Ga naar inhoud

pijnlijk litteken,te veel gedaan?


MissM

Aanbevolen berichten

ik ben nu 5 weken geleden geopereerd, deze ochtend vroeg opgestaan,kids klaargemaakt, met de auto gereden,kids afgezet, mijn nagels gaan laten doen,weer de auto in,kids ophalen, naar de winkel gegaan  en weer naar huis.

aan het opruimen en ineens begon mijn litteken rechts aan het uiteinde echt pijn te doen, ik zie niets maar het geeft een stekende,brandende pijn.

zou ik teveel gedaan hebben? in de winkel heb ik voor 1 ding wel een beetje men arm gerokken, terwijl ik het deed besefte ik het. ik hoop niet dat mijn litteken vanbinnen gescheurd is nu? maar maak me wel zorgen dat het ineens zon pijn doet.

krijg zo meteen ook nog eens bezoek dus gaan liggen lukt niet. heb me een ibuprofen genomen, hopelijk werkt ie zo meteen.

 

is dit nog normaal? of hoe voelt het als je litteken scheurt? ik hoop zo dat ik niet alles kapot gemaakt heb. doe altijd rustig aan buiten deze ene dag natuurlijk en dan krijg je dit 

 

@best_boobie zou dit zenuwpijn zijn of moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm.. kan me niet echt voorstellen dat je litteken gescheurd is, maar het is natuurlijk een wond he, dus die kan nog wat teer zijn.. 
Kijk het even een paar dagen aan (tenzij het rood wordt of je verhoging krijgt, of gaat lekken), want ik ga er eigenlijk vanuit dat het vanzelf weer over gaat..
Zenuwpijn kan ik me niet heel goed voorstellen, omdat het zo spontaan ontstaat.. Denk eerder gewoon een verkeerde beweging, die wat gevoeligheid veroorzaakt.

Probeer morgen wel ff je rust te nemen, als het kan.

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is al terug minder geworden, heeft wel nog lange tijd aangehouden. tijdens het autorijden (schakelen) voelde ik het wel dat die rechter kant nog heel gevoelig was. en na zolang stil te hebben gezeten is dit mss wel de reden.

morgen heb ik een dagje hulp in huis zodat ik eventjes wat rustiger kan doen. als ik het nu nog eens na het autorijden heb dan weet ik waar het aan ligt natuurlijk.. brrrr. tis niet niks :)  bedankt voor je berichtje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch teveel gedaan, zoals jij het omschrijft voelde het bij mij ook als ik te enthousiast was met m'n daginvulling. 
Ze gaven bij mij toen aan van Heyendael dat dit kon gebeuren, omdat je spier toch lange tijd weinig tot niets heeft gedaan en als je dan toch meer gaat doen dan gaat het protesteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Rocker:

Denk toch teveel gedaan, zoals jij het omschrijft voelde het bij mij ook als ik te enthousiast was met m'n daginvulling. 
Ze gaven bij mij toen aan van Heyendael dat dit kon gebeuren, omdat je spier toch lange tijd weinig tot niets heeft gedaan en als je dan toch meer gaat doen dan gaat het protesteren. 

 

klinkt idd logisch, probeer nu toch elke dag al iets kleins te doen zodat het volgende week niet zo hard aankomt. zal morgen ook maar weer een ritje met de auto maken zodat ik die beweging weer gewoon word. al is het maar om de hoek. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM Vond dat zelf ook heel moeilijk hoor, eerst mag je 6 weken "niks" en dan mag je ineens alles van de ene op de andere dag. 
Merkte ook dat m'n lichaam dat niet zo heel grappig vond. 
Heb je stuurbekrachtiging in je auto? Dan is het niet heel lastig gelukkig, alleen schakelen in het begin met 2 handen (vooral in z'n 1 en achteruit zetten, of terugschakelen naar 2). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja inderdaad! Heb een partij zitten mopperen in die auto.. dan dacht ik bijvoorbeeld dat ik hem in achteruit had gezet (opel, dus indrukken en dan in de versnelling) en dan stond hij weer in 1 :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.