Ga naar inhoud

Dr. Grabietz - Orfeokliniek Zoetermeer - 300-350-375cc?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik ben op het moment 26 jaar en heb na twee kinderen, lange borstvoeding,  geen vrede met de huidige staat van mijn borsten (een lege kleine 75B). 

Ik heb twee weken geleden een consult gehad bij Diana Gabriels, en heb woensdag mijn consult met de PC (Dr. P. Grabietz). Diana raadde mij een 375cc dual plane aan. Ik wilde zelf eigenlijk 400cc maar ben ook bang dat dat misschien te groot is? (Ben 54 kg en 160cm).

 

Verder ben ik heel benieuwd naar ervaringen van het herstel in combinatie met kinderen (peuter en kleuter), en of iemand in de Orfeokliniek in Zoetermeer geopereerd is? Ik ga uiteraard ook de zoekfunctie gebruiken :).

 

Fijne avond nog allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @moedervantweeJ

 

Heel herkenbaar, zwangerschap & bv doen je borsten geen goed.

 

Ik heb vandaag 485 cc gekregen ben 1.68 en 58 kg (voorsituatie a75), het zal waarschijnlijk ogen als een volle C.  Wat mij hielp is boterhamzakjes vullen met aantal cc en thuis passen. Ben uiteindelijk voor een grotere maat gegaan, omdat het snel went. Veel meiden zeggen dat ze spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan.

Al moet het natuurlijk wel passen. Bij sommige gaat er gewoon niet meer cc in. Hopelijk heb je er wat aan:)

 

En wat betreft de kids moet je wel iemand hebben die je de eerste week (liefst 2 weken helpt). Je mag de eerste 6 weken ook niet zwaar tillen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @moedervantweeJ

 

Ik heb morgen mijn eerste consult met dokter Stevens bij Bergman clinics. Ik ben zelf ook moeder van een peuter van 2 en ben ook heel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan met hem als ik geopereerd ben. Ik zorg in iedergeval dat ik de eeste week na de operatie hulp krijg van mijn man en moeder en de kleine gaat dan gewoon 3 dagen naar de opvang dus dat scheelt weer 3 dagen tillen ;-)

 

Maar wat ik mij afvraag, jij hebt het over de Orfeocliniek in Zoetermeer? Dat is toch alleen voor kaakchirurgie en orthodontisten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vriesje:

Maar wat ik mij afvraag, jij hebt het over de Orfeocliniek in Zoetermeer? Dat is toch alleen voor kaakchirurgie en orthodontisten??

 

Ja dat las ik ook toen ik het ging googelen, maar schijnbaar huren zij daar ruimtes (in orfeokliniek heb je kennelijk ook narcose behandelingen voor tandproblemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een eerste consult gehad te hebben met Diana Gabriels, ben ik vandaag op consult geweest bij dr. Grabietz.

 

Wat een vriendelijke en duidelijke man is dat. Heel rustig en professioneel.

 

Diana had mij een 375cc dual plane aanbevolen. Hij dacht ook dat dit goed was, maar misschien iets te groot, vandaar dat hij ook 350cc en 300cc wilde bestellen mocht het tijdens de operatie niet passen/mooi vallen.

 

Dames die dit hebben: is dit klein? Ik wil echt uitkomen op een grote D cup ongeveer, geen C oid.

 

Verder twijfel ik heel erg over de OK datum. Die staat nu op 25 september, maar kan dan weinig hulp krijgen met mijn twee kinderen de weken erna. Zit daarom te twijfelen of ik niet gewoon moet wachten tot de kerst of zelfs volgende zomervakantie (als mijn man vakantie heeft). Wat is wijsheid? Doet het herstel van dual plane erg zeer en duurt het erg lang? 

 

Bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag ook bij hem geweest.

Voor mij 400 a 450 cc maar ik ben kwa schouders erg breed. Heb nu een "lege" C.  De cc wilt niks zeggen over welke cupe je krijgt ik kom ook uit op een D.

Diana zij dual en hij gaf het advies boven de spierte doen dat als mij borst zou gaan hangen de prothese mee gaat anders krijg ik een balletje in een zakje effect. Herstel tijd is wel korter dan dual.

Ik ga er maar vanuit dat dit het beste uitpakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 10 weken geleden door Grabietz geopereerd, had net zoals jij een slappe 75 B cup.

Ik heb 325 cc HP ronde protheses , cohesive I van mentor dual plane geplaatst. (ik ben 1.70m en weeg 58 kg)

Ik heb nu een cup E75 (in mijn album staan foto,s)

 

Ook net zoals jij ben ik mama van 2 kindjes.

De operatie is mij alles meegevallen, ik heb ook eigenlijk geen pijn gehad,(slikte wel op tijd mijn asperines).

Dus geen pijn, wel ongemak!

Je kunt dus echt niet tillen, en in bepaalde handelingen zul je merken dat je vrij beperkt bent.

Maar ik was 1 week na de operatie al wel weer aan het autorijden.

Maar pas na 3 tot 4 weken was dat gevoel van "ongemak"bij mij echt helemaal weg.

Ik heb het er echt voor over gehad en ik zou het zo weer doen als het moet.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.