Ga naar inhoud

Afvallen na een BV


Aanbevolen berichten

Hai ladies! 

 

De meeste van jullie weten wel hoe mijn borsten eruit zagen voor de operatie maar voor de meiden die dat niet weten plaats ik hier even een foto bij. 

 

Nu mijn vraag: ik wil rond de 15 kilo afvallen, op een gezonde manier en dus niet te snel. Wat voor effect zou dit hebben voor mijn borsten? Van mijzelf heb ik bizar weinig borstweefsel. Toen ik nog 56 kilo woog (nu 92) waren ze even klein als nu. Zijn tijdens de zwangerschap ook nooit groter of kleiner geworden. 

Zullen de protheses na het afvallen optisch groter lijken doordat mijn taille smaller word, of zal het toch een nadelig effect hebben op de girls? Hoor graag verhalen van vrouwen die een bv hebben ondergaan en daarna zijn afgevallen. 

 

Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

wat het effect is bij zoveel zou ik echt niet weten ben wel erg benieuwd. Ik zelf zou eerst cohesief l krijgen maar nadat ik ze weer aan de telefoon had voorwne paarvragen die ik op consult natuurlijk vergeten was.. en vroeg van als ik bijv 5 kilo wil afvallen (nou ja na deze weken kan t geloof ik wel wat meer :45: ) krijg ik dan rimpels of zie ik de randen dan? Toen heeft ze overlegd met de pc en hebben ze de prothese wel veranderd naar cohesief ll. 

 

Dus doordat ik dat had aangegeven is wel t type veranderd maar voor de rest kan t denk ik geen kwaad. Je borstkas zal vast niet heel veel smaller worden.. 

 

maar ik hoop op wat meer antwoorden voor jou kan ik ze ook even lezen. Motiveert wel hè nu even beginnen met afvallen tenminste bij mij wel :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee bedankt voor je reactie! 

 

Als ik op net internet kijk zie ik niet veel antwoorden.. sommige zeggen dat het nadelig is, maar dat is niet gebaseerd op feiten. Ik heb tot nu toe nog geen 1 verhaal gehoord of gelezen waarbij een vrouw daadwerkelijk is afgevallen na een bv! (En dan heb ik het over 10+ kilo's) 

 

ik wou sowieso wel afvallen,

maar nu ik nieuwe boobs heb, passen die hele mooie bergen niet bij een 'lelijk' lichaam. Onder de 2 boobs hoort nu een mooi lichaam en het motiveert mij echt heeeeeeeel erg om af te vallen. Sinds de boobs ben ik er klaar voor, we gaan voor een complete make over! 

 

Bij mij zal er veel vet rond mijn buik verdwijnen aangezien mijn leven 1 grote jo jo is wat betreft afvallen. Daarom was/ben ik zo nieuwschierig hoe je borsten er dan uit komen te zien als je smaller bent. Lijkt mij dat de boobs dan optisch groter lijken toch? Aangezien je omvang versmalt.. ik heb nu 80/85 en stel ik krijg 75 als omvang lijkt het mij niet meer dan logisch dat de cup dan omhoog gaat aangezien de protheses niet ineens cc gaan verliezen haha. 

 

Maargoed dit zijn tot nu toe alleen maar speculaties dus ik ben erg benieuwd. Ik ga in ieder geval before en after foto's maken en als ik zoveel ben afgevallen zal ik het zeker laten weten. Ben erg benieuwd naar andere verhalen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat betreft omtrek zul je idd in cupmaat omhoog gaan. Want als je zakt van 80c bijv dan heb je 75d hoe lager de omvang hoe hoger de Cup ivm dat onze boobs niet kleiner worden yeahhhhhhh :43:

 

dus ja als je slanker bent zal t denk jk ook groter ogen.. tenminste dat denk ik wel...  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei jeda:

Ja wat betreft omtrek zul je idd in cupmaat omhoog gaan. Want als je zakt van 80c bijv dan heb je 75d hoe lager de omvang hoe hoger de Cup ivm dat onze boobs niet kleiner worden yeahhhhhhh :43:

 

dus ja als je slanker bent zal t denk jk ook groter ogen.. tenminste dat denk ik wel...  

 

 

Ja dat is de logica erachter! Haha. Ik wil al jaren afvallen maar heb nooit de motivatie gehad om het te doen. Ondanks ik elke keer in een hoekje liep te huilen dat ik me lichaam niet mooi vond motiveerde het me niet. Vond mijn kleine borsten veeeeeel erger.. 

 

nu ik mooie borsten hebt past het echt zo niet meer bij mijn lichaam dat ik me toch een enorme boost motivatie heb gekregen! Heb er zin in om af te vallen, lekker langzaam, natuurlijk en gezond. Wat boobs wel niet met je kunnen doen zeg haha! En de zelfvertrouwen, die is echt omhoog geschoten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Blondie22:

 

Ja dat is de logica erachter! Haha. Ik wil al jaren afvallen maar heb nooit de motivatie gehad om het te doen. Ondanks ik elke keer in een hoekje liep te huilen dat ik me lichaam niet mooi vond motiveerde het me niet. Vond mijn kleine borsten veeeeeel erger.. 

 

nu ik mooie borsten hebt past het echt zo niet meer bij mijn lichaam dat ik me toch een enorme boost motivatie heb gekregen! Heb er zin in om af te vallen, lekker langzaam, natuurlijk en gezond. Wat boobs wel niet met je kunnen doen zeg haha! En de zelfvertrouwen, die is echt omhoog geschoten! 

Jaaaa wat een zaligheid hè om weer zelfvertrouwen te hebben... zolang heb ik er ik tegenaan zitten te hikken ivm kids en al maar nu zoooooo blij :) en idd nu even de billen en buik weer wat strakker zien te krijgen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Blondie22

 

5kg meer of minder maakt niks uit Straten wel eens verteld. In mijn geval als ik vel over been zou worden zei hij :P 

15kg is alweer iets anders maar ligt ook aan je borstweefsel. Jij geeft zelf al aan dat toen je 56kg woog je borsten niet kleiner waren. Bij de meeste vrouwen val je vaak af bij de borsten maar hoeft dus niet. Ik denk dat het bij jou wel mee valt gezien je voorsituatie? Ze zullen misschien ietsje kleiner worden maar omdat je ook smaller wordt in omvang zal dat niet nadelig zijn verwacht ik. 

 

Heb zelf geen ervaring maar dit lijkt mij logisch. 

 

Succes met afvallen! 

Ik wil er ook een paar kilo vanaf. Voel me dan toch iets lekkerder in m'n vel :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeda ja joh heerlijk die zelfvertrouwen! Ik heb nu een jurkje aan en er zitten gewoon boobs in.. vind het nogsteeds een beetje onwerkelijk haha!  Nu nog even de benen en buik en dan komt alles goed. 

 

@claddie Ah dankjewel! Lief om te horen! 

 

@Ellen125 heb je helemaal gelijk in. 5 kilo zal niets uitmaken maar meer misschien wel. Aangezien ik niet veel om mee te beginnen had kan er ook niet veel vanaf :45:

Vind het wel leuk om er echt mee bezig te zijn en hier dan mijn verhaal weer op te delen. Denk dat er veel vrouwen zitten met dezelfde vraag of antwoord maar dat de meeste het gewoon niet delen. Ik heb toch niks beters te doen met mijn leven op dit moment dus deel lekker alles Hahahah. Zo helpen we elkaar weer! 

Succes met afvallen Ellen gaat je sowieso lukken! 

 

Allemaal happy womens hier jeeeeeej :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.