Ga naar inhoud

vke82 : 22 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei vke82:

@Mista

 

Ze gaan me vandaag nog bellen voor een afspraak, maar normaal binnen 14 dagen. Ze zullen wel weten wat ze doen ginder, hoor, ik denk niet dat ze dat verband er te vroeg gaan afdoen omdat het Kerst is.

 

Alles vlot verlopen bij jou?

Ik moest gewoon naar mijn huisarts van verdonck, omdat hij vrij is. Kerstvakantie... als mijn huisarts ook vrij was, zou er evt nog wel een assistente aanwezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats mijn bericht van gisteren ook even hier. Dan staat het bij mijn verslagen:

 

Amai, ik ben nu dag 2 P.O. en het valt even wat tegen... :24:

 

De babyolifant is weggebleven, maar... Ik heb er een man met brandend mes voor in de plaats gekregen. Telkens ik zelfs nog maar dacht aan bewegen was hij daar, om in de incisie in mijn linkerborst te steken... Auwch!!! Ik heb het gisteren wat proberen uitzitten met de medicatie die ik al nam, om te zien wat het vandaag zou geven. Maar deze ochtend was hij er weer... Stilletjes in bed liggen ging nog, maar van zodra er weer wat beweging aan te pas kwam: tsjakaa! klaar om toe te slaan... Ik zocht bepaalde standbeeldhoudingen, maar mijn rug- en buikspieren begonnen hier toch enig protest tegen aan te tekenen. Dus, deze ochtend overgegaan naar zwaardere medicatie :viannen_76:.

 

Voor iemand die nog nooit iets van drugs genomen heeft (neen, zelfs geen jointje...) kan ik zeggen dat het wel een bijzondere ervaring is... Het voelt alsof al mijn reacties in slow-motion gebeuren. En als ik dan toch wat "normaal" probeer te bewegen, dan draait het wat. Mijn hoofd is zo licht, dat het lijkt te zweven als een ballonnetje. Maar... godzijdank, de pijn is véél beter.

 

Mijn kindjes zijn sinds vandaag ook weer thuis en ze zijn superlief. Als ik vraag om iets aan te geven, doen ze dat direct en ze zijn zeer voorzichtig als ze me knuffelen.

 

Hebben jullie ook zo'n last van jullie buikspieren?

In elk geval zijn we al ver gezet. Als ik jullie berichtjes wat gelezen heb, zal het vanaf morgen toch al weer wat beter gaan. Dus: we houden vol! :43:Wie schoon wil zijn moet lijden, zei mijn grootmoeder altijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 3 dagen P.O. en de pijn, die kan tellen! Gisteren met de zwaardere medicatie begonnen, die gaan we vandaag nog doornemen vrees ik. Het gaan slapen gisteren was een ware hel: eerst moet je die kleren uitkrijgen (heel veel hulp van mijn man, maar dan nog doet het echt veel pijn). Daarna moet je op één of andere manier in bed geraken, zonder je borstspieren te gebruiken. Ik kan je alvast vertellen: dat gaat niet, je hebt ze echt overal bij nodig! Even nog wat liggen napuffen in bed toen ik er eenmaal in geraakt was. Dat moesten we toch wat optimaliseren... Het uit bed "rollen", lukt wel, dus toch even nagedacht om de omgekeerde beweging te proberen om in bed te raken. En ja hoor: eerst voorzichtig op je zij gaan liggen en dan als een worm (steunend op mijn schouders en voeten) verder in bed schuifelen. Niet geheel pijnloos, maar toch alweer wat beter, en alle beetjes helpen!

 

Dan 's ochtends weer kleren aandoen, hét moment van de dag waar ik het meest tegen op kijk. Maar ook daar zijn we weer doorgesparteld.

 

Deze voormiddag toch even naar de PC gebeld om te checken. Zolang de volgende situaties zich niet voordoen is het oké: ene borst aanzienlijk dikker dan de andere, vocht dat onder verband uitkomt, roodheid die onder verband uitkomt, koorts. Heb ik geen van allen, dus gewoon volhouden.

 

11u, tijd voor mijn volgende pilletje :viannen_76::21:

 

To be continued... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/12/2017 om 09:02 zei Mista:

Wanneer mag jouw verband er af? Ik mag straks al! Door kerst mag het wat vroeger, hoop dar het geen kwaad kan

Hoi Mista, hoe is het ondertussen zonder verband? Dan heb je ze al kunnen zien? Ik zie dus nog niets door dat verband, ik heb proberen piepen, maar dat lukt dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook dag 3 en moet zeggen dat het vlot loopt.... 

kan vrij makkelijk rechtop komen door mijn buikspieren te gebruiken, ben ook wel sportief dus blijkbaar helpt dat toch wat.... ik zal eens foto s trekken en posten maar eerst nog verder kerst vieren met mijn boobs!

fijne kerst dames!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.