Ga naar inhoud

Dee! : 21 december 2010: Dr. de Boer: Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, dus misschien ook even handig me voor te stellen.. :105:

Ik ben dus Dee, 21 jaartjes oud en ik denk al jaren na over een BVG..

jaren terug ookal mee bezig geweest en verschillende consults gehad, maar geen goede ervaringen mee gehad, dus het uiteindelijk niet doorgezet :133:

Nu, na weer twee consults te hebben gehad, heb ik dan eindelijk mijn besluit genomen.. en ik ben er nu dolgelukkig mee :106:

Mijn eerste consult was bij de Boerhaave in Amsterdam, bij dr. Roddi

Hij was opzich wel aardig, maar wel een beetje lichtgeraakt.. en als ik iets vroeg dan zei hij 'dat heb ik je toch al verteld'! maar dat was dan niet echt zo voor mijn gevoel :15:

Ook vond ik het minder dat hij mij anatomische protheses aanraadde, onder de spier..

Ik had namelijk zelf rond in gedachten en dacht dat ze in ieder geval niet in zn geheel achter de spier hoeften omdat ik wel slank ben, maar ook wel wat eigen borstweefsel heb (kleine A welliswaar, maar wel wát)

Achteraf bij de vrouw waar we een na gesprek mee hadden, nog eens aangekaart of ik niet toch ronde zou kunnen hebben.. :67:

Zij de arts er weer even bij roepen, hij nogal chagerijnig en stellig NEE, absoluut niet!!

Hmm, naja ik heb er dus even over nagedacht of ik dan misschien gewoon niet ongelijk had..

Maar volgende dag had ik een consult bij Mediconsult te Haarlem..

Ontvangst meteen al erg prettig!

Warm gebouw, sfeervol.. Rook er erg fris.. :36: haha

En meteen vriendelijk ontvangen door een mevrouw!

na even wachten in de wachtkamer, kwam dan dr. Ludlaghe, arts en directeur van Mediconsult, ons ophalen..

Hij was zo uitgebreid met zijn informatie, dus na jaren van consults ging er echt een wereld voor mij open :43:

Hij ging naar mijn borsten kijken, en dan ECHT alles opmeten! niet 1 seconde (wat ik bij de vorige wel had) en dan OK, trek alles maar weer aan!.. maar nee, hij nam de tijd om te kijken hoe alles in elkaar zat bij mij en wat het mooiste zou zijn..

& tadaa! hij vond precies mooi wat ík al in mijn hoofd had :57:

Ronde protheses, dual plane, maar misschien dat dr. de Boer nog zou beslissen (de plastisch chirurg waar ik het 2e consult mee heb) om het óp de spier te doen,omdat ik wel eigen weefsel heb.. ben alleen erg slank (1.72 en 56 kg ongeveer..)

Dus nu eindelijk een operatiedatum gepland :5:

21 December 2010

Mediconsult te Haarlem

Ronde protheses van McGhan, Inspira Softtouch

240-290 CC (wordt bepaald tijdens operatie)

van 70A naar hopelijk C :3:

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en naar mensen die ook nog geopereerd moeten worden, of dat net zijn geweest

groetjes Dee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Dee,

Welkom op het forum en wat ben ik blij voor je dat je er nu zo'n goed gevoel over hebt en eindelijk een datum hebt!!!

Ik ben nog niet geopereerd, over 3 weekjes mag ik eindelijk dus dan kan ik mijn ervaringen met je delen.

Nu is het gewoon superfijn om hier te zijn omdat iedereen ook voor de operatie de nodige vragen heeft en je dus op de ervaringen van anderen kan afgaan ipv steeds de kliniek te mailen of te bellen.

Veel lees en post plezier!!!!

xx Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffy!

Dankjewel :)

Ooh, dat schiet al op zeg! Spannend hoor :5:

nou, ben heel erg benieuwd hoe je het ervaren hebt over een paar weekjes..

& ik zal hier inderdaad wel al het een en ander kunnen lezen dus dat is idd wel leuk..

xDee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dee..

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum.. :43:

Eindelijk dus toch de stap naar een BV..

Gelukkig voelde je je bij deze pc wel op je gemak, dat is toch wel erg belangrijk... :)

Nu lekker aftellen naar je datum, spannend hoor.. :D

Tot die tijd kun je je zeker wel vermaken hier op het forum..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dee

welkom :)

Softtouch moet je wel mee uitkijken hoor bij voor de spier,want dat kan gaan rimpelen,als het nu dual plane word weet ik er weer minder van,maar bij voor de spier even goed bespreken hoor.teminste dat kreeg ik te horen toen,maar ik heb wat grotere prothesen :6: dus gewoon je arts vertrouwen

erg spannend en erg leuk,en dec is het al zo hoor,geloof me

veel plezier op forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mii18!

Dankjewel :1:

het is inderdaad heel fijn dat ik me eindelijk op mijn gemak voel bij mijn pc..

tenslotte had ik dat nog niet meegemaakt en daarom de stap ook nooit durven zetten door slechte ervaringen.. dus ben er nu ook heeeel blij mee :59:

& moontje,

oke! dat wist ik niet.. zal dat nog eens goed overleggen. thanks voor de tip! :)

& ik zal me zeker wel vermaken tot die tijd..

wou alleen dat het nóg sneller ging haha kan niet meer wachten nu alles gepland is!:D

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad wel ff leuk om ook ervaringen met een leeftijdsgenootje te delen.. :4:

uhmm nou ik moet zeggen dat ik het best lastig vond of wie ik het nou wel/niet moest/moet vertellen.. :70:

in eerste instantie heb ik het natuurlijk aan mijn vriend verteld, maar die wist al langer dat ik er mee zat..

hij staat achter me maar vind het niet nodig (tuurlijk is hij zo lief om dat te zeggen haha :53: , maar ik weet zelf beter.. )

daarna heb ik het mijn moeder verteld.. ze was wel verbaasd in t begin, maar wel begripvol.. en later mijn vader.. hij vond het niet zo leuk, maar staat ook achter me..

& verder een vriendinnetje van mij! want die heeft het zelf jaren geleden al gedaand dus is ook wel handig met info enzo..

voor de rest vind ik het best lastig of ik het m :36: oet vertellen aan mijn omgeving en hoe ze zullen reageren.. maar als ik het niet vertel denk ik ook van ja, als het zomer is en iedereen ziet me weer in bikini zien ze écht wel het verschil met vorig jaar zomer :31: haha dus dan krijg je sowieso vragen

maar goed..

hoe heb jij dit gedaan dan met vertellen aan mensen?

& hoe snel was jij herstelt?

ik wordt namelijk net voor de kerst én 10 dagen voor oud&nieuw geopereerd..

dus ik ben eigenlijk wel erg benieuwd of ik hopelijk met oud&nieuw het nieuwe jaar kan gaan vieren bij vrienden thuis ofzo.. hoop het zo! :21:

xDee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag hierboven geldt trouwens voor alle dames :2:

Ben namelijk wel erg benieuwd hoe snel jullie allemaal herstelt waren..

& dan na een voor- of achter de spier operatie.. of dual plane..

Want ik geloof dat het herstel ook nogal verschilt he, bij voor óf achter de spier?.. :unsure:

duss binnen hoeveel dagen konden jullie weer de deur uit, en na hoeveel tijd bijvoorbeeld weer uitgaan en dat soort dingen? :rolleyes:

Groetjes Dee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Ik wilde het ook tegen niet teveel mensen zeggen..

Mijn ouders, zusje en 2 vriendinnen weten het!

Maar inmiddels is het blijkbaar al uitgelekt, maar ach ik maak me er niet meer druk om!

Weet je straks in de zomer zien mensen het toch wel, ik ga nu lekker sexy truitjes dragen heb geen zin meer om me te verbergen!!

Mijn herstel ging super.. :) heb wel ff eerste dagen flink pijn gehad!

Maar voor de rest kan ik niet klagen, doe zwaar werk en heb geen enkel pijntje meer :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! :)

Ja, dat uitlekken kan snel gaan he -_-

Ik vermoed dat dat bij mij ook wel zal gebeuren..

Maar ja,ik moet me gewoon maar niet al te druk maken om andermans mening..

Ik doe dit tenslotte voor mezelf :rolleyes:

dus dat moet ik maar ff leren dan wanneer mensen een mening hebben als ze het te weten komen..

Maar echt top dat je zo goed herstelde!

Hoop ook zeker dat dat bij mij ook zo is..

Maar ja, we zullen zien :131:

xDee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, je doet het voor jezelf en daar heeft niemand iets mee te maken toch ;)

als jij maar gelukkiger bent !! Daar gaat het om... :D

Nou ik ben ook reuze benieuwt voor je hoor!

Heb trouwens gereageerd in je topic over die navelpiercing..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, ik dacht.. ik zal maar weer eens even mijn topic updaten..

vind het wel zo leuk om het even bij te houden namelijk :D

Ik was vandaag op mijn tweede consult..

bij mn behandelend chirurg, dr. de Boer..

Hij heeft mij nogmaals bekeken en vandaag zou ik ook horen wat de chirurg het meest geschikt voor mij vond, dual plane óf gewoon op de spier..

Bij mij is het dus op de spier geworden, omdat hij mijn klierweefsel meer dan genoeg vond..en onder de spier dus niet nodig was :2:

vind ik eigenlijk wel fijn om eerlijk te zijn, wegens herstelperiode..

Verder krijg ik low profile..

& nog steeds tussen de 240 en 290cc..

Dus nu aftellen maaar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh wat lekker zeg boven de spier, ben jaloers!!!!!!!

Nog even meid, volgende maand is het al zover, voor je het weet ben je de dagen aan het aftellen bij mij is de laatste maand ook zo supersnel gagaan!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik hoop ook dat het voor mijn gevoel snel zal gaan :D

jij bent nu helemaal al snel aan de beurt zeg, volgende week woensdag al!

echt super spannend..

ik ga je topic zeker even volgen aankomende week!:D

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi moontje!!

Ja ik vind het zelf ook heel fijn dat ik ze voor de spier kan :)

& vond zelf van te voren ook low profile het mooist.. een vriendin van mij heeft dat ook namelijk..

dus ik ben helemaal blij met de keuzes!

nu maar afwachten hoe het eruit gaat zien ;)

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Dee!

Ik ben ook 21 en word 5 januarie geopereerd, vind jij het ook zo moeilijk om zo lang te wachten pfff !!

Ik wou het zelf dus absoluut tegen niemand zeggen behalve me vriend natuurlijk maar inmiddels heb ik het aan 3 vriendinnen me schoonmoeder,schoonzusje,me eige zus, me vader, me 3 collega's haha tja zit er zo vol van dan wil je dat ook weer wel kwijt aan bepaalde mense waar je vaak bij bent, uitlekken zal het tog wel doen als ze het vragen of ze nep zijn zeg ik dat ook eerlijk, ik denk ook hoe geheimzinnger je erover doet hoe intressanter het voor de mensen word om erover te gaan praten, hoop dat niet iedereen 't gaat opvallen ben benieuwd:D

Wel beter dat ze voor de spier komen, kon bij mij net wel net niet dus tog maar voor dual plane gekozen !

Liefsss Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bambi!

Wat leuk :D zijn we vlak na elkaar aan de beurt dus..

ik vind het zekerr lastig om zo lang te wachten :blink: liefst zou ik morgen al gaan haha..

en ik denk ook zeker dat je gelijk hebt dat hoe geheimzinniger je doet, hoe interessanter het wordt om over te praten door anderen..

dus ik heb ook maar besloten om er gewoon open over te zijn :)

en tsja, mensen roddelen toch altijd wel.. dat houden we helaas niet tegen he :ph34r:

maar goed, ik zou eerst ook dual plane krijgen ja.. maar dat advies was niet door de plastisch chirurg zelf.. & vandaag heb ik de plastisch chirurg ontmoet en die vond dat ze gewoon op de spier moesten..

maja, nu maar aftellen voor ons allebei :D

& mii18,

ja nu zeker aftellen :D

het word nu toch wel echt spannend nu het toch al zo dichtbij komt..

voor ik het weet loop ik ermee rond, haha.. zal wel even wennen zijn nadat ik mijn hele leven als een plat dubbeltje rond heb gelopen :P

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah dat geloof ik ja! ik denk ook idd dat het wel snel went :D

ik wil graag op een C cup uitkomen..

op het moment heb ik 70A, dus ben erg smalletjes..

dus de pc zal tijdens de operatie bepalen of hij het maximale voor mij (ong. 290 cc) erin kan stoppen, en dat het nog wel mooi staat.. of dat het iets minder moet zijn (240 of 275 cc wordt het dan)..

hij zei in ieder geval dat ik wel sowieso op een C zou uitkomen, maar het wordt dan een bescheiden óf iets vollere C..

hoop natuurlijk dat laatste :P haha! maar we zullen zien..

& ik krijg low profile omdat hij het bij mijn lichaam meer breed wil vergroten, dan naar voren (zou ik puntige madonna borstjes van krijgen zei hij haha) dus ik heb zijn advies maar aangenomen :D

wat heb jij dan? low, medium of high?

xDee! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook 70A en mijn maximale is 280 scatte hij maar heb tog nog gebeld voor de 300 cc om tijdens de operatie tog ff te kunnen kijken of dat er in kan want ik vind onder de 300 cc best weinig als ik dat hier zo allemaal zie, het is best lastig hoor die cc's want ze vallen bij iedereen zo anders uit !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.