Ga naar inhoud

Peertje1992 : 3 oktober 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

Op 14-7-2017 om 21:27 zei Peertje1992:

Andere stappen weet ik niet.. Denk niet dat ik het in me eentje ga winnen tegen een arts. Maar ik hoor al meerdere gedupeerde. Dus wie weet.. 

 

Denk dat ik inderdaad gewoon voor Nio ga. Dan maar even wachten, eind augustus is ook niet meer zo lang 

Beste Peertje,

Wat rot voor je dat je dit hebt meegemaakt. Ben je in België of NL geopereerd? want ik ken een hele goede advocate in NL die dit soort zaken doet en je hierbij mss zou kunnen helpen.

Veel succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
22 minuten geleden zei Peertje1992:

Hey,

 

Ik ben in België geopereerd..

 

heb inmiddels terug gemaild dat ik toch eind augustus een afspraak met dokter Nio wil :) 

Ik denk in jouw geval een heel goede beslissing. Ik lees ook veel goed over dr. Nio. Ik ben zelf niet door hem geopereerd, maar ik heb heel veel research gedaan voor ik mijn beslissing nam. Dr. Nio was een van de opties. Ik heb overigens vernomen dat plastische chirurgie sinds de btw-verhoging van 21% in januari nu in België behoorlijk veel duurder is dan in Nederland. Ik denk dat je een goede keus maakt meis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Peertje1992:

Nja ik hoop dat mijn zorgverzekering de operatie gaat vergoeden, vooral door de medische klachten. Anders kan in helaas geen operatie laten doen :(

Hey meis, wat vervelend allemaal zeg! Ik wil je niet teleurstellen, maar volgens mij wordt een hersteloperatie alleen vergoed als je de hersteloperatie laat doen bij de chirurg, die je geopereerd heeft. Zo werkte het tenminste bij mij; mijn operatie is vorig jaar 13 mei namelijk ook niet geworden wat het moest worden (ik heb vanaf dag 1 een flinke double bubble). Ik was het vertrouwen in mijn eigen pc kwijt en ben toen ook voor een second opinion naar Nio geweest. Hij wilde de boel wel herstellen, maar dat kwam wel weer voor eigen rekening. Ik had dat er wel voor over en zou vorige week, 10 juli, mijn hersteloperatie bij Nio krijgen; helaas is dat niet door gegaan, omdat ik inmiddels beland ben in een erfelijkheidsonderzoek naar borst- en eierstokkanker en eerst daar de uitslag van moet afwachten. 

Nou meis, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat Nio op kosten van de zorgverzekeraar iets voor je kan betekenen. Ik duim voor je. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat is apart. Ook bij CZ? 

CZ gaf bij mij juist aan dat ik overal heen kon gaan voor een second opinion zolang ze maar een contract met hun hadden. 

 

net de afspraak bevestigd, 18 augustus :D 

 

wat vervelend Jaydee dat het verzet is.. Hopelijk niks kwaadaardigs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Peertje1992:

Ohh dat is apart. Ook bij CZ? 

CZ gaf bij mij juist aan dat ik overal heen kon gaan voor een second opinion zolang ze maar een contract met hun hadden. 

 

net de afspraak bevestigd, 18 augustus :D 

 

wat vervelend Jaydee dat het verzet is.. Hopelijk niks kwaadaardigs! 

Nee, ik bij Menzis. Maar eigenlijk moest mijn eigen pc het oplossen en gratis herstellen (ik ben gewoon in een streekziekenhuis geopereerd). Dit wilde ze wel, maar ze kwam met een hele andere oplossing dan Nio. Toen ik haar plannen aan Nio voorlegde, zei hij dat dat niet de oplossing was. En toen heb ik besloten om naar Nio te gaan. En dat moet ik dus zelf betalen. Maar liever dat, dan dat er weer aan mijn lichaam "geknoeid" wordt. 

 

En nee, niks kwaadaardigs. Maar omdat mijn zus aan borstkanker is overleden op jonge leeftijd en haar dochter van 35 nu ook borstkanker met uitzaaiingen in de lymfeklieren heeft, heeft zij een erfelijkheidsonderzoek laten doen en daaruit is gebleken dat ze BRCA2-GEN drager is. Daarom heb ik nu ook dat erfelijkheidsonderzoek laten doen. Ik krijg over 2 à 3 weken de uitslag. Ben ik ook gendrager, dan ga ik mijn borsten en eierstokken laten verwijderen, maar als ik geen gendrager ben, dan ga ik alsnog voor een hersteloperatie bij Nio. Nog een paar weekjes spannend dus. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
20 minuten geleden zei Peertje1992:

Ik ben inmiddels bij Nio geweest.. 3 oktober word ik geopereerd :D 

mijn siliconen gaan eruit, borsten worden gelift en de linker word aangepast kwa grootte aan de rechter! Ben zo blij!! Verzekering dekt ook alles! 

Gefeliciteerd met je datum!!

Heb je verhaal gelezen, heftig hoor! Maar fijn voor je dat je geholpen word en ook nog alles vergoed krijgt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Peertje1992:

Ik ben inmiddels bij Nio geweest.. 3 oktober word ik geopereerd :D 

mijn siliconen gaan eruit, borsten worden gelift en de linker word aangepast kwa grootte aan de rechter! Ben zo blij!! Verzekering dekt ook alles! 

Hoi hoi

Super!!!

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen! (explantatie)
Je kunt dan in dit topic ook gewoon na je operatie verder schrijven. Zo heb je alles makkelijk bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/8/2017 om 09:13 zei Peertje1992:

Ik ben inmiddels bij Nio geweest.. 3 oktober word ik geopereerd :D 

mijn siliconen gaan eruit, borsten worden gelift en de linker word aangepast kwa grootte aan de rechter! Ben zo blij!! Verzekering dekt ook alles! 

Hoi Peertje

 

Dat is geweldig!!! Super dat je verzekering er ook in tussenkomt. Het is anders toch een serieuze extra kost, hè. Het aftellen kan al beginnen, maar een kleine maand :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een vraagje.. Bij mijn vorige operatie had ik wonden die niet goed wouden dichten etc. Ik ben toen vrij snel weer aan het werk gegaan. 

 

Nu word ik op een dinsdag geopereerd, op woensdag mag ik dan de kliniek uit. Ik ging er eigenlijk vanuit een week rust.. Maar mijn baas wil dat ik die maandag al kom werken. Is dit verstandig? Ik heb aangegeven dat dit hoogst waarschijnlijk wel kan, maar dat ik niet mag auto rijden. Nu lees ik heel veel dat mensen echt 6 weken rust hebben gehouden ook ivm littekens die moeten rusten. Wat is jullie ervaring/advies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Peertje,

 

Ik heb ook een kantoorbaan en ben pas na 17 dagen terug aan het werk gegaan en de eerste week was toch nog wel redelijk vermoeiend pas vanaf de tweede week (lees 3 weken po) voelde ik me redelijk goed om te werken.

Ik raad je dan ook echt aan om voldoende rust te nemen. Maar langs de andere kant moet je gewoon goed naar je lichaam luisteren. Er zijn dames die heel weinig last hebben en snel weer onder de voeten uitkunnen.

Vraag het best even aan je PC, maar denk er ook aan dat die 10-14dagen bij DP niet voor niets worden voorgschreven.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Peertje1992, heel veel succes morgen. Dat van die "hangende theezakjes" zal wel meevallen, vooral omdat je door Nio geopereerd wordt én omdat je een lift krijgt. Hij maakt er echt wel iets moois van hoor. Waarom laat je je protheses eigenlijk verwijderen? Kan Nio het niet mooi maken mét behoud van je huidige protheses? Of wil je dat niet? Heel veel succes iig. Word je in het OLVG geopereerd of in Parkkliniek? 

Good luck morgen, meis. Komt vast helemaal goed. 

 

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! 

 

Mijn protheses zijn verkeerd gezet in Belgie door een debiel van een 'chirurg', zo wil ik hem eigenlijk niet eens noemen. Ze zitten nu voor de spier, ze doen pijn, zijn ongelijk en ik wil ze er ook echt gewoon uit. Ik hoop dat ik nog wat over houdt erna hihi! Voor de BV had ik een C dus hoop dat ik daar ook weer op uit kom. Ik wou graag naar een D, maar dat is gewoon een F geworden! Het is enorm zwaar en ze zitten alleen maar in de weg. De verzekering betaald ook alleen als ze verkleind werden (dus siliconen eruit) dat was voor mij ook wel een dingetje. 

 

Ik word geopereerd in Parkkliniek, om 3 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Peertje1992:

Dank je wel! 

 

Mijn protheses zijn verkeerd gezet in Belgie door een debiel van een 'chirurg', zo wil ik hem eigenlijk niet eens noemen. Ze zitten nu voor de spier, ze doen pijn, zijn ongelijk en ik wil ze er ook echt gewoon uit. Ik hoop dat ik nog wat over houdt erna hihi! Voor de BV had ik een C dus hoop dat ik daar ook weer op uit kom. Ik wou graag naar een D, maar dat is gewoon een F geworden! Het is enorm zwaar en ze zitten alleen maar in de weg. De verzekering betaald ook alleen als ze verkleind werden (dus siliconen eruit) dat was voor mij ook wel een dingetje. 

 

Ik word geopereerd in Parkkliniek, om 3 uur.

 

Veel succes bij Dr. Nio de pc met de gouden handen:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Peertje1992,

 

Hoe is het met je, meis? Is de operatie goed verlopen? Ik hoop van harte voor je dat dr.Nio er iets moois van gemaakt heeft, maar eigenlijk twijfel ik daar niet over. Ben benieuwd hoe het met je is. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank julie wel voor de berichtjes! Ik ben net thuis.. Vannacht echt ellendig geslapen. De operatie is ander gegaan als vooraf gepland... 

 

Siliconen zouden eruit gaan en liften en de borsten dan verkleinen. 

Voordat hij gisteren ging aftekenen zei hij je kan je siliconen wel houden, dan halen we je eigen weefsel weg blijf je toch die mooie bolling houden en liften.. Uhhh oke haha dat had ik niet verwacht! Hij zou ze dan achter de spier zetten. 

 

Na de operatie heb ik hem nog gesproken maar dat kan ik me eigenlijk niet meer herinneren door de narcose. De siliconen zaten in een mooi 'huisje' en hij heeft ze toch voor de spier laten zitten. Wel eigen weefsel weg gehaald, gelift en het huisje wat strakker gemaakt. Ik heb hem jammer genoeg niet meer gesproken maar hij zal vast een goede reden hebben gehad om het toch voor de spier te laten al ben ik erg bang dat het uiteindelijk weer gaat hangen. Volgende week terug op controle en dan zal er wel een stuk meer duidelijkheid komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.