Ga naar inhoud

Sandr@ : 20 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

@Starships Ik heb nu 75a. Had al niet veel, maar nu na twee zwangerschappen is er helemaal niets meer van over!

Ik begreep dat hij er na twee weken afmag. Zou je dan na twee weken op controle moeten? Of gewoon thuis eraf halen..

Hoe oud zijn jou kindjes? Die van mij 2 en 3. Hopelijk gaat het lukken met het niet tillen. 

Welke maat wil jij op uitkomen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sammie1987 Oh ja hier ook na de zwangerschappen weinig borsten meer over! Volgens mij kun je na 2 weken bij hem op nacontrole om de hechtingen eruit te laten halen, maar dit mag ook bij je eigen huisarts. Ik ga denk ik wel langs Dr Verdonck, kan hij toch even beoordelen of alles er goed uitziet.  

 

Jij hebt ook best jonge kindjes dus, dat wordt wel even pittig! Mijn kindjes zijn 1,5 & 3,5... En daar zie ik wel erg tegen op, de jongste wil wel graag getild worden en kruipt ook altijd helemaal over me heen als ik in bed lig of op de bank...  

 

Ik hoop op een volle C, of net een D uit te komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2017 om 21:33 zei Brabs:

Hey!

Spannend hé, kan je echt al beginnen aftellen. Ik ben vrijdag aan de beurt bij Verdonck, brr!

 

Groetjes

Amai,...het idee alleen al dat ik nu vrijdag al aan de beurt zou zijn krijg ik er op slag zenuwen voor:huh: brrr

kijk wel enorm uit naar het eindresultaat...het liefst van al zou ik de operatiedag en het herstel willen overslaan. Dat is hetgeen wat mij het meest bang maakt. Ben ook nog nooit geopereerd of onder narcose geweest...dat vind ik nog het akeligste :unsure:

jij alvast een vlotte operatie en herstel. Laat weten hoe alles verlopen is.

 

tijdje geleden geregeerd op jou maar was blijkbaar niet gelukt:unsure:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships momenteel draag ik 75a maar die past eigenlijk niet goed...is maar half gevuld. Ikzelf twijfel nog voor de maat tussen 235 of 255. Toen ik ging passen de eerste keer sprak Verdonck van 235. Omdat ik helemaal niet wil overdrijven. Het moet bij mijn lichaam passen en natuurlijk uitzien. Maar aangezien ik twijfel om niet voor een maatje meer te gaan, want het blijft een operatie en wil niet teleurgesteld zijn achteraf ga ik binnenkort voor een 2e keer passen en eens horen wat 255 zou geven. Of dat er wel in past:rolleyes:

ikzelf heb ook twee kindjes, gelukkig kan de oudste al veel zelf. Ze zijn 6 en 2. Ik heb wel al van een paar dames gelezen dat wanneer je geen hele grote maat neemt je achteraf ook minder pijn hebt omdat je spier niet heel fel moet rekken. Daar reken ik wel een beetje op. Ben nogal een plantrekker en niet graag afhankelijk...

 

@Sammie1987wij zijn daar dezelfde dag! Welke maat neem jij?

 

ik heb trouwens de borstband van Verdonck besteld, zo ben ik zeker dat het 1 is die zijn werk goed doet aangezien hij hem verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sammie1987 Mijn man kan tot 2,5 week thuis blijven, even zien of t ook zolang nodig is. Die eerste week is t pittigste denk ik, wat betreft pijn en energie. Gelukkig kunnen de kindjes zelf lopen hè, niet dat we ze móéten dragen.

 

@Brabs Heel veel succes vandaag!!! 

 

@Sandr@ Ja wel verstandig om bij twijfel een tweede keer te passen! Vaak kies je dan toch net de grotere, bij de eerste passessie lijkt alles groot haha. Dat vroeg ik dr Verdonck ook ja, of in herstel veel scheelt bij een kleine of grote implantaat. En hij zei idd ook dat het herstel bij grotere implantaten heftiger is. Nog 3 weekjes hé bij jou!! Ik ben bij mij echt de dagen aan t aftellen haha... dat t maar snel achter de rug is!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships en @Sandr@

ik wil het niet te groot. Ik kies voor 295cc. Dat zal dan een mooie C worden, kom van een 75a. Ik twijfel wel steeds. Is het niet te groot of juist te klein. Ik wil echt niet dat het opvalt voor anderen, tegelijkertijd wil ik wel echt borsten. We doen er tenslotte genoeg moeite voor om ze te krijgen:lol:

Ik ga maar bij mijn eerste keuze blijven^_^

ik heb ook de borstband besteld bij dr Verdonck. Ik ga de bh's denk ik wel op internet bestellen. We kunnen aftellen he! Wel spannend nu het zo dichtbij komt!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@ Nee helaas nog niet geopereerd haha ik moet nog 2 weekjes wachten tot de 13e oktober!  Ik ga voor 355 cc. Hij legt zowel 335 en 355 klaar, maar ik heb al besloten de 355 te kiezen.

 

@Sammie1987 295 cc gaf bij mij ook echt al een mooi verschil, dan kwam ik ook op een C terecht met mijn huidige A. Ik wilde graag richting een D , daarom dus net ietsje groter gepakt. Ik herken je gevoel heel erg, bang om verkeerd te kiezen want zo'n operatie is niet niks. En om het nog eens over te moeten doen omdat je niet tevreden ben over de maat, zie ik niet zitten.  Ik heb gister de borstband van Biodermis binnen gekregen, had wel eerst even voor de zekerheid Verdonck gemaild of deze goed waren. BH zit ik nog over te twijfelen, ik denk dat ik die via Verdonck bestel, wil er misschien wel eentje extra halen. Bij de Hema hebben ze een goede sportBH die maar 18eu kost, maar de goede maat is alsmaar niet op voorraad.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starshipsaha, dan had ik het verkeerd gelezen...amai, 355...toch een grote maat dan...daarom dat ik zo twijfel bij mij of het echt wel de moeite zal zijn aangezien hij maar sprak van 235 of 255:unsure: is een groot verschil met jullie maat. Ik ben natuurlijk wel maar 1.62m en fijn van bouw...mss daarom dan...pff ga blij zijn als ik nog eens kan passen en vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Sandr@:

@Starshipsaha, dan had ik het verkeerd gelezen...amai, 355...toch een grote maat dan...daarom dat ik zo twijfel bij mij of het echt wel de moeite zal zijn aangezien hij maar sprak van 235 of 255:unsure: is een groot verschil met jullie maat. Ik ben natuurlijk wel maar 1.62m en fijn van bouw...mss daarom dan...pff ga blij zijn als ik nog eens kan passen en vragen...

Ik heb donderdag 295cc geplaats gekregen, anatomisch achter de spier. Ik had heel lang twijfel, 255 of 295 maar het verschil was maar 0,2mm in projectie. Daarom gekozen voor 295cc en ik was heel blij met het resultaat. Zeker niet te groot.. het moet nog zakken etc dus dan weet ik zeker dat het heel mooi gaat worden. Ik kom van 75a, ben 1.72 en weeg 58 kilo. Succes met het maken van je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GentleToch moeilijk die keuze en zo belangrijk voor het resultaat...jij bent natuurlijk wel een stuk groter dan ikzelf. Daarom dat ik denk dat een kleinere maat bij mij wel een goed resultaat zal geven...14/10 nog eens het advies/idee van Dr Verdonck vragen. Wil een natuurlijk resultaat dusja...we zien wat hij zegt. Jij niet teveel pijn of last momenteel? Want ben beetje bang dat ik hier thuis niet echt de rust zal krijgen die ik zal nodig hebben. Hoop snel weer allerlei zaken te kunnen doen...En kan je makkelijk het verband en borstband verstoppen onder kledij? Want dat vraag ik mij ook beetje af. Wil niet dat het opvalt voor iedereen

jij nog een vlot en goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Sandr@:

@GentleToch moeilijk die keuze en zo belangrijk voor het resultaat...jij bent natuurlijk wel een stuk groter dan ikzelf. Daarom dat ik denk dat een kleinere maat bij mij wel een goed resultaat zal geven...14/10 nog eens het advies/idee van Dr Verdonck vragen. Wil een natuurlijk resultaat dusja...we zien wat hij zegt. Jij niet teveel pijn of last momenteel? Want ben beetje bang dat ik hier thuis niet echt de rust zal krijgen die ik zal nodig hebben. Hoop snel weer allerlei zaken te kunnen doen...En kan je makkelijk het verband en borstband verstoppen onder kledij? Want dat vraag ik mij ook beetje af. Wil niet dat het opvalt voor iedereen

jij nog een vlot en goed herstel!

Ja het is heel moeilijk! Je moet doen wat goed voelt maar met 235 of 255 is het verschil echt heel klein. Je kan geen foute keus maken al kies je voor de grootste. 

Mij is alles 100% meegevallen. Ik ben donderdag geholpen en tot op de dag van vandaag geen pijn gehad. Het enige wat soms vervelend is is de druk op mijn borst die ervaar ik vooral in de ochtend. Maar na even wat bewegen is het snel weg. Ik heb twee kleine kinderen (2 en 4) en soms lukt het niet altijd alle rust te hebben. Ik heb een lieve vriend die zo veel mogelijk uit handen neemt. Ik draag vestjes, daar kan je alles mee verbergen :) 

mocht je willen kan ik je toevoegen aan mijn album. Heb 1 foto van net na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentleooh zou super zijn als ik ook in je album mag kijken. Best_boobie zei ook dat het niet veel verschil zou zijn...stelt me wel een beetje gerust om te lezen dat het bij jou al bij al goed meevalt door pijnstillers te nemen, want meestal zijn de eerste dagen de zwaarste...kan je iets met je armen doen? Eten maken bijvoorbeeld, lukt dat? Of kindje van 2 aankleden? die druk is misschien van de hele nacht te liggen en de borstband die beetje spant?Pfff...wou dat het bij mij ook al achter de rug was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Sandr@:

@Gentleooh zou super zijn als ik ook in je album mag kijken. Best_boobie zei ook dat het niet veel verschil zou zijn...stelt me wel een beetje gerust om te lezen dat het bij jou al bij al goed meevalt door pijnstillers te nemen, want meestal zijn de eerste dagen de zwaarste...kan je iets met je armen doen? Eten maken bijvoorbeeld, lukt dat? Of kindje van 2 aankleden? die druk is misschien van de hele nacht te liggen en de borstband die beetje spant?Pfff...wou dat het bij mij ook al achter de rug was. 

Ik zal je toevoegen. 

 

Ik heb vanaf het begin alles kunnen doen, ben helemaal niet beperkt geweest in mijn bewegingen. Dus eten, tandenpoetsen en haren kammen kon ik allemaal zelf :) kindjes aankleden had gekund maar heb ik even overgelaten aan mijn vriend. Die druk komt van heel de nacht om mijn rug liggen inderdaad. Ach als dat alles is mag ik niet klagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentlegoh, is zo fijn om te lezen dat er ook dames zijn die vrij pijnloos alles vlot weer kunnen...hoop dat ik mij daar ook mag bijrekenen:rolleyes: jij neemt de gewone pijnstiller die Verdonck standaard voorschrijft? Ben je misselijk geweest van de verdoving?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sandr@:

@Gentlegoh, is zo fijn om te lezen dat er ook dames zijn die vrij pijnloos alles vlot weer kunnen...hoop dat ik mij daar ook mag bijrekenen:rolleyes: jij neemt de gewone pijnstiller die Verdonck standaard voorschrijft? Ben je misselijk geweest van de verdoving?

Ja dat is inderdaad fijn he! Ik hou het schema aan welke de kliniek gegeven heeft en waar nodig de tramadol/oxycodon net wat je voorgeschreven hebt gekregen. Ik was ontzettend bang om misselijk te worden en durf niet over te geven. Dat is me gelukkig ook allemaal bespaard gebleven. Ik ben alleen op het moment wat duizelig, dus straks even mijn ijzer prikken. Dan kan ik ook mijn borsten voor het eerst na de operatie weer zien :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentleheb je foto gezien. Mooi:wub:

spannend om ze terug te zien...inderdaad, als jouw genezingsproces zo blijft verlopen is dat wel super. Hoop dat het bij mij ook zo is en dan is het de beste beslissing ooit geweest. Want blijft toch altijd een esthetische operatie en hoop dat ik er geen spijt van krijg mocht het niet helemaal goed komen...(want zo lees je er jammer genoeg ook waarbij het niet mooi geneest of bijwerkingen:unsure:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag dames, hier even een verslagje.

gisteren was het dus de dag van Mn BV. Aangezien het toch wel even rijden was waren we goed op tijd vertrokken en moesten we dus nog wel een tijdje in de wachtzaal wachten...daar was ik heel zenuwachtig. Stephanie kwam me mooi op het afgesproken uur halen om aan de voorbereidingen te beginnen. Iedereen was heel vriendelijk en lief waardoor ik ook wat rustiger werd. Daarna was het grote moment aangebroken om naar de operatiezaal te gaan.

na de operatie mocht ik nog even bekomen en wakker worden, kreeg ik de nodige uitleg en werd daarna naar beneden begeleid. De eerste avond verliep goed. Ik had gelukkig niet teveel pijn. De nacht verliep ietsje minder goed. Aangezien ik geen rugslaper ben kon ik heel moeilijk de slaap vatten en werd ik stijf van op mijn rug te liggen. Dan toch maar terug naar de zetel om half rechtop een beetje te kunnen slapen. Voorlopig heb ik genoeg aan de paracetamol. Hopelijk blijft dit zo. Ondanks de stijfheid en de enorme spierpijn valt het al bij al heel goed mee. Nu genoeg rusten en stilaan herstellen en spannend uitkijken naar het moment dat het verband er af mag en ik het resultaat kan zien:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@ Gefeliciteerd en fijn dat t goed verlopen is! Dat slapen is bij vele volgens mij wel een dingetje, ik ben ook echt een buikslaper. Nu ook half rechtop in de bank. Wat heb je uiteindelijk gekozen, 255 cc? Doe lekker rustig aan en voor je t weet kun je de borsten bewonderen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Starships:

@Sandr@ Gefeliciteerd en fijn dat t goed verlopen is! Dat slapen is bij vele volgens mij wel een dingetje, ik ben ook echt een buikslaper. Nu ook half rechtop in de bank. Wat heb je uiteindelijk gekozen, 255 cc? Doe lekker rustig aan en voor je t weet kun je de borsten bewonderen! Xx

Dank je! Moet zeggen dat ik blij ben dat de operatie achter de rug is...daar ben je uiteindelijk toch het meest zenuwachtig voor...

tja dat slapen zal hopelijk binnen paar dagen beter gaan. Ik heb uiteindelijk 255cc gekozen en hoe ik het zie door het verband ben ik wel blij met de gekozen maat. De andere zouden net te weinig geweest zijn want nu is alles nog beetje gezwollen ook. Jij nog veel spierpijn? Bij mij vooral mijn ribben en er “verspringen” precies ook luchtbelletjes als ik boven mijn verband wrijf net onder mijn schouders? Vocht waarschijnlijk? Jij ook nog een vlot herstel. Nu kunnen we samen aftellen naar het moment dat ons verband eraf mag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@ Snap t, die spanning voor de operatie is niet fijn, je hebt geen idee wat te verwachten. Ik heb vooral last als ik een tijdje stil heb gelegen, dus vooral na t wakker worden. Heb vannacht laatste keer paracetemol gepakt, dus hoop dat t vol te houden is tot vanavond en dan alleen eentje pakken voor de nacht door te komen. Het kan zijn dat er wat lucht in zit en dat je dat voelt, daar heb ik hier al vaker over gelezen. Dat trekt vanzelf weg, net als dat vervelende vocht. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Starships:

@Sandr@ Snap t, die spanning voor de operatie is niet fijn, je hebt geen idee wat te verwachten. Ik heb vooral last als ik een tijdje stil heb gelegen, dus vooral na t wakker worden. Heb vannacht laatste keer paracetemol gepakt, dus hoop dat t vol te houden is tot vanavond en dan alleen eentje pakken voor de nacht door te komen. Het kan zijn dat er wat lucht in zit en dat je dat voelt, daar heb ik hier al vaker over gelezen. Dat trekt vanzelf weg, net als dat vervelende vocht. Xx 

Voorlopig red ik het ook met enkel de paracetamol. Raar gevoel die lucht...:huh: denk wel om misschien vanavond eens ibuprofen te nemen voor de nacht. Om toch een beetje te kunnen slapen. Bij mij net hetzelfde, als ik zit is alles ok, maar als ik dan moet rechtkomen of andere beweging doet alles pijn. Ook trekken mijn spieren af en toe samen, vooral bij het omkleden of als ik het koud heb. Maar al bij al mag ik niet klagen. Kan voorlopig alleen mijn plan trekken en ga er van uit dat de pijn niet veel erger meer zal worden maar elke dag zal verbeteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.