Ga naar inhoud

Nieuwke : 13 april 2018 : Dr. Bronckaers : AZ Turnhout


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

volgende woensdag heb ik een eerste consultatie gepland bij dr. Damen. Fijn zoveel positieve reacties te lezen hier. 

Ik ga voor info aangaande een borstvergroting en het herstellen van ingegroeide tepels. Iemand met dat laatste ervaring?

 

groetjes,

nieuwke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hoi nieuwke! welkom op het forum. Ik ben zelf de 22ste aan de beurt bij dr Nio voor mijn operatie. het is een spannende tijd hoor, als je de pc gaat kiezen en de operatie gaat plannen. geniet er maar van want het is ook een leuke tijd vol leuke spanningen, net als voor een bruiloft :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet hoe het is, ik begon in Mei met het hele traject. In augustus had ik mijn consult bij dr nio en de datum werd gezet in december, in oktober toen gebeld voor de exacte datum en dat werd de 22ste, mijn voorkeursdatum. Het geeft je genoeg tijd om onderzoek te doen en er naar toe te leven. Al vind ik het nu best lang duren hoor :P

Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een hele tijd geleden aan het traject begonnen. Al een dik jaar aan het denken toch ns een consult te doen. In juni afspraak gemaakt maar pas in augustus bij dr Damen terecht gekomen. Dan met meer vragen buiten gekomen als toen ik binnen ging. Enkele weken geleden gebeld voor een afspraak bij dr Bronckaers. Hier kon in sneller terecht op consult. Ik ben nu overtuigd. Vond het een aangename man en heel duidelijk en eerlijk in zijn uitleg. Weet ook zeker dat hij nog zal weten wat ik precies wil de dag van de ingreep. Dat vond ik wel belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎12‎-‎2017 om 11:18 zei Nieuwke:

Yess! Het is zover! Op 13 april krijg ik mijn nieuwe boobs bij dr Bronckaers. Aftellen nu en dromen van deftige lingerie en hoe het er zal gaan uitzien. 

Hey gefeliciteerd met je datum!!

Wordt je in het AZ Turnhout geopereerd?

Ik ga je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic al je updates bijhouden en je operatieverslag straks!
Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

Veel plezier met aftellen nog!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, 

 

idd in het AZ Turnhout - campus st Jozef.

bedankt voor het verplaatsen!

 

ik maak me wat zorgen of ik voldoende duidelijk heb gemaakt welke maat ik precies wil... ik krijg sebbin implantaten en hij denkt tussen de 260 en 300 Cc nodig te hebben voor een deftige c cup te bekomen. Hoewel die c cup niet echt mijn zorg is. Ik wil volle borsten maar niet te overdreven groot... kan het me niet goed voorstellen hoe het zou worden.

 

hij had het wel over implantaten breder aan de basis en minder projectie ipv andersom. Ik maak me daarin wat zorgen dat ze te klein zouden uitdraaien...

 

ach, komt vast wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2017 om 17:45 zei Nieuwke:

Hallo,

 

volgende woensdag heb ik een eerste consultatie gepland bij dr. Damen. Fijn zoveel positieve reacties te lezen hier. 

Ik ga voor info aangaande een borstvergroting en het herstellen van ingegroeide tepels. Iemand met dat laatste ervaring?

 

groetjes,

nieuwke

En nu ik jouw eerste berichtje lees van dat laatste had ik ook last ;) is zo goed als weg door de borstvergroting verdonck zei dat dit ik de meeste gevallen zo is en ik ben zooo blij dat dit goed gekomen is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Claudiat:

Gefeliciteerd met je datum. Spannend he ? Ben jij ook zo vreselijk de dagen aan het aftellen?

Ik wel kan echt niet wachten tot het eindelijk zover is. Ik ben 12 maart aan de beurt.

Dank je! Zo spannend! En zo veel vragen nog. Maar kijk er enorm naar uit. Geen zorgen ivm met angst of pijn voor de operatie maar wel of ik gied uitgelegd heb hoe ik ze precies wil als gaan ze wel groot genoeg if niet te groot zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nog een dikke 3 weken en het is zover!

ik vind het allemaal al best spannend moet ik zeggen. Meer en meer vragen in mijn hoofd. Vraag me af of ik de dag van de operatie nog voldoende tijd zal hebben om de uiteindelijke maat te bespreken of ik toch beter nog ns bel voor een extra afspraak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nieuwke:

Nog een dikke 3 weken en het is zover!

ik vind het allemaal al best spannend moet ik zeggen. Meer en meer vragen in mijn hoofd. Vraag me af of ik de dag van de operatie nog voldoende tijd zal hebben om de uiteindelijke maat te bespreken of ik toch beter nog ns bel voor een extra afspraak...

Aftellen!!!! Voor je het weet is het zo ver meid... spannend! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hierbij mijn operatieverslag:

 

Om 10u moest ik binnen zijn. We waren ruim op tijd vertrokken en om 9u10 kreeg ik al een kamer. Een kwartiertje later kwam de verpleegster zeggen dat ik me mocht klaarmaken, nog even plassen en het schortje aan. Nog een kwartier later kwamen ze me al halen. Voor de ok nog een uurtje moeten wachten, verpleging kwam een infuus prikken, moest ik natuurlijk nodig plassen (van de zenuwen) en mocht niet meer uit bed dus ja hoor, lekker comfortabel op een bedpan... maar ja beter zo dan achteraf op de operatietafel.

 

dan kwam de dokter aftekenen en even later werd ik binnengereden. Gelijk de tafel op, ze maakten het me zo comfortabel mogelijk en ik kreeg een hele duidelijke en geruststellende uitleg over de narcose en wat er allemaal te gebeuren stond. 

 

Dan herinner ik me wakker te worden en weer in te dommelen. Toen wakker en op de klok stond 12u10. Allemaal heel vlot verlopen. Om 12u30 weer naar de kamer. Hubby was blij me te zien. Iets gedronken en een uurtje later gegeten.

om 16u mocht ik naar huis en tot hier toe bevalt het me allemaal prima. De pijn valt mee hoewel de arts me had verwittigd dat het vandaag erger zou zijn als gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Nieuwke:

Hierbij mijn operatieverslag:

 

Om 10u moest ik binnen zijn. We waren ruim op tijd vertrokken en om 9u10 kreeg ik al een kamer. Een kwartiertje later kwam de verpleegster zeggen dat ik me mocht klaarmaken, nog even plassen en het schortje aan. Nog een kwartier later kwamen ze me al halen. Voor de ok nog een uurtje moeten wachten, verpleging kwam een infuus prikken, moest ik natuurlijk nodig plassen (van de zenuwen) en mocht niet meer uit bed dus ja hoor, lekker comfortabel op een bedpan... maar ja beter zo dan achteraf op de operatietafel.

 

dan kwam de dokter aftekenen en even later werd ik binnengereden. Gelijk de tafel op, ze maakten het me zo comfortabel mogelijk en ik kreeg een hele duidelijke en geruststellende uitleg over de narcose en wat er allemaal te gebeuren stond. 

 

Dan herinner ik me wakker te worden en weer in te dommelen. Toen wakker en op de klok stond 12u10. Allemaal heel vlot verlopen. Om 12u30 weer naar de kamer. Hubby was blij me te zien. Iets gedronken en een uurtje later gegeten.

om 16u mocht ik naar huis en tot hier toe bevalt het me allemaal prima. De pijn valt mee hoewel de arts me had verwittigd dat het vandaag erger zou zijn als gisteren.

Gefeliciteerd met je boobies!!! Laat je verwennen... neem je rust! Spoedig herstel gewnst!’:116:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.