Ga naar inhoud

6 weken po, wat nu?


MissM

Aanbevolen berichten

volgende week is het zover (doet vreugdedansje) ik heb de 6 weken uitgedaan :D maar nu...

 

Mag ik  nu ineens weer van de 1ne op de andere dag:

 

-Borstband uit?

- Tillen en bukken?

- stofzuigen en dweilen?

- armen boven de schouders?

-zwemmen en glijbanen?

- sauna en jacuzzi?

 

natuurlijk begrijp ik wel dat je naar je eigen lichaam moet luisteren en dat je het wel zal voelen als je in 1 klap teveel doet, maar vind het zo raar meteen weer alles te mogen doen waarvoor je eerst zo voorzichtig moest zijn (al vind ik het niet erg,en word het hoogtijd ;))

 

beugelbh en buikslapen is nog iets langer wachten dacht ik he? of voel je dit ook zelf aan? beugels zou ik nu nog niet kunnen verdragen voel ik zoiezo

infrarood moest je mee oppassen d8 ik hier gelezen te hebben?

 

maar dit was de vragenronde :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha volgens mij mag je bijna alles na 6 weken weer:

-Borstband uit? Ja mag, maar ik draag hem nog 's nachts haha

- Tillen en bukken? Ja mag, maar zwaar tillen is in het begin nog lastig en het voelt raar. Bukken kan ook erg vervelend voelen.

- stofzuigen en dweilen? Ja mag, maar merkte wel dat bijvoorbeeld stofzuigen op hoogpolig tapijt zwaarder was dan laminaat. 

- armen boven de schouders? Jep

-zwemmen en glijbanen? Ja.. Alleen glijbanen zou ik nog eng vinden.

- sauna en jacuzzi? Ja, maar merkte dat ik bijvoorbeeld de zonnebank met de warmte niet prettig vond aan m'n borsten. Maar dit verschilt ook per persoon. 

 

En achtbanen... denk het wel? Alleen zou ik dezelfde regel hanteren met dat soort dingen (schokken, hobbelen, onverwachtse bewegingen, schrap zetten) als met het bovenlichaam trainen met sporten. 

Buikslapen idem, al vind ik het nog niet heel lekker liggen. Het went dat op je rug slapen hahaha:45:

Beugelbh's vond ik pas met 10 weken minder vervelend gaan zitten overigens. 

 

Of overleg met je pc over de achtbanen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissMHaha ja inderdaad, is met beugelbh's trouwens ook zo. Je moet ze een soort indragen of inzakken.. het litteken moet eraan wennen bedoel ik dan, voor ze soort van lekker gaan zitten.
Ook is het model per persoon ook wisselend, is altijd wel zo maar met echte boobies kan je nog een beetje het "oh niet helemaal comfortabel" gevoel negeren.

Die nepperds van ons gaan zich gewoon niet aanpassen aan een bepaald model beugelbh als die niet goed om je borst valt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.