Ga naar inhoud

Dana05 : 25 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rocker:

Dat is zo vervelend gevoel inderdaad. Je bent bijna over de ergste dagen heen! 

Verder goed drinken en als je echt last hebt van de zwelling je bhband iets losser zetten. 

Oké, hoop snel van dat gevoel af te zijn.. en inderdaad 1/2 x per dag even mn BH los. al durf ik dat nog niet echt.

 

dankje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

geduld....ik haat het woord ondertussen :44:

 

het herstel verschilt bij iedereen, nu de laatste 2 dagen voel ik praktisch niets meer van pijn. af en toe nog eens een steekje hier en daar maar dat is het.

ik heb de 1ste 5 dagen dagelijks gejankt van de pijn. mijn littekens hebben enorm brandende pijn gegeven.

na 2 weken kon ik weer 'normaler" functioneren.

vanaf week 3 het best.

 

maar hoor hier evengoed meiden die na enkele dagen weer helemaal ok zijn.

 

tis afwachten, en op tijd je lichaam zijn rust geven.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MissM:

geduld....ik haat het woord ondertussen :44:

 

het herstel verschilt bij iedereen, nu de laatste 2 dagen voel ik praktisch niets meer van pijn. af en toe nog eens een steekje hier en daar maar dat is het.

ik heb de 1ste 5 dagen dagelijks gejankt van de pijn. mijn littekens hebben enorm brandende pijn gegeven.

na 2 weken kon ik weer 'normaler" functioneren.

vanaf week 3 het best.

 

maar hoor hier evengoed meiden die na enkele dagen weer helemaal ok zijn.

 

tis afwachten, en op tijd je lichaam zijn rust geven.

 

 

 

 

 

oke, vervelend zeg dat je zo'n pijn had.. dat heb ik niet. het is meer heel vervelend. in alles wat je wilt doen word je belemmert. hoop indd dat het snel weg trekt en het fijner aan gaat voelen.  hoeveel cc heb je?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Dana05:

 

Hoi,

 

Nou dat heb ik dus ook.. had ze het liefst gelijk mooi rond gezien..en vraag de hele dag of ze niet zo puntig lijken. ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor ze gaan zakken en de zwelling en het strakke gevoel weg neemt.. en ik heb ook dual plane.

 

xx

Jaaa heb ik ook, maar komt vast goed allemaal!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissM:

als ik jullie berichten lees hoor ik net mezelf praten!!! ik ben de ongelukkigste vrouw ter wereld GEWEEST. nu met 4 weken po kan ik toch eindelijk zeggen dat ze mooi beginnen worden. ik begin er overal al mee te pronken, dat zegt genoeg ^_^

 

ik had de lelijkste borsten,echt!!! nu zijn ze nog niet symetrisch of volledig gezakt. maar de verandering valt op nu.

het komt goed meiden,gelukkig maar he :53:

Ohhhh gelukkig dat geeft echt een beetje moed! 

 

Worden ze ook nog groter? Ben zo bang dat ik ze te klein vind.... vind ze nu al te klein (terwijl ze wss nog zo gezwollen zijn) maar hoop dat de spier nog zal oprekken en het meer en ronder zal worden.:: wat denken jullie? Maak me best druk erom. Stom he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ok ben zelf vandaag 1 week po en heb precies hetzelfde. Ook nog opgezwollen en hard. Vooral bovenop zijn ze nog erg dik. Maar me er ook wel eens druk om maar iedereen zegt geduld dus dat proberen we dan maar. 

 

De pijn vindt ik meevallen. Uiteraard geen pretje maar het slapen op de rug vindt ik verschrikkelijk. Ook heb ik sinds de operatie een dikke buit en erge last van opstipatie. Herkend iemand dit?

 

Hopelijk zien onze borsten er allemaal over een tijdje ontzettend mooi uit!!! En hopelijk zitten ze dan niet meer zo hoog in je nek hahahahahha 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desireee:

Hoi hoi,

 

Ok ben zelf vandaag 1 week po en heb precies hetzelfde. Ook nog opgezwollen en hard. Vooral bovenop zijn ze nog erg dik. Maar me er ook wel eens druk om maar iedereen zegt geduld dus dat proberen we dan maar. 

 

De pijn vindt ik meevallen. Uiteraard geen pretje maar het slapen op de rug vindt ik verschrikkelijk. Ook heb ik sinds de operatie een dikke buit en erge last van opstipatie. Herkend iemand dit?

 

Hopelijk zien onze borsten er allemaal over een tijdje ontzettend mooi uit!!! En hopelijk zitten ze dan niet meer zo hoog in je nek hahahahahha 

 

Xxx

Hoi,

 

indd heel herkenbaar.. ik wacht ook op de ochtend dat ik wakker word ze die zwelling en druk ineens weg is. 

 

obstipatie heb ik gelukkig niet..

 

succes. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ikbengeenrobot:

Ohhhh gelukkig dat geeft echt een beetje moed! 

 

Worden ze ook nog groter? Ben zo bang dat ik ze te klein vind.... vind ze nu al te klein (terwijl ze wss nog zo gezwollen zijn) maar hoop dat de spier nog zal oprekken en het meer en ronder zal worden.:: wat denken jullie? Maak me best druk erom. Stom he! 

Hoeveel cc heb je??

ik vind de mijne juist nu groot nu ze zo op spanning staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 450 cc, die dikke buik verdwijnt vanzelf maar zeker genoeg drinken (water en groene thee) zodat het vocht wegkan. bij mij hebben de vochtafdrijvende pilletjes van A vogel goed geholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ikbengeenrobot:

Ohhhh gelukkig dat geeft echt een beetje moed! 

 

Worden ze ook nog groter? Ben zo bang dat ik ze te klein vind.... vind ze nu al te klein (terwijl ze wss nog zo gezwollen zijn) maar hoop dat de spier nog zal oprekken en het meer en ronder zal worden.:: wat denken jullie? Maak me best druk erom. Stom he! 

 

ik ben nog geen maat groter (sinds dag 1) geworden maar ze tonen wel voller, de onderkant moet nu ook nog voller worden. maar ze worden zeker groter dan de eerste dagen hoor. die opgespannen spier houd alles tegen moet je maar denken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desireee:

Hoi hoi,

 

Ok ben zelf vandaag 1 week po en heb precies hetzelfde. Ook nog opgezwollen en hard. Vooral bovenop zijn ze nog erg dik. Maar me er ook wel eens druk om maar iedereen zegt geduld dus dat proberen we dan maar. 

 

De pijn vindt ik meevallen. Uiteraard geen pretje maar het slapen op de rug vindt ik verschrikkelijk. Ook heb ik sinds de operatie een dikke buit en erge last van opstipatie. Herkend iemand dit?

 

Hopelijk zien onze borsten er allemaal over een tijdje ontzettend mooi uit!!! En hopelijk zitten ze dan niet meer zo hoog in je nek hahahahahha 

 

Xxx

 

Hahaha ja ook erg herkenbaar inderdaad!! Heb zelf ook veel last en buikpijn maar toch wel even wat laxeertabletjes erbij genomen en regelmatig koffie drinken, wil al een beetje helpen whaha.... 

 

en inderdaad, tieten uit je nek (en oksel!) zou al een boel schelen Hahahah... 

 

ik ben echt een buikslaper maar het op de rug liggen valt mij nog reuze mee want tot nu toe wil ik niks anders dan met die strakke bh en keiharde tieten gewoon op de rug liggen, kussentjes onder armen en ik ben vertrokken... haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei MissM:

ik heb 450 cc, die dikke buik verdwijnt vanzelf maar zeker genoeg drinken (water en groene thee) zodat het vocht wegkan. bij mij hebben de vochtafdrijvende pilletjes van A vogel goed geholpen. 

Oke, misschien kan ik dat ook wel proberen. Dankje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.