Ga naar inhoud

Sport weer oppakken?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik fitness graag maar nu dat ik geopereerd ben, heb ik dat moeten uit stellen natuurlijk.

Ik doe aan cardio maar ook aan krachttraining.

Nu ben ik 31 mei op controle geweest en de dokter zei dat ik weer mocht gaan sporten maar alleen fietsen en dergelijke.

Nu is mijn vraag, weten jullie wanneer ik weer met kracht mag beginnen?

Is dat na de 3 maanden zoals de meeste dingen mogen?

Ik ben benieuwd!!

 

Liefs Brunette

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag na 6 weken sowieso het onderlichaam weer helemaal oppakken. Volgens mij ook mijn buik en biceps. Het enige waar ik even mee wacht zijn schouders en borst. (ik mag het volgens mij wel)  maar het lijkt mij zelf nog onprettig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Rocker:

@Natje3 @brunette wat @Ellen125 zegt, onderlichaam na 6 weken.

Bovenlichaam en dan met name armen en schouders pas na 3 maanden.

Borstspieren liefst nog langer proberen om niet te heftig te trainen 

 

Ik doe zelf aan krachttraining en denk erover om borstspier helemaal niet meer specifiek te trainen. Zie daar nu het nut niet meer zo van in. 

 

1 uur geleden zei SuperBoob35:

En hardlopen?

 

Ook zeker pas na 6-8 weken en daarna met een hele stevige sportbh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

@Ellen125 Nee nouja bij mij is het iets anders helaas met paaldansen, dus het zal wel gaan gebeuren dat je die daar toch mee traint.
Maar inderdaad, buiten dat niet meer trainen. 

 

Ohja dan is het inderdaad anders. Maar ik wil geen wedstrijden doen dus zie voor mezelf geen reden om dan specifiek borstspier te trainen. Alhoewel ik het wel heel gaaf vind als je pull ups kunt ;) 

 

Paaldansen lijkt mij zo gaaf. Dan ben je wel heel sterk in je bovenlichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja pull ups is stiekem wel m'n doel natuurlijk! :P 

Ligt eraan wat voor type wedstrijd, voor bikini wellness mag je wat zachtere lijnen hebben ;)

 

Ja vooral veel kracht in de handen, schouders en core. Je bouwt het echt mega snel op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.