Ga naar inhoud

Dokter Hupkens of Peters??


Ammie

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Gxx:

Hee ik ben 2 weken geleden door hupkens geopereerd en had 450 cc high profile rond cohesieve 2 ook en moest idd de borstband aan en alleen snachts de bh vond het op het begin ook raar Maarja had zo iets ala hij het zegt en meerdere moesten het en sommige weer niet dus ligt ook weer aan de persoon denk ik kwa borsten hoe ze staan . En als ik naar buiten ging moest ik m wel aan voor extra stevigheid. Nu gister controle gehad en hechtingen zagen er netjes uit gewoon!en hoefde nou de band niet meer aan omdat het genoeg gezakt was en nu alleen de bh nog maar aan . Ik ben gewoon erg tevreden over hupkens en hij kijkt echt wat mooi bij je lichaam past en wat je wensen zijn 

Hoi hoi, zit ook een beetje mee te lezen, geeft me ook wat meer een gerust gevoel dat er nog iemand tevreden over hem is. Blijft toch je lichaam, ben nog nooit geopereerd geweest. Wel spannend nu al.. terwijl ik nog even moet wachten. Hoe was de pijn? En hoeveel weken moet je echt rust houden ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.