Ga naar inhoud

Dokter Hupkens of Peters??


Ammie

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

ik ben deze week op een consult bij een consulente van Diana Gabriels geweest. Daar is mij aangeraden om 375cc , rond en cohesive 2 te nemen. (Dual plane) zelf ben ik 20 jaar, 183 lang en weeg ik 70 kilo. 

 

Er is mij geadvisseerd om op consult te gaan bij Dr Hupkens, nu lees ik niet zoveel goede ervaringen over hem (vaak ongelijk en grote littekens) daarin tegen lees ik super veel goede resultaten over Dr Peters!!! Iemand ervaringen ?

of wat raden jullie me aan??

Ben hierdoor ontzettend aan het twijfelen want is het het best om het advies op te volgen omdat hun je lijf hebben gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ammie

 

Hoi hoi,

 

Als jij liever een consult hebt bij Dr. Peters dan moet je dat gewoon aangeven, het is niet zo, dat als een consulente adviseert , dat je naar Hupkens moet, dat je dat dan ook echt moet doen.

 

Het gaat hier om jouw lichaam,dus echt voor jezelf opkomen, en zeggen wat jij wilt.

 

De consulentes daar hebben er ook vaak niet zo heel veel verstand van, ook bijv qua cc, is het de pc die moet zeggen, wat er gaat passen, en heel vaak gebeurt het dat een pc hele andere adviezen geeft, qua cc, plaatsing etc, dus als ik jou was zou ik gewoon morgen bellen, en zeggen dat je naar Dr. Peters wilt

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.. 

 

Ten eerste wil ik zeggen: Wat mij opvalt dat Diana iedereen adviseerd om 375 cc te nemen. Maakt niet uit hoelang je bent en of hoeveel je weegt. (Heel apart) ik ben zelf geopereerd door Hupkens. Mijn littekens waren behoorlijk lelijk na me operatie ze zijn niet gelijk, eentje valt in de borst plooi en andere op me borst paar cm van me borst plooi. Ze zijn ook inderdaad aan de grote kant. Ze waren wel veel erger in het begin en na het insmeren van biodermal door het lezen van borstenforum meiden is het gelukkig echt VEEEL mooier geworden dus daar ben ik nu wel blij mee. Dat het niet meer zo verschikkelijk was als eerst. Daarnaast vind ik Hupkens geen goed advies geven. Hij laat het aan jou over als persoon. Wat ik zelf eigenlijk heel slecht vind omdat ik nu een verkeerd keus heb gemaakt door extreem veel te twijfelen. Hij maakte me heel erg onzeker omdat hij niet wilde bevestigen op welke cupmaat ik zou uitkomen met de aantal cc die ik in mijn gedachte had. Hij werkt niet met cupmaten maar met cc gaf ie aan. Heeft iemand dit ook ervaren bij hem? Als ik beter werd geïnformeerd over hoeveel cc ongeveer welke cupmaat zou worden en dat ze enorm gaan inslinken. Had ik ze groter genomen dan wat ik nu heb. Als ie mij ook duidelijk zou maken wat het beste voor me was dan had ik kunnen twijfelen over zijn advies en de mijne. Hij is namelijk de chirurg en hoort het beter te weten dan mij. Daarnaast moet ik wel eerlijk zeggen dat ie mijn vriendin der borsten wel heel mooi heeft gedaan. Grootte is goed en littekens zijn mooi. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik wilde even zeggen, zoals hierboven ook is gezegd, dat je nog een tweede advies/gesprek wilt met Dr Peters, dit moet aanvragen!

Ik vind persoonlijk dat als je twijfelt over iets, het niet moet doen. 

Ik ben afgelopen dinsdag door dr Peters geopereerd en ik moet zeggen dat ik het een fijne ervaring vond. Niet zozeer door Peters zelf want artsen/chirurgen zijn vaak niet van die praatjes makers maar heel zakelijk. Dit was ook op mijn consult, ik stond na de meting zo weer buiten, ik denk dat ik 5 minuten binnen ben geweest. Nou was ik zelf heel veel op internet wezen kijken en zoeken. Me laten informeren, mede dankzij deze site dus veel vragen had ik niet meer! Het team eromheen hebben mij die dag erg op m'n gemak gesteld. Grapjes en praatjes voor 10 hadden ze.

 

Ik ben 1,76 , weeg 70 kilo en heb 500 cc gepast op m'n eerste gesprek met Diana en Dr Peters gaf aan dat 600 cc mijn max was. Daar heb ik uiteindelijk voor gekozen.

Het ligt er natuurlijk aan wat jouw wensen zijn, als je natuurlijke borsten wilt dan is 375/400 cc goed bij je lengte . Ik wilde groot dus vandaar mijn keuze.  Ik ben wel van mening, en dit hoor ik ook overal om me heen, dat alles went en dat veel mensen spijt hebben dat ze niet een maatje groter hebben gedaan. Maar dat ligt nogmaals aan jouw wensen.

 

Verder vind ik het vrij logisch dat artsen niet in cupmaten praten, dit verschilt namelijk per persoon zo erg!

Ze kunnen een richting aangeven maar ik denk dat zij uit ervaring ervoor hebben gekozen om dit zo min mogelijk te doen. Je pint je dan toch vast op bijvoorbeeld die dubbel D. En als het dan groter uitvalt zal dit voor velen als een shock zijn.

 

Meid bel gewoon naar de kliniek en leg je twijfels voor. Vraag om een consult/advies gesprek met de Peters. Ze kunnen je dat niet weigeren, is jouw lichaam, jouw boobs. 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

als jou gevoel bij Hupkens niet goed is zou ik idd gewoon bellen voor een afspraak met Peters, ook ik had m'n consult bij Diana en ik zei gelijk dat ik graag door Peters geopereerd wil worden. Ik word over 2,5 week door hem geopereerd :) 

succes!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben vandaag op consult geweest bij dr Hupkens. Super aardige arts , was ontzettend duidelijk en stelde me erg gerust. Mijn vriendinnen die door dr peters zijn geopereerd zijn allemaal wat forser en sommige roken . DR Hupkens opereert deze mensen absoluut niet, daarom val ik wel in zijn catogorie. 

 

Wel vond ik het raar dat hij 375 cc wilt plaatsen high profile en dan met een borstband en dan de eerste 4 weken alleen snachts een sportbh???!! 

 

Heb ik hier nognooit gelezen. 

Iemand ervaring ermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door hupkens geopereerd en zeker heel tevreden! Ik heb vantevoren aangegeven dat ik graag anatomische wilde (druppelvormige/cohesive 3) en dat was geen probleem. Meestal adviseerde hij volgensmij rond, maar doet beide. Het is een beetje een aparte man recht toe aan en weet wel waar hij het over heeft. Komt een beetje onsociaal over maar is onwijs kundig in zijn vak. Hij weet inderdaad niet te adviseren op preciese cupmaat maar over CC. Succes met je keuze! Je kan eventueel bij beide artsen een afspraak inplannen om te kijken wat goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miranda1974:

@AmmieWat een rare redenatie. Als je dus wat forser bent doet hij geen borstvergroting bij je? Waarom niet dan?

Geen idee dat is zijn insteek, kunnen eerde complicaties voordoen. Hij had het veel over mensen die roken is die erg op tegen maar over wat steverige mensen heeft hij het maar kort over gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ice93:

Ik ben ook door hupkens geopereerd en zeker heel tevreden! Ik heb vantevoren aangegeven dat ik graag anatomische wilde (druppelvormige/cohesive 3) en dat was geen probleem. Meestal adviseerde hij volgensmij rond, maar doet beide. Het is een beetje een aparte man recht toe aan en weet wel waar hij het over heeft. Komt een beetje onsociaal over maar is onwijs kundig in zijn vak. Hij weet inderdaad niet te adviseren op preciese cupmaat maar over CC. Succes met je keuze! Je kan eventueel bij beide artsen een afspraak inplannen om te kijken wat goed voelt!

Jaa was vandaag bij hem op consult geweest! Vond het een erg aardige man het onsociale viel ook nog wel mee. Snap alleen zijn keuze niet van de band en alleen snachts een bh aan? Weet jij dit soms

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ammie:

Jaa was vandaag bij hem op consult geweest! Vond het een erg aardige man het onsociale viel ook nog wel mee. Snap alleen zijn keuze niet van de band en alleen snachts een bh aan? Weet jij dit soms

Nee geen flauw idee maar daar zal hij vast wel zijn redenen voor hebben! Ik heb wel 24/7 een sportbh aangehad voor 6 weken lang en een borstband voor 2 weken. Ik neem aan dat hij een goede reden zal hebben voor dit advies naar jou toe. Voel je er niet fijn bij kan je altijd nog eens bellen of mailen om na te vragen wat de rede hier precies van is! Fijn dat je een goed gevoel bij hem hebt hij heeft mij ook goed geholpen in februari!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ice93:

Nee geen flauw idee maar daar zal hij vast wel zijn redenen voor hebben! Ik heb wel 24/7 een sportbh aangehad voor 6 weken lang en een borstband voor 2 weken. Ik neem aan dat hij een goede reden zal hebben voor dit advies naar jou toe. Voel je er niet fijn bij kan je altijd nog eens bellen of mailen om na te vragen wat de rede hier precies van is! Fijn dat je een goed gevoel bij hem hebt hij heeft mij ook goed geholpen in februari!

Ja dat is een goed idee inderdaad!

ik baal er een beetje van de laatste dag dat hij opereert is 24 juli... midden in de zomer en hij begint pas 14 september weer  dan moet ik naar school. Lastige keuze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Mij was ook 375cc hp cohesive 2 aangeraden dit lees ik ook echt heel veel. Ik weet het niet maar luister naar je gevoel. Ik heb ook een nieuw consult aangevraagd met Peters nadat ik bij Hupkens ben geweest die inderdaad een advies gaf waar ik mijn twijfels over heb. Dus als second opinion ga ik kijken wat zijn idee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-06-19 om 10:41 zei Gizmootje:

Zoals al gezegd idd gewoon ff bellen en dan maak je gewoon een afspraak met peters. Ik had bij eerste consult al aangegeven bij hem te willen geen probleem meteen afspraak nu over 4'weekjes aan de beurt succes :D

Nou ik belde Diana vandaag en ik zei ook dat ik gelijk bij peters wou voor een eerste consult maar dan zeiden ze dat ik eerst bij hun moet en daarna kan ik kiezen voor een tweede bij de arts zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben ook door Hupkens geopereerd en ik ben super tevreden, het ziet er echt netjes uit. Hij kan misschien wel wat kortaf overkomen, maar ik vind het belangrijker dat hij goed z'n vak uitvoert dan dat hij super sociaal is en minder goed opereert :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2017 om 16:11 zei Esjeee:

Ik ben ook door Hupkens geopereerd en ik ben super tevreden, het ziet er echt netjes uit. Hij kan misschien wel wat kortaf overkomen, maar ik vind het belangrijker dat hij goed z'n vak uitvoert dan dat hij super sociaal is en minder goed opereert :-)

Ja daar heb je helemaal gelijk in! Moest je ook een borstband dragen? En als k vragen mag wat waren je maten eerst en hoeveel cc heb je nu gekregen? Ik ben zoo ontzettend aan het twijfelen over de grootte . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 juli 2017 om 17:38 zei Ammie:

Ja daar heb je helemaal gelijk in! Moest je ook een borstband dragen? En als k vragen mag wat waren je maten eerst en hoeveel cc heb je nu gekregen? Ik ben zoo ontzettend aan het twijfelen over de grootte . 

Hoi Ammie!

Ja klopt, de eerste 2 weken een borstband, 24/7! Dat werkt echt goed want ze zakken al echt mooi naar hun plaats.

Ik heb 400 cc. Ik ben 1,77m en 65kg, ik had 75b. 

Wat voor maat ik zometeen heb kan ik je nog niet zeggen, want ik ben pas 2 weken geleden geopereerd :-). Maar ze worden elke dag mooier!

 

heel veel succes met je keuze! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik ben 19 augustus aan de beurt bij dr hupkens. Bij de intake werd ik al gewaarschuwd dat hij een aparte (niet zo'n sociale) man is.

bij het gesprek met de dokter was hij inderdaad geen supersociale man, maar hij kwam kundig over en kon goed uitleggen over het hoe en waarom. Ik krijg 400cc high profile van mentor en vind het erg spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik ben net nieuw hier. Zit ook een beetje met dezelfde vragen als de vragen hierboven.. heb 3dec mijn 2e consult bij DG, zei is niet zo aardig vond ik maar het gaat om de chirurg natuurijk. Nou hebben ze bij mij gearchiveerd dat ik het beste bij dokter hupkens kan gaan, ik vroeg natuurlijk waarom deze art. ja dat is onze beste zeiden ze en jij past qua gewicht en lengte bij hem, ben 1.68 en weeg 64kilo. Nou heb ik hier heel veel gelezen uren.. ik zou graag een mening van jullie Willen hebben of ik nou naar hupkens moet gaan of peters weet het gewoon echt niet meer, ga trouwens voor 450cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Gio.v:

Hoi dames, ik ben net nieuw hier. Zit ook een beetje met dezelfde vragen als de vragen hierboven.. heb 3dec mijn 2e consult bij DG, zei is niet zo aardig vond ik maar het gaat om de chirurg natuurijk. Nou hebben ze bij mij gearchiveerd dat ik het beste bij dokter hupkens kan gaan, ik vroeg natuurlijk waarom deze art. ja dat is onze beste zeiden ze en jij past qua gewicht en lengte bij hem, ben 1.68 en weeg 64kilo. Nou heb ik hier heel veel gelezen uren.. ik zou graag een mening van jullie Willen hebben of ik nou naar hupkens moet gaan of peters weet het gewoon echt niet meer, ga trouwens voor 450cc 

Hey! 

Spannend joh!

In eerste instantie twijfelde ik ook erg over dr Hupkens . Nadat ik op consult was geweest bij hem waren al mijn twijfels weg.

Super kundige man en echt niet zo onaardig als iedereen beweerd!!! Ik zou gewoon naar zijn consult gaan en alles op je af laten komen. Via de instagram van DG zie ik super mooie resultaten van hem voorbij komen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Ceecee:

Hoi. Ik ben 19 augustus aan de beurt bij dr hupkens. Bij de intake werd ik al gewaarschuwd dat hij een aparte (niet zo'n sociale) man is.

bij het gesprek met de dokter was hij inderdaad geen supersociale man, maar hij kwam kundig over en kon goed uitleggen over het hoe en waarom. Ik krijg 400cc high profile van mentor en vind het erg spannend!

Hoihoi!

Spannend joh!  Heel veel succes!

Ik heb mijn afspraak de 20ste staan maar nu ze over de factuur belde begonnen de twijfels toe te slaan.

Wil ik dit wel echt op mijn leeftijd ?? ik ben 20 en mijn ouders vinden het allemaal onnodig omdat ze me mooi vinden zoals ik ben .. wat adviseer jij ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Ammie:

Hey! 

Spannend joh!

In eerste instantie twijfelde ik ook erg over dr Hupkens . Nadat ik op consult was geweest bij hem waren al mijn twijfels weg.

Super kundige man en echt niet zo onaardig als iedereen beweerd!!! Ik zou gewoon naar zijn consult gaan en alles op je af laten komen. Via de instagram van DG zie ik super mooie resultaten van hem voorbij komen.

Liefs!

Super leuk dat je heb gereageerd, het was even zoeken hier Haha, maar je word er wel wijzer van. Iedereen heeft een meening natuurlijk en die is van iedereen anders, ik ga gewoon en laat het inderdaad over me heen komen. Duurt nog even maar wil alles zeker weten dat ik met een gerust hart erna toe kan. Ja volg DG op insta echt mooi allemaal, alleen ik hoop ook dat het litteken netjes word na loop van tijd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2017 om 19:59 zei Ammie:

Nou ben vandaag op consult geweest bij dr Hupkens. Super aardige arts , was ontzettend duidelijk en stelde me erg gerust. Mijn vriendinnen die door dr peters zijn geopereerd zijn allemaal wat forser en sommige roken . DR Hupkens opereert deze mensen absoluut niet, daarom val ik wel in zijn catogorie. 

 

Wel vond ik het raar dat hij 375 cc wilt plaatsen high profile en dan met een borstband en dan de eerste 4 weken alleen snachts een sportbh???!! 

 

Heb ik hier nognooit gelezen. 

Iemand ervaring ermee?

Hee ik ben 2 weken geleden door hupkens geopereerd en had 450 cc high profile rond cohesieve 2 ook en moest idd de borstband aan en alleen snachts de bh vond het op het begin ook raar Maarja had zo iets ala hij het zegt en meerdere moesten het en sommige weer niet dus ligt ook weer aan de persoon denk ik kwa borsten hoe ze staan . En als ik naar buiten ging moest ik m wel aan voor extra stevigheid. Nu gister controle gehad en hechtingen zagen er netjes uit gewoon!en hoefde nou de band niet meer aan omdat het genoeg gezakt was en nu alleen de bh nog maar aan . Ik ben gewoon erg tevreden over hupkens en hij kijkt echt wat mooi bij je lichaam past en wat je wensen zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.