dus op de goeie plek blijven zitten. Ook dient de borstband ervoor dat de implantaten gaan ''indalen'' na verloop van tijd. Als je ''nut borstband'' intikt in de zoekbalk vind je er ook genoeg topics over :). Maar de borstband dragen kan iig nooit kwaad maar eerder goed.

 

Als ik jou was zou ik je pc opbellen en hem om advies vragen. Dan weet je zeker dat het goed zit!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ben ook dinsdag geopereerd ergens anders. Ik heb gisteren gebeld omdat het voor mij ook onduidelijk was. Komende vrijdag heb ik controle en daarna mag ik volledig douchen. Ik ga nu met sportbh onder de douche en maak alleen daaronder nat. Daarna of er voor sportbh los en was ik dat voorzichtig. Is het toch een beetje schoon. 

 

Zou inderdaad maandag even bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Naomieke:

Hey, ik ben afgelopen woensdag geopereed en heb enkel een sportbeha met een soort spannend doekje die ik moet gebruiken als spanband.. zou dit ook voldoende zijn?

 

groetjes

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Is alles goed gegaan en heb je er veel last van of valt het mee? Ik zou het ook niet weten en zou gewoon het advies van de plastisch chirurg volgen die jou geopereerd heeft. Dat is denk ik toch altijd het beste. Hoeveel cc heb je en waar zijn ze geplaatst? Groetjes en veel beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei SA1985:

Hoi,

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd dual plane, maar geen borstband meegekregen. Enkel een sportbeha. That's it! 270cc zitten erin. @Nessie1210 Hoe zit het met de zwelling. Hoeveel cc heb je erin zitten?

Ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Ja ik vind het zo verwarrend dat sommigen er wel een om moeten en anderen niet. Ik merk wel nu ik de band een volle dag af gelaten heb, ik aan een borst meer last heb aan de bovenzijde. Uiteindelijk zal het allemaal wel op z'n plaats komen. Ik heb er 350cc in zitten en de zwellingen zijn al best wel afgenomen. Hoe gaat het met jou? Heb je er veel last van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Nessie1210:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Is alles goed gegaan en heb je er veel last van of valt het mee? Ik zou het ook niet weten en zou gewoon het advies van de plastisch chirurg volgen die jou geopereerd heeft. Dat is denk ik toch altijd het beste. Hoeveel cc heb je en waar zijn ze geplaatst? Groetjes en veel beterschap!!

 

Operatie is goed verlopen! Maar heb wel enorm veel last tijdens het slapen aan men rug. Ook als ik moet lachen doet het enorm veel pijn, denk steeds dat ze er gaan uitspringen!!

Aangezien ik 2 verschillende borsten heb zit er links 345 en rechts 360. Maar ik merk nlg zteeds verschil.. Hoop dat het weggaat. Ik heb ze in de privekliniek in gent laten doen bij dokter joos doornaert! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nessie1210

Dankjewel :)

Vandaag ben ik 4 dagen post op en heb gemerkt dat die zwelling minder is geworden vooral aan de zijkanten. Ik heb in allebei 270cc zitten, waardoor links iets groter lijkt dan rechts. Het zal wel door de vocht komen. Zie foto :rolleyes:

Links heb ik ook minder gevoel, maar rechts integendeel overgevoelig. Ook kreeg ik van de kliniek 80C, ondanks ik nog had aangegeven dat mijn omvang 75 is. Maar vandaag dezelfde bh bij Triumph gehaald in maat 75D. Deze biedt meer ondersteun. Wel nog heel erg last van mijn borstspier :( 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 18:18 zei SA1985:

@Nessie1210

Dankjewel :)

Vandaag ben ik 4 dagen post op en heb gemerkt dat die zwelling minder is geworden vooral aan de zijkanten. Ik heb in allebei 270cc zitten, waardoor links iets groter lijkt dan rechts. Het zal wel door de vocht komen. Zie foto :rolleyes:

Links heb ik ook minder gevoel, maar rechts integendeel overgevoelig. Ook kreeg ik van de kliniek 80C, ondanks ik nog had aangegeven dat mijn omvang 75 is. Maar vandaag dezelfde bh bij Triumph gehaald in maat 75D. Deze biedt meer ondersteun. Wel nog heel erg last van mijn borstspier :( 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw ziet er al super uit! Hoe gaat het nu? Zelf heb ik ook meer last van de ene borst, bij mij links. Rechts nergens last van. Hoe voel je je nu een week later? Hopelijk herstel je snel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 14:01 zei Naomieke:

 

Operatie is goed verlopen! Maar heb wel enorm veel last tijdens het slapen aan men rug. Ook als ik moet lachen doet het enorm veel pijn, denk steeds dat ze er gaan uitspringen!!

Aangezien ik 2 verschillende borsten heb zit er links 345 en rechts 360. Maar ik merk nlg zteeds verschil.. Hoop dat het weggaat. Ik heb ze in de privekliniek in gent laten doen bij dokter joos doornaert! 

Fijn dat alles goed verlopen is! Inderdaad het lachen is een drama haha. Heb ik zelf ook! Ik had de eerste dagen ook echt zichtbaar verschil maar dit is al heel erg bijgetrokken! Kan je al wat meer in het dagelijks leven? Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.