Ga naar inhoud

Dana05 : 25 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

@Dana05

 

Hoi hoi, en welkom,

 

Het is zeker heel erg spannend, en gezonde zenuwen horen erbij.

Lees idd hier wat topics met ervaringen en probeer het verder maar over je heen te laten komen, en uitkijken naar mooie nw boobs.

 

Bij wie en waar word je geholpen, dan pas ik even de titel aan.

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-7-25 om 21:51 zei Gizmootje:

Hoi hoe is het met je ?

ik ben vorige week dinsdag daar geopereerd door Kevin peters 

Hoi, helaas was het heftig na de operatie... bleef maar spugen en mn bloeddruk wou niet omhoog. Was pas 22:30 thuis savonds. Gister ging het redelijk en vandaag iets minder. hoop echt snel deze eerste dagen achter de rug te hebben. hoe voel jij je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Desert-Rose:

@Dana05

 

Hoi meis,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs, ik hoop dat alles een beetje mee is gevallen.

Neem op tijd je rust en pijnstilling, voldoende drinken en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Hoi, dankje je!!  tot nu toe niet echt mee gevallen ik reageer altijd erg heftig op narcose en medicijnen. zolang ik stil zit/sta gaat het redelijk. maar wat is die spierpijn vervelend. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-7-25 om 22:51 zei Jadie:

Heyhey,

 

hoe is het gegaan vandaag en wat heb je gekregen? Ik ben 19 dagen geleden ook geopereerd door dr peters :) heb 500cc dual plane gekregen. Ik wens je een fijn herstel toe! 

 

X

Hoi,

 

gelukkig de operatie achter de rug.. nu deze eerste dagen nog. heb flink last van mn spieren. Ik 375cc ook dual plane. had jij ook dat het zo opgezwollen was boven je borst? maak me daar wel zorgen om. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dana05:

Hoi,

 

gelukkig de operatie achter de rug.. nu deze eerste dagen nog. heb flink last van mn spieren. Ik 375cc ook dual plane. had jij ook dat het zo opgezwollen was boven je borst? maak me daar wel zorgen om. xx

Gelukkig maar meid.

de eerste dagen zijn het ergste, vanaf dag 5 ging het steeds beter bij mij. Dus ff doorbijten. Je pff t was heel erg opgezwollen maar dat word allemaal minder. Veel water drinken en groene thee!! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

 

ik ben nu ruim een week. 

Heb nog steeds boven op gezwollen en strak gevoel. 

Voel me verder heel goed. Alleen was erg ziek geworden op dag 3 van de tramadol. Bleef maar spugen. 

Ze worden met de dag mooier. 

Heb 450cc dual plane. Hoelaat was je geholpen dinsdag ? Das laat thuis komen en dan meteen de nacht in is balen. Neem anders wat zoute dropjes als je wat flauw bent of opkikker boullion helpt bij mij altijd erg goed. 

Succes met herstellen !!

en na dag 4-5 ben je weer een heel stuk fitter waarschijnlijk. Ik had ook na het douchen een frisser en beter gevoel knap je echt van op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jadie:

Gelukkig maar meid.

de eerste dagen zijn het ergste, vanaf dag 5 ging het steeds beter bij mij. Dus ff doorbijten. Je pff t was heel erg opgezwollen maar dat word allemaal minder. Veel water drinken en groene thee!! 

 

2 uur geleden zei Jadie:

Gelukkig maar meid.

de eerste dagen zijn het ergste, vanaf dag 5 ging het steeds beter bij mij. Dus ff doorbijten. Je pff t was heel erg opgezwollen maar dat word allemaal minder. Veel water drinken en groene thee!! 

 

X

Oké, thnx voor de tip. ga ik zeker doen. Heb nu echt zo iets van waar ben ik aan begonnen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gizmootje:

Hoi 

 

ik ben nu ruim een week. 

Heb nog steeds boven op gezwollen en strak gevoel. 

Voel me verder heel goed. Alleen was erg ziek geworden op dag 3 van de tramadol. Bleef maar spugen. 

Ze worden met de dag mooier. 

Heb 450cc dual plane. Hoelaat was je geholpen dinsdag ? Das laat thuis komen en dan meteen de nacht in is balen. Neem anders wat zoute dropjes als je wat flauw bent of opkikker boullion helpt bij mij altijd erg goed. 

Succes met herstellen !!

en na dag 4-5 ben je weer een heel stuk fitter waarschijnlijk. Ik had ook na het douchen een frisser en beter gevoel knap je echt van op. 

Ja dan strakke gevoel drukt indd ook erg op me borst. heb met rechtop zitten het minste last. ik werd rond 15:40 geholpen. maar was daarna zo beroerd van de narcose enz. ik heb geen eens tramadol gekregen. was vandaag al aan het spugen van de antibiotica. heb nu pilletjes erbij tegen misselijkheid.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Dana05:

Ja dan strakke gevoel drukt indd ook erg op me borst. heb met rechtop zitten het minste last. ik werd rond 15:40 geholpen. maar was daarna zo beroerd van de narcose enz. ik heb geen eens tramadol gekregen. was vandaag al aan het spugen van de antibiotica. heb nu pilletjes erbij tegen misselijkheid.

 

x

Oh ik had twee recepten mee gekregen een voor tramadol en een voor antibiotica. Wat heb jij voor de pijn gekregen dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gizmootje:

Oh ik had twee recepten mee gekregen een voor tramadol en een voor antibiotica. Wat heb jij voor de pijn gekregen dan ?

Ik heb alleen de antibiotica gekregen.. en dan mocht ik paracetamol en ibuprofen erbij gebruiken. hoop zo dat het morgen minder is.. slaaplekker x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo vervelend gevoel inderdaad. Je bent bijna over de ergste dagen heen! 

Verder goed drinken en als je echt last hebt van de zwelling je bhband iets losser zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Dana05:

Hoi Meiden,

 

vandaag 5 dagen po. Het staat nog erg straks en is boven mn borsten nog erg gezwollen. vind mn borsten ook nog niet echt rond.. Dit gaat nog komen toch??

#beetjeonzeker 

 

x

 

Hoi dana! 

 

Ikzelf ben ook nog niet zo Lang geleden geopereerd (woensdag) dus nu 4 dagen PO. Kan er ook echt nog niets van vinden.... (niets positiefs haha) ze zijn hard, zitten hoog, vooral volume boven de tepels, zitten nog net niet in mijn oksels hahaha, en ik vind ze puntig en blokkig haha.... geduld is een schone zaak maar oh zo moeilijk als je zoooo lang hiernaar uitgekeken hebt he?! 

 

Hopen dat alles goed gaat komen.... 

 

en vind ze ook te klein nu.. heb jij ook dual plane? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik jullie berichten lees hoor ik net mezelf praten!!! ik ben de ongelukkigste vrouw ter wereld GEWEEST. nu met 4 weken po kan ik toch eindelijk zeggen dat ze mooi beginnen worden. ik begin er overal al mee te pronken, dat zegt genoeg ^_^

 

ik had de lelijkste borsten,echt!!! nu zijn ze nog niet symetrisch of volledig gezakt. maar de verandering valt op nu.

het komt goed meiden,gelukkig maar he :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Ikbengeenrobot:

 

Hoi dana! 

 

Ikzelf ben ook nog niet zo Lang geleden geopereerd (woensdag) dus nu 4 dagen PO. Kan er ook echt nog niets van vinden.... (niets positiefs haha) ze zijn hard, zitten hoog, vooral volume boven de tepels, zitten nog net niet in mijn oksels hahaha, en ik vind ze puntig en blokkig haha.... geduld is een schone zaak maar oh zo moeilijk als je zoooo lang hiernaar uitgekeken hebt he?! 

 

Hopen dat alles goed gaat komen.... 

 

en vind ze ook te klein nu.. heb jij ook dual plane? 

 

X

 

55 minuten geleden zei Ikbengeenrobot:

 

Hoi dana! 

 

Ikzelf ben ook nog niet zo Lang geleden geopereerd (woensdag) dus nu 4 dagen PO. Kan er ook echt nog niets van vinden.... (niets positiefs haha) ze zijn hard, zitten hoog, vooral volume boven de tepels, zitten nog net niet in mijn oksels hahaha, en ik vind ze puntig en blokkig haha.... geduld is een schone zaak maar oh zo moeilijk als je zoooo lang hiernaar uitgekeken hebt he?! 

 

Hopen dat alles goed gaat komen.... 

 

en vind ze ook te klein nu.. heb jij ook dual plane? 

 

X

Hoi,

 

Nou dat heb ik dus ook.. had ze het liefst gelijk mooi rond gezien..en vraag de hele dag of ze niet zo puntig lijken. ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor ze gaan zakken en de zwelling en het strakke gevoel weg neemt.. en ik heb ook dual plane.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei MissM:

als ik jullie berichten lees hoor ik net mezelf praten!!! ik ben de ongelukkigste vrouw ter wereld GEWEEST. nu met 4 weken po kan ik toch eindelijk zeggen dat ze mooi beginnen worden. ik begin er overal al mee te pronken, dat zegt genoeg ^_^

 

ik had de lelijkste borsten,echt!!! nu zijn ze nog niet symetrisch of volledig gezakt. maar de verandering valt op nu.

het komt goed meiden,gelukkig maar he :53:

Hoi, 

oke we moeten dus geduld hebben?? 

pff dat is echt moeilijk.. maar blijft het ook al die weken zo'n vervelend drukkend/trekkend gevoel geven dan?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.