Ga naar inhoud

Sandr@ : 20 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

even een update...

we zijn ondertussen 3 weken PO en alles verloopt goed. De lucht is allemaal weggetrokken en de littekentjes genezen mooi. Ondertussen ook terug aan het werk. Valt wel mee al ben ik tegen de avond echt wel moe in mijn borstspieren en armen...zo een hele dag bezig zijn en dan nog met de auto rijden en thuis het huishouden voel ik toch wel. Ik heb geen pijn, maar mijn spieren voelen wel moe. Deze week ook wel weer beetje slechter geslapen maar denk dat het komt omdat ik terug aan het werk ben en mijn lichaam toch nog wat rust nodig heeft om te herstellen. ze zijn verder ook al meer gezakt, dit zie ik elke week veranderen. Links heb ik wel soms een raar gevoel, daar voel ik echt de prothese zitten. Als ik beweeg voelt die als een bal die er zit, rechts heb ik dit niet...heel raar...hoop dat dit gevoel nog verandert, want is heel raar.

Verder draag ik nog steeds braaf de borstband 24/24 al stoor ik er mij wel af en toe aan omdat je echt beperkt bent in het dragen van kledij...je ziet de vorm echt overal door en omdat hij vrij hoog zit moeten truien, tshirten allemaal heel hoog zijn...best wel moeilijk als je het wil verstoppen op het werk! Wat ik soms ook ondervind is dat de borstband links op mijn tepel duwt en dit echt pijnlijk is, rechts heb ik dit niet...viel mij op dat mijn ader rond mijn tepel echt dik en blauw stond... nog dames die hier last van hebben?

Ga blij zijn als deze niet meer hoeft,...nog 5 weken:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een korte update.

Ondertussen ben ik al bijna 3 maanden PO en wat vliegt de tijd. Ondertussen zijn mijn boobs nog heel wat verandert. En vind ik ze steeds mooier worden. De littekentjes zijn al goed vermindert en mijn gevoel onder mijn borsten komt ook meer en meer terug. Ik kan ook een hele dag (soft) Bh’s verdragen en de 75C zit als gegoten. Ze voelen ook al heel natuurlijk en zacht. Mijn herstel ging allemaal heel vlot.  Ik kijk alvast uit naar de zomer om te mogen pronken in een mooie bikini. Aan alle dames die twijfelen over de ingreep,...1 tip: als je het wil, gewoon doen! Het is echt de moeite waard! 

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pnllg044:

Hee @Sandr@! Fijn om een update te lezen en om te lezen dat het allemaal goed met je gaat. Mooie maat is het ook geworden! Hoe is het uiteindelijk afgelopen met de linker prothese? Voel je hem nu nog steeds zitten ?

Dank je, ben inderdaad superblij met de maat. Neen, eigenlijk niet. Dat is echt volledig weg. Moet toegeven in het begin was ik een beetje bang dat dit altijd een “probleemborst” ging blijven maar gelukkig voelt ze even natuurlijk als rechts. Was echt allemaal lucht en heeft zijn tijd nodig gehad om weg te trekken. Af en toe bij bepaalde bewegingen ( vooral als je borstspier opgespannen is) voel je wel dat daar iets zit maar doet geen pijn of zo dus daar kan ik gerust mee leven:D

jij ook al bv laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.