Ga naar inhoud

Dee! : 21 december 2010: Dr. de Boer: Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hi bambie!

ja, die cc's zijn echt heel erg persoonlijk hoor!

dat is voor iedereen heel erg verschillend..

dus ik zou gewoon vertrouwen op wat je pc zegt, hij zal echt wel weten wat het mooiste bij je lichaam staat.. ik vertrouw de mijne tenminste ook maar :P haha

op welke cupmaat wil je uitkomen trouwens?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

En ja bambie,

het is ook vaak inderdaad gewoon jaloezie :D

ik ken namelijk meiden die het zelf ook stiekem zouden willen doen maar die ondertussen andere meiden lopen af te zeiken die het wél al gedaan hebben..

dus niets van aantrekken idd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey ja klopt haha ik vertrouw hem ook volkomen maar toen ik zei : is 280 cc niet heel erg weinig !! toen zeitie , ja hoor dat wel vaker ben voor de wat kleinere borsten (denk datie daar mee bedoelde dat hij nooit egt veel groter gaat) en denk dat als de 300 cc echt te groot gaat worden dat hij dan de 280 gewoon pakt!!

Ik wil graag op een volle c minimaal uitkomen en niet groter dan een d maar dat vind ik ook weer zo moeilijk want zoals mii die heeft een cup E en die maat vind ik tog ook wel heel moooi alleen het klinkt zo groot moeilijk hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa het klinkt ook klein als je verschillende dames hier leest met veel meer cc's :P haha

maar inderdaad, die van mii vind ik ook erg mooi! dus tsja, zo zie je maar weer hoe verschillend dat is per persoon! :rolleyes:

maja, gewoon goed aangeven bij je pc wat jij mooi vindt :D en dan moet het vast helemaal goedkomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een kleine correctie,

ik krijg moderate profile :P

ik dacht dat ik low profile kreeg omdat hij het over 'laag' had,

maaar hij bedoelde, de laagst beschikbare in mijn model implantaat..

en bij de mcghan inspira softtouch, is moderate profile het laagst..:rolleyes:

even verkeerd begrepen dus haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi moontje,

ja ik hoop het :)

en hoop ook dat ik met die 240 óf 275 cc op een C uitkom.. want daar maak ik me nu weer vreselijk druk om (net als zoveel dames met cc twijfels hier op t forum haha :rolleyes: )..

ben wel erg smal, dus ik hoop dat het moet lukken om een goede c cup te krijgen..

en dat alles inderdaad mooi word en goed bij me past..:)

naja nog even wachten en dan zullen we zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

kleine update again :P

heb vandaag mediconsult eventjes gemaild..

ik maaktte me namelijk een beetje druk om de cc's de laatste dagen..

(ik maak mezelf ook een beetje gek door de hele dag borstenverhalen te lezen hihi, erg verslavend :rolleyes: )

maar goed, ik maak me dus net als zovelen zorgen of het aantal cc wel genoeg is..

bij mij word het 240 of 275 cc,

maar heb dus gemaild vandaag, dat ik het liefst toch de 275cc wil als het even kan

dus daar heeft ze een notitie van gemaakt in mijn map!

verder gevraagd over of ik mijn navelpericing mag inhouden, en ook dat mag! ze plakken hem dan gewoon af met een steriele pleister :59:

naja, verder kan ik nu niets meer doen.. dan alleen maar afwachten, afwachten en nog eens afwachten..

en pfoeee wat gaat de tijd toch langzaam als je moet wachten op iets wat je al zoooo erg lang wil :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hey Dee,

Zie dat jij een dag voor mij geopereerd wordt en nog dichtbij ook :-)

Heel veel succes met aftellen en de operatie, ga je zeker volgen!

Hi Puck77

Ik zie nu pas dat je me een berichtje gestuurd hebt :blush:

Maar dankjewel!

Jij ook vast veel succes.. ik ga je topic nu even lezen ;)

:116: Dee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu pas dat je me een berichtje gestuurd hebt :blush:

Dee, je kunt een abonnement nemen op je topic, gewoon bovenaan op 'volg dit topic' klikken, dan krijg je een mailtje als er nieuwe reacties zijn in je topic! Heel handig en mis je niks!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi puck,

ja dat is ook zo :P

en de tijd gaat nu wel heeel snel ja!

begin al aardig zenuwachtig te worden haha..

maar dankjewel!

en Eefje,

dankjewel voor de tip..

heb het meteen even gedaan,

inderdaad wel zo handig :)

xDee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier weer even een updateje..

Inmiddels nog precies een weekje tot mijn operatie.. en begin het nu toch wel spannend te vinden!

Maar het liefst zou ik nu al onder het mes gaan, zodat ik alles achter de rug heb en kan genieten van mn nieuwe aanwinsten :D

Het enige waar ik echt verschrikkelijk tegen op zie, is de infuusprik! Ja, echt heel stom.. maar waar! :ph34r:

Maar goed, ik heb net de kliniek eventjes aan de telefoon gehad.. en mijn operatietijd is bekend..

Ik moet 14.00 uur aanwezig zijn en zal om 15.00 geopereerd worden..

Naja, nu nog even een weekje aftellen en dan is het zover :D!

En ondertussen zal ik nog lekker rondlezen op het forum..

xDee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die prik schijnt onwijs mee te vallen hoor, maak je maar niet druk... Ik moet twee paracetemol innemen twee uur voor de operatie, misschien moet je dat ook doen dan voel je in ieder geval alvast minder ;-)

Mag je nou de hele dag niks eten???

Ik ben 's ochtends als eerste aan de beurt, want ik ben een enorme flauwvaller en zeker als ik niet mag eten!

Blijf jij daar ook een nachtje trouwens?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, een weekje is zo om! :104: Vond het zelf zo gek, laatste dinsdag zonder, laatste woensdag zonder... SPANNEND!!!! Voor je het weet is het gebeurt! En zo'n prikje valt echt reuze mee hoor! Komt helemaal goed! Geniet nog een weekje van je favoriete slaaphouding! :101: En alles al een beetje aan de kant thuis?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Puck!

Ja dat is misschien wel handig! Ik heb ook geloof ik iets gehoord over een kalmerend pilletje, misschien dat ik die ook wel krijg van te voren.. Zal de kliniek nog wel even vragen :rolleyes:

En wat fijn dat jij meteen aan de beurt bent! Daar had ik ook op gehoopt, want inderdaad, ik kan ook erg slecht tegen niet eten.. <_<

Ik mag nog wel voor 07.00 in de ochtend, twee beschuitjes met twee kopjes thee hebben, en daarna moet ik tot 15.00 wachten tot mijn operatie.. Dus hoop inderdaad ook dat ik niet al te flauw ga worden..

En ik hoef geen nachtje te blijven, ik mag een paar uur na de operatie alweer naar huis.. Jij moet wel een nachtje blijven slapen dus?

en Eefje,

Ja, ik hoop ook dat het allemaal wel mee zal vallen.. En het is ook wel raar nu ja, haha.. Mijn laatste weekje zonder boobies..

Alles is al wel een beetje aan kant thuis ja, maar ga aankomend weekend nog even een allerlaatste grote schoonmaak houden zodat ik daar niet meer aan hoef te denken na de operatie :rolleyes:

Nou, nu nog inderdaad maar even genieten van een goede nachtrust op mn buik :P Want zoals ik al lees hier, zal dat er voorlopig ff niet meer inzitten haha..

xDee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Dee,

Morgen is t zover! :4: Heel veel succes en slaap lekker vannacht!

Maak je maar niet te druk om het infuus, hoor. Bij mij lukte het de eerste keer niet, als het de tweede keer nog niet zou lukken, zou ie een kapje gaan gebruiken. Maar dat was dus uiteindelijk niet nodig.

Komt helemaal goed!

Groetjes Leentje :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leentje!

Ja, heel stom :rolleyes: maar ik heb gewoon een soort naaldenfobie :P

Maar goed, ik moet maar zo denken.... hoelang duurt dat prikje nou...

Ik zie trouwens dat jij net aan de beurt bent geweest!

En ook nog eens ongeveer het zelfde aantal cc's hebt gekregen als dat ik krijg :D

Ben je tevreden over het resultaat?

Nou, ik ga je topic even lezen.. Moet nog even de tijd doden tot morgen :ph34r:

In ieder geval bedankt voor je berichtje :)

xDee! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Puck en Eefje! :)

Nou, ik ben nu even wakker om een beschuitje met kopje thee te nemen (moest voor 07.00 uur :P daarna mag het niet meer)

Het is nu toch wel raar hoor, dat ik straks onder het mes ga.. brrr

Zou een keer in mijn handen willen klappen, en gewoon al klaar zijn, en mijn nieuwe aanwinsten al hebben :P hihi..

Maaar goed, zo werkt het helaas niet hea..

Nou, ik ga zo nog ff lekker een uurtje terug naar bed..

Nog even van een goede bedrust genieten voor de laatste keer de komende tijd :ph34r:

Ik zal vanavond proberen een verslagje te plaatsen, maaar mocht dat nog niet lukken,, dan hopelijk morgen :P

xDee! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.