Ga naar inhoud

Nieuwsgierig123 : 14 augustus 2017 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei Nieuwsgierig123:

Thnx best_boobie! Ja ik heb wel al wat ervaringen gelezen, maar eigenlijk nog geen foto's gezien. Ben wel heel benieuwd!

Bij aanmelding op dit forum heb je een pb gekregen, daarin staat hoe je 'premium member' wordt en hoe het forum werkt ;)
Normaal zou je een topic aangemaakt hebben bij de voorsteltopics, dan zou je ook foto's kunnen zien. 
Ik zal je nu even handmatig verplaatsen, aangezien je je hier voorgesteld hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Yes, ik ben ook geopereerd! 

Gisteren om 13 uur mocht ik me melden voor opname in t Amphia ziekenhuis. Werd hier prima ontvangen. Kreeg heerlijk n kamer voor mij alleen. Na n korte anamnese vd verpleegkundige mocht ik om 14 m'n pre-medicatie innemen. Paracetamol, pantozol en diclofenac. Om 15 uur zou ik naar ok gebracht worden. T wachten duurde voor mijn gevoel erg lang, maar rond 15 uur werd ik naar de ok gebracht. In de voorbereidingsruimte werd nog even n infuus geprikt en antibiotica aangehangen. Ook kwam de pc nog langs om aan te tekenen en om het formaat nogmaals te bespreken. Rond de klok van 16 uur werd ik dan echt naar de ok gereden, t ok programma was iets uitgelopen, vandaar t langer wachten. 

Eenmaal op de ok ben ik overgetapt naar t operatiebedje. Hier aan de monitor aangesloten en nog wat pre-operatieve zaken geregeld. Ben zelf intensive-care verpleegkundige dus onbewust lette ik toch stiekem kieskeurig op alle zaken om je heen. T was wel zeer vreemd om zelf de regie niet in handen te hebben en nu mezelf eens moeten overgeven op ok. Anyway... Toen de anesthesie vp t spuitje op m'n infuus zette, wist ik hoe laat t was. O2 kap op en starend naar de ok lamp ging bij mij t lampje uit...

Kan me nog herinneren dat ik in n flinke hoestbui schoot, waarschijnlijk was dit t moment van detubatie en werd wakker op de recovery. Heb hier ongeveer n uurtje gelegen. Qua pijn viel t me goed mee, alleen wat pijn op m'n borstbeen (alsof ze me op ok hebben moeten reanimeren ;-). Ook niet misselijk.

Heb n nachtje geslapen daar en vanochtend mochten de draintjes eruit. Manlief is me daarna komen halen en ben nu heerlijk weer thuis. Ben heel blij met t resultaat tot nu toe!! Alle medewerkers van t Amphia toppie! Volgende week op controle...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eutje:

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Nu lekker rustig aan doen en herstellen van de operatie. Ben heel benieuwd naar het resultaat! Geniet van je nieuwe boobs en een goed herstel gewenst! X

Thnx @Eutje, ze zijn super! Zijn ze bij jou nog erg veel veranderd po? Ik vind ze nu al zo mooi, hoop niet dat ze nog erg veel gaan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Nieuwsgierig123

 

Ho hoi, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.dit topic kun je gebruiken voor alle verdere updates.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Owwja, hier is m'n topic weer. Thnx @Desert-Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou verhaal lees heb ik er helemaal zin in........hopelijk vind ik morgen ook de klik met pc Kolkman ;)

Zou ja dan kan ik een datum aan de eind van de week gaan afspreken en dan is het aftellen geblazen, al duurt het dan nog wel even voor we in december zijn aangekomen :blush:

Ik heb de hele maand december vrij genomen in mijn werk agenda dus dat wordt de maand ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Nieuwsgierig123:

Heerlijk! Lekker in je strakke buikje en mooie kolkman borsten ;-) in n jurk aan t kerstdiner zitten pronken! O hoop zo dat t consult naar wens is morgen!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Nieuwsgierig123:

Heerlijk! Lekker in je strakke buikje en mooie kolkman borsten ;-) in n jurk aan t kerstdiner zitten pronken! O hoop zo dat t consult naar wens is morgen!!

Ja hopelijk krijgt Dr Kolkman mij eindelijk na jaren is een mooie strakke jurk ;)........

Zou wat zijn als ik ineens met een strakke buik & volle borsten op het kerst diner verschijn, zonder corrigerend ondergoed en maximaizer aan :rolleyes:...... ow wat zal dat een opluchting zijn voor mij ! 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Ja hopelijk krijgt Dr Kolkman mij eindelijk na jaren is een mooie strakke jurk ;)........

Zou wat zijn als ik ineens met een strakke buik & volle borsten op het kerst diner verschijn, zonder corrigerend ondergoed en maximaizer aan :rolleyes:...... ow wat zal dat een opluchting zijn voor mij ! 

:53:

Ja geweldig!! Geef je gewoon voor degene die t niet weten Sonja bakker de schuld.

Ik begin nu sinds n uurtje toch wat meer pijn te ervaren. Met name mn littekens denk ik. Ze branden en kan alleen nog maar geboggeld lopen :blink:. Tijd voor n tabletje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Nieuwsgierig123:

Ja geweldig!! Geef je gewoon voor degene die t niet weten Sonja bakker de schuld.

Ik begin nu sinds n uurtje toch wat meer pijn te ervaren. Met name mn littekens denk ik. Ze branden en kan alleen nog maar geboggeld lopen :blink:. Tijd voor n tabletje!

Dan wordt het tijd voor een pilletje en rust ;)

Luister:54: goed naar je lichaam 

 

* niemand weet het dus, wordt sportschool op hemelen want dat weten ze dat ik 4x per week doe :45:......iedereen naar de sportschool dan maar, ff kijken waar ik aandelen kan kopen voor die sportschool B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.