Ga naar inhoud

Roxen : 22 september 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

@Deprinsesopdeerwt dit is een bloggers meisje die ook ergonomix heeft, ik vind dat bij haar het volume ook wel aan de bovenkant te zien is, wel mooi toch? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Meisie10:

@jen1811 O bizar zeg!  Ik ga dat nog wel even navragen dan.  In mei woog ik nog 52 kg misschien dat er daardoor niets over  gezegd is.  

ohh oke ben jij zoveel afgevallen dan??? ik ben nu bezig met aankomen valt niet mee is kei moeilijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Deprinsesopdeerwt dit is een bloggers meisje die ook ergonomix heeft, ik vind dat bij haar het volume ook wel aan de bovenkant te zien is, wel mooi toch? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw hoeveel cc heeft zij? Ik heb het zelfde postuur dus ben heel benieuwd.  Waar op blogt ze dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei jen1811:

ohh oke ben jij zoveel afgevallen dan??? ik ben nu bezig met aankomen valt niet mee is kei moeilijk! 

Ja niet bewust hoor.  Eerst ben ik wel bewust tot 55 kg afgevallen maar nu gaat het gewoon door terwijl ik gewoon normaal eet en niet meer sport?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Meisie10:

Ja niet bewust hoor.  Eerst ben ik wel bewust tot 55 kg afgevallen maar nu gaat het gewoon door terwijl ik gewoon normaal eet en niet meer sport?  

oke dat is appartement, mss je schildklier??? ik schommel altijd tussen 45 en 50 kilo nu net verhuisd en zo dus nu moet ik flink aankomen voordat ik verder kan gaan met de behandeling. Dan mag ik pas passen en kijken wat bij mij zou passen ik wil niet veel als ik maar eindelijk een bikini aan kan zonder me te schamen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@Chrissiekrassie zeker mooi, ook aan de bovenkant. Maar ik wil echt meer vullling aan de bovenkant dan zij heeft en dat hoop ik toch wel te bereiken met de Plus. Ik ben niet per sé uit op zo natuurlijk mogelijk, ook niet overduidelijk nep, maar zoals dokter Fresow het zei 'net genoeg om mensen te laten twijfelen of ze echt of nep zijn' ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 zij heeft 230 cc een grote c kleine D. Vind t dan raar dan 275 cc ook een volle c is kleine D. Maar daarover vraag ik wel meer op het 2de consult denk ik. Ze heeft een YouTube kanaal, eigen site en veel volgers op insta, op YouTube verteld ze haar eigen ervaring family loup heet het kanaal. 

Thanx ik heb haar inderdaad opgezocht!  Zij heeft echt mooie borsten.  Dat resultaat wil ik ook bereiken en nu ga ik weer twijfelen of 275 cc niet te groot uit valt !  Volgens mij weet ik nooit wat de beste beslissing is want je ziet het pas als het gebeurd is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 ik zou deze foto van dat meisje laten zien in je 2de consult. Je wilde nog een keer terug gaan toch? Ik denk dat ik t ook na ga vragen! Ik vind haar grootte namelijk ook perfect 

Ja ga ik zeker doen!  Hebben ze gezegd hoeveel je min moet wegen voor ene borstvergroting dan?  Hoe lang en waar ben jij nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@Meisie10 nee hebben ze niet gezegt. Ik weeg 51 kilo en ik ben 1.62, ik ga ook vragen of ik door fresow geholpen kan worden! Hoe lang ben jij? En hoeveel weeg jij? Xx

de BMI moet boven de 18 Zijn liever 18,5 en onder de 28 als je onder de 18 zit zitten er teveel risico's aan vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@jen1811 mijn bmi is 19,4 !

dat dacht ik al dat jij boven de 18 zit. Wel fijn. Ik ben nu bezig om weer flink aan te komen heb een hoop recepten van de diëtist dus komt goed in 4 weken tijd ben ik 5kg zwaarder heb ik al eerder gedaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@jen1811 oh ik had echt geen idee dat je een bepaald gewicht moest hebben!

nee dat wist ik ook niet!!! Dacht dat heeft er niets mee te maken. Maar nadat de assistent klaar was kwam dr fresow kijken naar mijn gegevens en zo en zei meteen dat hij de behandeling stop moet zetten ivm mijn BMI omdat ik ondergewicht heb en hij mij niet mag behandelen. Verhoogt risico op klaplong en hun hebben geen IC en geen longarts zou het wel in een zh laten doen . Maar naar verder praten zijn wij er samen uit gekomen dat ik aankom en dan terug kom want had echt een heel goed gevoel bij hem. Heel aardig. Maar ook in een ZH kan mij dat gebeuren dus waarom risico nemen als ik aan kan komen en minder risico heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Chrissiekrassie:

@jen1811 oke, en hoeveel cc wou jij dan? Ik wil misschien ook door Roel fresow! Ik had nu steven klein maar ik kan niks over hem vinden 

ik heb nog geen idee hoeveel... ik heb nu 70aa en zou al erg blij zijn met een b kleine c ik denk dat ik gewoon als het zover is moet gaan passen en moet besluiten ik ben best smal dus denk dat grote borsten niet goed zouden staan. na mijn zwangerschap had ik ontstoken borsten had toen grote c kleine d maar puuuh dat was niet echt mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Bedankt voor het verplaatsen van het topic. Wordt inderdaad aftellen nu, gelukkig nog een hoop andere dingen te doen en te regelen dus de tijd vliegt vast voorbij. 

 

@Chrissiekrassie Wat toevallig dat je ook toen bij Faceland bent geweest. Wat vond je van dr. Klein? Ik wil echt een natuurlijk effect en dat mensen niet kunnen zien dat het nep is. Mijn omtrek is 68 cm, de breedte van de borst is 9,8/10 cm. Heb via het schema gekeken en dan zie je 235cc erbij staan. Cupmaat nu is AA/A ligt aan de bh. Ze hebben ook niet meteen gezegd hoeveel cc het was. Het staat mooi en het past bij de rest van mijn lichaam. Al blijf ik ergens wel twijfelen of het niet te klein is maar, hun zeiden allemaal dat het echt mooi zou worden met deze maat. Doordat ik zo smal ben zou elke 100cc ongeveer 1 volle cupmaat zijn. 

@Meisie10 wat staat dat mooi bij je! Jij bent ook wat breder bij je heupen dan mij, vindt het bij jou erg mooi. Maar zie wel meteen dat het voor mij te groot zou zijn. Als je een slag kleiner te klein vond dan zo lekker houden. Het staat je goed en daarover heen moet je dan nog een bh en shirt bij denken dus het wordt dan iets groter met kleding aan.

@jen1811 wat vervelend dat je eerst moet aan komen voordat ze je kunnen helpen. Bij mij hebben ze er niks over gezegd. Op het moment van de operatie ben ik 28, weet niet of het daaraan zou kunnen liggen. De plastisch chirurg is er heel het gesprek bij geweest en geen 1 keer een opmerking gehoord over mijn gewicht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei jen1811:

nee dat wist ik ook niet!!! Dacht dat heeft er niets mee te maken. Maar nadat de assistent klaar was kwam dr fresow kijken naar mijn gegevens en zo en zei meteen dat hij de behandeling stop moet zetten ivm mijn BMI omdat ik ondergewicht heb en hij mij niet mag behandelen. Verhoogt risico op klaplong en hun hebben geen IC en geen longarts zou het wel in een zh laten doen . Maar naar verder praten zijn wij er samen uit gekomen dat ik aankom en dan terug kom want had echt een heel goed gevoel bij hem. Heel aardig. Maar ook in een ZH kan mij dat gebeuren dus waarom risico nemen als ik aan kan komen en minder risico heb.

@jen1811 nu ik dit allemaal zo hoor ga ik twijfelen of ik niet gewoon in het ziekenhuis moet gaan.  Straks krijg je wel complicaties en dan kunnen ze daar niets?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Meisie10:

@jen1811 nu ik dit allemaal zo hoor ga ik twijfelen of ik niet gewoon in het ziekenhuis moet gaan.  Straks krijg je wel complicaties en dan kunnen ze daar niets?  

ze nemen daar echt geen risico's. Ik zou het gewoon navragen. Mij is gewoon gezegd dat ik te licht ben en vondt het echt niet leuk om te horen. Ik moet echt moeite doen om aan te komen. Misschien kun jij je BMI zelf op internet berekenen? Dan weet je hoeveel hij is. ik ben 30 en hij is 17,8. Ik was zolang bezig om het wel of niet te doen dan neem je het besluit en krijg je dit te horen. ik ben ook nog iemand als ik iets wil wil ik het ook ECHT. Ik blijf bij Dr.Fresow en ga niet naar een ziekenhuis ik kom gewoon aan. 

 

@Roxen

 

Heeft idd mss met leeftijd te maken zoals je hier boven leest ben ik 30 en mijn bmi is 17,8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.