Ga naar inhoud

Cup 80F na operatie


Aanbevolen berichten

Hoi ,

 

Zijn er hier dames die een cup C/D als voor situatie hadden en vervolgens 400 cc of meer hebben gekregen  ?? Ik zou graag willen weten hoe dat er nu uit ziet. Kan het namelijk moeilijk inschatten... en de meeste dames die ik hier heb gezien komen van een a cup af. Het is toch een verschil of je cup a hebt +400cc of cup d +400cc

 

Ik hoor het graag :blush::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei xMandy93:

Hoi ,

 

Zijn er hier dames die een cup C/D als voor situatie hadden en vervolgens 400 cc of meer hebben gekregen  ?? Ik zou graag willen weten hoe dat er nu uit ziet. Kan het namelijk moeilijk inschatten... en de meeste dames die ik hier heb gezien komen van een a cup af. Het is toch een verschil of je cup a hebt +400cc of cup d +400cc

 

Ik hoor het graag :blush::blush:

Heey ik heb een c/d ligt aan het merk bh krijg binnekort ( over 3 weken ) 450/500 cc ik twijfel heel erg dus beslis die dag samen met de arts ff of ik 450 of 500 neem. 

Heb jij al eens gepast ergens ? Je kan dan foto's maken en dan ongeveer het resultaat zien. Ligt er ok aan of je smal of breed bent.

ik ben wat flinker dus advies 450 gehad andrs weinig gewenst resultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Gizmootje:

Heey ik heb een c/d ligt aan het merk bh krijg binnekort ( over 3 weken ) 450/500 cc ik twijfel heel erg dus beslis die dag samen met de arts ff of ik 450 of 500 neem. 

Heb jij al eens gepast ergens ? Je kan dan foto's maken en dan ongeveer het resultaat zien. Ligt er ok aan of je smal of breed bent.

ik ben wat flinker dus advies 450 gehad andrs weinig gewenst resultaat 

Hoi,

 

Ik heb inderdaad gepast staat in mijn album was 450 dacht ik. Ik twijfel nog heel erg daarom donderdag nog een gesprek met de arts. Ik ben ook de kleinste niet :blink: 1.73 meter en weeg nu 84 kilo, ben nog bezig met beetje afvallen. Ben wel in proportie vooral billen benen en heupen hahaha. Ik ben 21 juli aan de beurt ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik 18 juli. 

Heb ook een tweede afspraak gehad om te passen. Ik twijfelde heel erg. En nu toch wel overtuigd dat ik

500 neem maar wil toch ff nog met de arts overleggen ( passen js bij consulenten ) want die heeft die dag echt veel meer tijd dan op het consult. Om zeker te zijn dat ik een goeie keus maak

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Elske77:

Ik heb nu voor sommige merken cup f. Gisteren After Eden gepast, was 75F. Maar van de Shockabsorber heb ik D.

Dank voor je reactie! Ik krijg 425 cc. En bij mij zou dat volgens de arts dus op een f uitkomen omdat ik van mij zelf een kleine d heb. Je hebt mooie grote borsten ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei xMandy93:

Dank voor je reactie! Ik krijg 425 cc. En bij mij zou dat volgens de arts dus op een f uitkomen omdat ik van mij zelf een kleine d heb. Je hebt mooie grote borsten ! 

Wil je er even bijzetten of je een 70F, een 75F, een 80F of een 85F bedoelt? Daar zit namelijk nogal wat verschil tussen hihi en zo kun je beter vergelijken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.