Ga naar inhoud

Dee! : 21 december 2010: Dr. de Boer: Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Goodmorning!

Nou,hierbij dan ook mijn verslagje :P

Gistermorgen ben ik om 06.30 opgestaan om even een beschuitje jam en thee te nemen,

en daarna ben ik weer even een uurtje mijn bed in gegaan..

Ik moest om 14.00 aanwezig zijn, dus om 13.00 van huis weggegaan en natuurlijk veeel te vroeg daar :P

Dus nog 50 minuten in de wachtkamer gezeten, want het liep wat uit..

Dat deed mijn zenuwen geen goed :ph34r:

Maar oke, rond 14.20 werd ik opgehaald door de anesthesist, en mocht ik mee naar boven..

Daar moest ik in een kleedkamertje alles uittrekken, behalve mijn onderbroek.. En kreeg ik een mooie badjas aan en een hoedje..

Toen mocht ik naar mijn bed toe, waar nog iemand anders lag uit te slapen van haar borstvergroting..

Ze werd al langzaam wakker, en had ff gezellig gepraat met haar en zelfs even gekeken naar haar resultaat van 275 cc.. :rolleyes: hihi..

Nou, toen kwam de tweede vrouw binnengerold uit de ok, die nog moest bijkomen..

Ik mocht nu mee met dr. de boer, om nog even de laatste dingetjes te bespreken..

Hij vroeg me nog een keer naar de maat, waarop ik weer antwoordde dat ik op een volle c wilde uitkomen en het liefst 275 cc wou..

Hij ging nog even mijn plooi meten en zei dat het een twijfelgevalletje van op de spier of dual plane zou worden..

Dus ik schrok een beetje :ph34r: haha.. had namelijk op op de spier gerekend..

Ook zei hij,dat omdat ik zo smalletjes ben, die 275 cc zeker op een D zou uitkomen..

En of ik dat niet erg vond..

Ik zei dat ik dat niet erg vond, en het aan hem overliet wat het mooiste stond, 240 of 275..

Nu mocht ik mee naar de ok..

Daar moest ik mijn badjas uitdoen (KOUUUUDD :blink: brr!!) maar ik mocht onder een lekker electrisch dekentje gaan liggen..

Daarna moest ik mijn armen gespreid leggen op twee steunen waarna in mijn linkerhand het infuus werd gesprikt (waar ik zoooo bang voor was :P) haha..

Maar dit viel me inderdaad reuuuuuze mee zoals jullie al zeiden hihi..

Ik werd slaperig en ze zeiden dat ik aan wat leuks moet denken en voor ik het wist was ik weg!

Daarna werd ik wakker, en dacht ik dat ik nog op de operatietafel lag.. tot dat ik om me heen ging kijken en nog steeds het meisje zag liggen die er ookal lag voordat ik de ok in ging :126:

En de andere vrouw..

Ik kwam langzaam bij.. wel erg duidelig maar voor de rest voelde ik me prima..

We hebben nog een tijdje lopen kletsen met elkaar en de zusters (erg gezellig :P)

ik kreeg hierna een beschuitje jam en kopje thee..

Daarna kwam de arts met me praten en zei hij dat het tóch voor de spier was geworden (JEEEJ)

en alleen wel 240 cc, omdat de 275 net twee voetballen waren bij mij en veeel te groot voor mijn postuur.. zag er nie tuit zei hij :lol:

Toen ik naar beneden keek zat er ook een aardige voorgevel :P dus ik denk dat ik wel blij ben met mijn 240 cc haha..

Ik mocht vrij snel naar huis, ben naar beneden gebracht door n aardige jongeman.. waar mijn vriend en moeder zaten te wachten, met spanning..

De zuster had boven al een aantal x tegen me verteld dat mijn vriend erg nerveus was en de hele tijd vroeg hoe het ging haha de schat :wub: ..

Maar goed, we zijn in de auto gestapt.. maar daar werd ik helaas wel misselijk :124:

In de mc drive werd ik niet helemaal goed, maar heb gelukkig alles binnengehouden..

thuis mijn mc chicken opgegeten (half uur overgedaan, gaat normaal wat sneller :P haha)

maar daarna voelde ik me weer een stuk beter..

Nu zit ik lekker op de bank met mn hondje.. :126: Mijn vriend is werken..

en mijn moeder komt me vanmiddag even bezoeken!

ze heeft al lekkere taartjes en pasteitjes langsgebracht vamorgen.. zo lief!

oja, vannacht heb ik trouwens wel lastig geslapen op mijn rug.. :huh:

En god, wat ben ik stijf zeg! Die bh lijkt zo strak te zitten met die ellendige band..

maar voor de rest mag ik denk niet klagen :)

xDee! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej, Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :D

Super leuk om je verslagje te lezen en zo te zien is alles voorspoedig verlopen.

Laat je lekker verwennen en doe lekker rustig aan en ik hoop dat t allemaal goed blijft gaan met je...

Dat slapen is voor mij tot nu toe t meest lastigst geweest hoor, ben nu 7 dagen po maar dat slape stoort me t meest maja we moete dr wat voor over hebben ;)

Ben benieuwd naar je foto's en of je tevreden ben met je resultaat dalijk :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieveranoniem,

Dankjewel :D!

Het verloopt tot nu toe inderdaad allemaal redelijk voorspoedig..

Ben wel een beetje benauwd en heb een soort druk op mijn borsten, maar dat zal wel normaal zijn :)

En zoals je al zegt, we moeten er inderdaad wat voor overhebben :P

Zodra ik foto's heb zal ik ze plaatsen!

xDee! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die druk op de borst is zkr zeer herkenbaar, heb ik nu nog steeds wel een btje en ben nu 7 dagen po, maar wel een heeeeel stuk minder hoor dan de eerste dagen, maar zal blij zijn als dat heelmaal weg is want dan voel ik eigenlijk niks meer, want echte pijn heb ik eigenlijk helemaal niet gehad...wat ik wel ook vervelend vind is dat dooie gevoel zeg maar in je borsten en je tepels maar ook dat heeft een hoop tijd nodig dus we moete gewoon geduld hebben maar das soms best moeilijk ;)

Ik zal de galerij in de gaten houden :D

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid!!

je hebt ze :1boobs:

en ook nog voor de spier, scheelt echt veel met herstellen!

doe maar lekker rustig aan, over een paar daagjes voel je je al een heel stuk beter,

laat je maar lekker verwennen :rolleyes:

ben ook benieuwd naar de eerste pics!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dee!,

Gefeliciteerd nogmaals! :64: Leuk verslagje! Fijn dat alles zo goed is gegaan en ben zeker dat je met 240 cc een mooie boezem zult overhouden! Ben dan ook benieuwd straks naar je eerste picjes! Gelukkig heb je ze toch voor de spier kunnen krijgen, scheelt inderdaad een pak in het herstel! Laat je nu maar lekker verwennen en hoop dat de nachten ook meevallen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel weer voor de lieve berichtjes :D

Doet me goed!

Leuk om te lezen wanneer ik zo nu en dan weer even op het forum aan het spieken ben :P

Ik heb inmiddels foto'tjes gemaakt gister, dus ik zal deze er zo even op plaatsen..

Voor de rest heb ik vannacht best redelijk geslapen, vergeleken met de eerste nacht..

Ik heb amper pijn gehad..

Gister had ik wel een beetje branderige pijn rondom de wondjes,

en ik zag tijdens het douchen dat het ook aan de rechterkant een klein beetje bloedde.. (beeeetje maar)

Maar gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter :D

De hele zware druk op mijn borsten en bovenrug lijkt minder te worden,

alles voelt al wat minder zwaar..

Dus ik hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan :)

Morgenochtend heb ik om 11.30 een afspraak bij Mediconsult, voor controle..

De arts wou graag nog even dat ik terug kwam voor de kerst, zodat alles 100% in orde is en ik met een lekker gevoel de kerst in kan gaan :rolleyes:

Nou, dus laten we hopen dat alles er mooi uitziet volgens hem :P

xDee! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee puck!

Ik ben de laatste dagen erg druk geweest en dus niet op het forum gekeken :rolleyes:

Maar goed.. inderdaad erg leuk om inene borsten te hebben :P haha.. ben er ook erg blij mee!

Het gaat ook goed met me gelukkig! Ik moet zeggen dat het herstel me super is meegevallen tot nu toe,

dus ik hoop dat alles zo voorspoedig blijft gaan, dan ben ik in ieder geval blij :D!

& hoe gaat het nu met jou?

:116: Dee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.