Ga naar inhoud

Ikbengeenrobot : 26 juli 2017 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum en begrijp er nog even niet zoveel van... maar ook ik heb na jaaaaren van twijfel en ook geld sparen haha, eindelijk de knoop doorgehakt en 26 juli 2017 is het dan zover: mijn borstvergroting bij het Velthuiskliniek (bij dhr. van Tits -deze naam jongens, kom op hahahah-) 

 

Ik ben trouwens 26 jaar, 1,65 en 66 kilo en ik heb nu een a cup, haha.. Eigenlijk nauwelijks iets en helemaal niet in verhouding. Twijfel mega erg over het aantal cc.... Na consult twee weken geleden waren we tot 390 cc gekomen maar ben achteraf bang dat dit veel te groot en onnatuurlijk zal uitzien (en dat ik het overigens wel mooi vind met kleding maar naakt te groot en neppig).

Heb komende woensdag een nieuw consult dus dat is wel fijn. Denk nu aan bijv 300 cc maar ook dit blijft gissen. Zo moeilijk! Wat denken jullie?

 

Zijn er dames met een soortgelijke situatie (en lichaamsbouw) zodat ik even Klein beetje een beelds krijg van hoe het aantal cc er ongeveer uit zal gaan zien?

 

 

Alvast super bedankt! 

  •  
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ikbengeenrobot:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum en begrijp er nog even niet zoveel van... maar ook ik heb na jaaaaren van twijfel en ook geld sparen haha, eindelijk de knoop doorgehakt en 26 juli 2017 is het dan zover: mijn borstvergroting bij het Velthuiskliniek (bij dhr. van Tits -deze naam jongens, kom op hahahah-) 

 

Ik ben trouwens 26 jaar, 1,65 en 66 kilo en ik heb nu een a cup, haha.. Eigenlijk nauwelijks iets en helemaal niet in verhouding. Twijfel mega erg over het aantal cc.... Na consult twee weken geleden waren we tot 390 cc gekomen maar ben achteraf bang dat dit veel te groot en onnatuurlijk zal uitzien (en dat ik het overigens wel mooi vind met kleding maar naakt te groot en neppig).

Heb komende woensdag een nieuw consult dus dat is wel fijn. Denk nu aan bijv 300 cc maar ook dit blijft gissen. Zo moeilijk! Wat denken jullie?

 

Zijn er dames met een soortgelijke situatie (en lichaamsbouw) zodat ik even Klein beetje een beelds krijg van hoe het aantal cc er ongeveer uit zal gaan zien?

 

 

Alvast super bedankt! 

  •  

 

Ik ben 1,68m en 60kg. Ik heb 275cc Motiva. Maar 295cc was ook heel mooi geweest denk ik nu achteraf. Tijdens passen vind ik het iets te groot en nu absoluut niet meer :blush:

 

Kijk wat je mooi vind met passen. Tijdens het passen leek het groter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je omvang?

 

ik ben bv 1.67 lang en weeg 53 kg mijn omvang is 69 cm dus ik ben met 375cc hp rond naar de 70E/70F gegaan vanaf een 70B/70c (nu krijg ik een wissel) en ga voor de 295cc van een ander merk vanwegen de breedte maar dat is weer een ander verhaal ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Ellen125:

 

Ik ben 1,68m en 60kg. Ik heb 275cc Motiva. Maar 295cc was ook heel mooi geweest denk ik nu achteraf. Tijdens passen vind ik het iets te groot en nu absoluut niet meer :blush:

 

Kijk wat je mooi vind met passen. Tijdens het passen leek het groter. 

 

Ja ik ben natuurlijk wel wat zwaarder dan jij bent... en vind dat ik redelijk brede schouders heb hahaha... wil zeker niet te klein (ook omdat ik veel lees dat bij dual plane plaatsen het achteraf nog minder lijkt) maar wil natuurlijk ook dat het wat lijkt zonder push up en in gewone leuke kanten bh's enz.. haha!! Maar jij had dus dat het tijdens het passen meer lijkt dan wanneer ze eenmaal geplaatst zijn? 

 

Nog een vraagje... viel het je een beetje mee of heftig allemaal? Begin het toch wel spannend te vinden... 

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Mamavantwee:

Wat is je omvang?

 

ik ben bv 1.67 lang en weeg 53 kg mijn omvang is 69 cm dus ik ben met 375cc hp rond naar de 70E/70F gegaan vanaf een 70B/70c (nu krijg ik een wissel) en ga voor de 295cc van een ander merk vanwegen de breedte maar dat is weer een ander verhaal ;) 

 

Ik heb 80 in de omvang.. :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2017 om 13:20 zei Natje3:

@Ikbengeenrobot

Hallo,

Welkom op het forum.

Ik ben 4 weken po. Ik ben 1m69 En 55 kg. Ik heb 235vc motiva.

Ik twijfelde tussen 235cc en 255cc. Ik wilde ook niet te groot. Ik ben blij met mijn keuze. Ik vind ze zeker groot genoeg voor mij.

Succes met je zoektocht. 

Dankjewel voor je reactie. Fijn dat je er blij mee bent :-) viel het je een beetje mee??? Succes met herstellen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ikbengeenrobot:

 

Ja ik ben natuurlijk wel wat zwaarder dan jij bent... en vind dat ik redelijk brede schouders heb hahaha... wil zeker niet te klein (ook omdat ik veel lees dat bij dual plane plaatsen het achteraf nog minder lijkt) maar wil natuurlijk ook dat het wat lijkt zonder push up en in gewone leuke kanten bh's enz.. haha!! Maar jij had dus dat het tijdens het passen meer lijkt dan wanneer ze eenmaal geplaatst zijn? 

 

Nog een vraagje... viel het je een beetje mee of heftig allemaal? Begin het toch wel spannend te vinden... 

 

Groetjes!!

Ja voor mijn gevoel was tijdens het passen meer. Maar ik ben nog maar 4 weken po. Spier moet ze nog los laten en dan krijg je volgens mij onderin meer volume :D dus misschien valt het wel mee :P 

zo heel veel zwaarder ben je niet hoor. 5kg valt wel mee?

Ik heb ook brede schouders maar wel smalle taille 65cm en onder borst voor bh 68cm. Zou persoonlijk wel voor 300cc gaan en niet minder denk ik. Zeker omdat je iets zwaarder bent dan mij. Zal je wel toevoegen aan mijn album. Ik heb ook nog een foto van passen van 300cc en 325. Zal je wel een berichtje sturen. Misschien heb je daar iets aan ;) 

 

Ik ben op vrijdag geopereerd en t/m zondag wel last van druk. Echt pijn kon ik het niet noemen. Overeind komen en gaan liggen vond ik niet fijn. Op dinsdag kon ik zelf overeind komen zonder duwtje in mijn rug. Wel stiekem een beetje mijn buikspieren getraind van te voren, omdat ik wist dat je die veel ging gebruiken :P Zou het zo weer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2017 om 13:05 zei Ikbengeenrobot:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum en begrijp er nog even niet zoveel van... maar ook ik heb na jaaaaren van twijfel en ook geld sparen haha, eindelijk de knoop doorgehakt en 26 juli 2017 is het dan zover: mijn borstvergroting bij het Velthuiskliniek (bij dhr. van Tits -deze naam jongens, kom op hahahah-) 

 

Ik ben trouwens 26 jaar, 1,65 en 66 kilo en ik heb nu een a cup, haha.. Eigenlijk nauwelijks iets en helemaal niet in verhouding. Twijfel mega erg over het aantal cc.... Na consult twee weken geleden waren we tot 390 cc gekomen maar ben achteraf bang dat dit veel te groot en onnatuurlijk zal uitzien (en dat ik het overigens wel mooi vind met kleding maar naakt te groot en neppig).

Heb komende woensdag een nieuw consult dus dat is wel fijn. Denk nu aan bijv 300 cc maar ook dit blijft gissen. Zo moeilijk! Wat denken jullie?

 

Zijn er dames met een soortgelijke situatie (en lichaamsbouw) zodat ik even Klein beetje een beelds krijg van hoe het aantal cc er ongeveer uit zal gaan zien?

 

 

Alvast super bedankt! 

  •  

 

Hoi hoi,

Ik ben zelf 165 cm en rond de 65 kg met brede schouders en omvang 80. Ik heb nu een b/ kleine c en krijg 550 cc xhp. Dit lijkt heel veel maar is wel nodig om mijn lege borsten op te vullen (los vel na afvallen) en ik hou ook wel van grotere borsten :D ik had voor het afvallen 80E. Ik moet wel zeggen dat ik niet van dat neppe hou met teveel bolling bovenin, maar de chirurg heeft mij verzekerd dat die van mij dat niet krijgen omdat mijn borsten licht hangen. Ik wordt trouwens 12 daagjes eerder geopereerd op 14 juli bij dr Nio!

 

Als ik jou was zou ik wel voor 390cc gaan omdat je van een a cup afkomt en omvang 80. Ik had bij mijn eerste consult ook het idee dat 350cc mijn max zou zijn.  Toen ik naar een andere chirurg ging en mijn voorbeeld foto liet zien etc zei hij dat ik minimaal 550cc daarvoor nodig had.

Misschien ook een goed idee om foto's te verzamelen van borsten die je mooi vind en deze te laten zien bij je consult. Ik had zelf echt teveel de neiging om over het aantal cc te vallen, omdat ik bang ben dat het te groot wordt.  Ik heb het nu zelfs nog steeds haha maar ik moet maar mijn chirurg vertrouwen. Hij weet immers welk resultaat ik wil door de foto's! 

 

Groetjes Roxanna 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2017 om 18:46 zei Desert-Rose:

@Ikbengeenrobot

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, alle updates, vragen en je verslag kun je in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

succes met aftellen.

 

x

Dankjewel dat is Fijn! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Hoi hoi,

Ik ben zelf 165 cm en rond de 65 kg met brede schouders en omvang 80. Ik heb nu een b/ kleine c en krijg 550 cc xhp. Dit lijkt heel veel maar is wel nodig om mijn lege borsten op te vullen (los vel na afvallen) en ik hou ook wel van grotere borsten :D ik had voor het afvallen 80E. Ik moet wel zeggen dat ik niet van dat neppe hou met teveel bolling bovenin, maar de chirurg heeft mij verzekerd dat die van mij dat niet krijgen omdat mijn borsten licht hangen. Ik wordt trouwens 12 daagjes eerder geopereerd op 14 juli bij dr Nio!

 

Als ik jou was zou ik wel voor 390cc gaan omdat je van een a cup afkomt en omvang 80. Ik had bij mijn eerste consult ook het idee dat 350cc mijn max zou zijn.  Toen ik naar een andere chirurg ging en mijn voorbeeld foto liet zien etc zei hij dat ik minimaal 550cc daarvoor nodig had.

Misschien ook een goed idee om foto's te verzamelen van borsten die je mooi vind en deze te laten zien bij je consult. Ik had zelf echt teveel de neiging om over het aantal cc te vallen, omdat ik bang ben dat het te groot wordt.  Ik heb het nu zelfs nog steeds haha maar ik moet maar mijn chirurg vertrouwen. Hij weet immers welk resultaat ik wil door de foto's! 

 

Groetjes Roxanna 

Hoi Roxanna,

 

dankjewel voor je reactie! Ik heb vandaag een tweede consult gehad, nogmaals met dhr van Tits erbij haha om toch alle twijfels te bespreken. 

 

Na uitgebreid vragenvuur en wat foto's te laten zien haha nogmaals de pas sessie. Hoera! Ook ditmaal vond ik de 390 echt super mooi staan, .zeker in verhouding met de rest. (Schouders en lichaamsbouw)

 

Inderdaad, het klinkt veel, maar de chirurg en consulente verzekerden mij dat ik ook wel -'niet lullig bedoeld' nu ECHT nauwelijks iets heb'- (hahaha) en dat ik spijt zou krijgen als ik minder zou doen... dat het zo snel went en en en..... dus kogel is door de kerk! 390 it is...... zo spannend he!!!!

 

Oh jij al iets eerder! Wat spannend dat komt er ook snel aan dan :-) heeeel veel succes ermee en ik hoop dat alles goed zal gaan! En dan nu verheugen en wachten op je mooie boobs.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Ikbengeenrobot:

Hoi Roxanna,

 

dankjewel voor je reactie! Ik heb vandaag een tweede consult gehad, nogmaals met dhr van Tits erbij haha om toch alle twijfels te bespreken. 

 

Na uitgebreid vragenvuur en wat foto's te laten zien haha nogmaals de pas sessie. Hoera! Ook ditmaal vond ik de 390 echt super mooi staan, .zeker in verhouding met de rest. (Schouders en lichaamsbouw)

 

Inderdaad, het klinkt veel, maar de chirurg en consulente verzekerden mij dat ik ook wel -'niet lullig bedoeld' nu ECHT nauwelijks iets heb'- (hahaha) en dat ik spijt zou krijgen als ik minder zou doen... dat het zo snel went en en en..... dus kogel is door de kerk! 390 it is...... zo spannend he!!!!

 

Oh jij al iets eerder! Wat spannend dat komt er ook snel aan dan :-) heeeel veel succes ermee en ik hoop dat alles goed zal gaan! En dan nu verheugen en wachten op je mooie boobs.

 

liefs

 

Super dat je nu helemaal achter je keuze staat! Dat geeft ook veel meer rust vond ik zelf.  390cc gaat je heel mooi staan! Nu lekker aftellen!! 

 

Het gaat heel vlot nu! Maar de dagen mogen nog wel sneller gaan van mij nu hahaha. Ik houd mezelf maar veel bezig zodat de tijd sneller gaat voor mijn gevoel :P jouw datum is ook al vlot met 3 weken! Ben je al helemaal voorbereid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal! 

 

Zijn er meer meiden die 390cc hebben laten plaatsen of gaan laten plaatsen? Ik ben super nieuwsgierig naar de resultaten! 

 

Ikzelf heb nu 80 a voor de sier ahaha en vul die bh absoluut niet.. 

Ben 1,63 en weeg 67 kilo.

 

 

Over anderhalve week mag ik eindelijk mijn boobies verwelkomen, kan niet meer wachten! 

 

Ben benieuwd naar de reacties!! 

 

Liefs! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2017 om 13:52 zei Romy1:

Hoi!

Ik heb ook maat 80 a voor de sier..

Wat spannend over anderhalve week al!

Wie is je pc?

Ik heb 27 juli mijn 1e consult en ben erg benieuwd wat ze mij adviseren qua maat

 

Sorry zie jouw berichtje nu pas! Ik ga bij Herm van Tits in het Velthuis kliniek.. ja super spannend, over precies een weekje is de operatie nu achter de rug!!! Whieeee!!! 

 

Bij wie ga jij? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames! 

 

Het is zover!!! Om 10.40 ga ik onder het mes.... super onwerkelijk! 

Het gekke is, ik heb totaal nog geen zenuwen en heb er alleen maar ongelofelijk veel zin erin, het gaat eindelijk gaat gebeuren! 

 

Hopelijk verloopt alles goed en valt de pijn me mee straks, dat vind ik vooral spannend..

 

fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.