Ga naar inhoud

Te smal lichaam voor 800cc ervaringen gevraagd


Aanbevolen berichten

Hallo even vragen naar andere ervaringen. Ik heb nu 450cc hp tussen de spier, die verder uit elkaar zijn gaan staan door het sporten denk ik. En ook wat slapper zijn geworden. Het is een c-cup.

Ik ben 160cm en 50kg. Ik vind zelf een normaal postuur. 

 

Nu heeft dokter Peters gezegd dat hij geen 800cc bij mij wil gaan plaatsen omdat dit niet zou passen.

 

Mijn vraag is.. er zijn toch zoveel slanke vrouwen met een groter aantal cc? Ik zie ze maar genoeg. Dus waarom zou het bij mij niet passen.

Je hebt toch ook minder brede protheses met het profiel meer naar voren?

Is het raadzaam om verder te kijken voor een andere arts. Of is dat naïef en heb ik gewoon pech...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

Ik ben zelf ook bij peters geweest destijds en hij zei precies hetzelfde tegen mij. Echter versprak hij zichzelf erna want hij zei dat hij nooit groter dan 600 plaatst en dat hij voor barbie een uitzondering maakte (waarschijnlijk kost grote volumes diana extra??) Barbie kreeg ze iig gratis, dat verklapte zijn assistente bij t meten van mijn bloeddruk. Toen ik dit alles gehoord had en de bijbehorende onprofessionaliteit die ik hierbij ervaarde dacht ik dus; wat en onzin, ik ken er genoeg met grotere en vond alle info apart, tegenstrijdig of gebrekkig. 

 

Dus heb mijn operatie gecanceld en ben maar Nio gegaan. Nu 5 weken PO en al heel tevreden! Enige nadeel wat ik je wel moet melden, hoe groter je neemt hoe meer pijn t wel lijkt te doen... komt denk ik door t extra oprekken van de spieren. Nio deed overigens helemaal niet moeilijk over mijn grote wens en deed er vrolijk aan mee :P Is een hele fijne / leuke man! Lees anders mijn verslag is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2017 om 21:38 zei Chrystal:

Thnx! Alle tips welkom!

Zekerrr naar nio gaan die knalt er zelfs 1000cc in haha, ik ben zelf ook smal en klein (vergelijkbaar met jou) en ik zit nu op 500cc hp met cup maat G (ik had zelf al c) ik kan je toevoegen in me album dan heb je een beetje een idee hoe cup G eruit ziet met een smal postuur want daar kom jij ook zeker wel op uit als je 800cc neemt succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.