Ga naar inhoud

Happyme : 19 juni 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

ik sta maandag gepland voor bv bij Dr Damen in wellnesskliniek Genk. Kijk er enorm naar uit maar toch ook wat zenuwen.

Tijdens consult gesprek hebben we besproken dat zowel 240 als 280cc zou gaan. Ik ben 168cm en weeg 60kg. 

Heb v paar mensen al gehoord voor grootste te gaan bij twijfel.

Wat is jullie mening of ervaring?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de grootste gaan als ik jou was :) Ik ben ontzettend blij dat ik zelf voor de grootste maat ben gegaan, want het went echt ontzettend snel en achteraf bezien hadden ze eigenlijk nog wel een maatje groter gekund.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga volgende vrijdag bij Verdonck en zou van a naar d gaan met 255 cc . Hij zei dat dit de limiet was om een naturel/mooi resultaat te hebben zonder striemen of mogelijke spierscheuren :P 

 

ben 161cm en weeg 48 kg dus als ik jou was naargelang jouw gewenste cup zou ik voor het grootste gaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Happyme ik ben ook voor iets groter gegaan! Heb er wel veel twijfel over gehad (zelfs nachtmerries dat het veelste groot was), maar ben nu blij dat ik die keuze heb gemaakt. 

*ik ben 2 weken po, 164 cm 49 kg (ben nu aangekomen door het niks doen) en kreeg 345 cc dual plane kom van 65b naar op dit moment 70d

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denk ook voor de grootste gaan.

ik heb 230 cc  maar zie dat ik wat kleiner ben en lichter dus vandaar dat ik zeg ga voor de 280 cc !

Achteraf had ik ook een maatje groter gewild  hahag 

Krijg je dual plane  of voor de spier?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happyme

Ik vind het ook belangrijk of de impl niet aan de zijkanten uitsteken. 

Ik kon kiezen tussen 235cc en 255cc en ben blij met mijn kleinste keuze. Ze zitten nu al goed tegen de rand. Ik denk mocht ik de grotere genomen hebben dat ze aan de zijkant gingen uitsteken. Misschien dat ook eens vragen aan pc. Of er kans is of niet. Bij mij is.dat omdat ik niet veel vet heb op borstbeen dat er wat meer plaats is in het midden.

En bij jou is dat misschien totaal het.geval niet en dan zou ik de grootste nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou onder de spier krijgen. Heb zelf ook niet zoveel vet op het borstbeen. 

Maar meeste die ik al gehoord heb, zouden voor grootste gaan bij twijfel, omdat het zo snel went...

Ben wel enorm benieuwd. Operatie is maandag al en alle doemscenario's beginnen nu door mijn hoofd te gaan: stel dat er iets misgaat, stel dat het resultaat niet mooi is, stel dit stel dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Happyme:

Ik zou onder de spier krijgen. Heb zelf ook niet zoveel vet op het borstbeen. 

Maar meeste die ik al gehoord heb, zouden voor grootste gaan bij twijfel, omdat het zo snel went...

Ben wel enorm benieuwd. Operatie is maandag al en alle doemscenario's beginnen nu door mijn hoofd te gaan: stel dat er iets misgaat, stel dat het resultaat niet mooi is, stel dit stel dat...

Onder de spier dan zou ik voor 280cc gaan ze zeggen dat er wat cc's weg valt als je het dual plane laat plaatsen. Veel succes maandag ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Natje3:

@Happyme

Ik vind het ook belangrijk of de impl niet aan de zijkanten uitsteken. 

Ik kon kiezen tussen 235cc en 255cc en ben blij met mijn kleinste keuze. Ze zitten nu al goed tegen de rand. Ik denk mocht ik de grotere genomen hebben dat ze aan de zijkant gingen uitsteken. Misschien dat ook eens vragen aan pc. Of er kans is of niet. Bij mij is.dat omdat ik niet veel vet heb op borstbeen dat er wat meer plaats is in het midden.

En bij jou is dat misschien totaal het.geval niet en dan zou ik de grootste nemen.

Neem aan dat de pc je sowieso de grootste niet aanraad als je t aan de zijkant zou zien, koeijers zei gelijk je hebt smalle implantaten nodig dus moet kijken welke bij je passen om dit niet te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Happyme:

Ik zou onder de spier krijgen. Heb zelf ook niet zoveel vet op het borstbeen. 

Maar meeste die ik al gehoord heb, zouden voor grootste gaan bij twijfel, omdat het zo snel went...

Ben wel enorm benieuwd. Operatie is maandag al en alle doemscenario's beginnen nu door mijn hoofd te gaan: stel dat er iets misgaat, stel dat het resultaat niet mooi is, stel dit stel dat...

 

Ik zou voor de grootste gaan! Ik ben zelf 1,68m en 60kg. Twijfelde tussen 255 en 275 en ben voor 275 gegaan. Denk af en toe zelfs dat ik beter voor  295 kon gaan (mijn max). Ben nu 15 dagen po dus het went zo snel. Denk niet dat ke spijt gaat krijgen van die grotere maar wellicht wel van de kleinere. Als pc zegt dat dat gaat moet je daarop vertrouwen en dat voor die 280 gaan. 

 

Die doemscenario's heb ik ook gehad, maar is nergens voor nodig. Je moet proberen jezelf niet zo gek te maken krijg je alleen maar stress van en dat is niet goed. Vertrouw op je pc ;) 

 

Succes alvast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 

je moet doen waar jij je goed bij voelt

ik weeg 54 kilo 

ben 1.60 en heb 375 dp rond 

zelf had ik best nog wel ietsjes meer gewild 

maar wat is het resultaat wat je wilt berijken daar moet je naar kijken 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen geopereerd. Alles goed verlopen, volledig ingetapet.

van boven lijkt mijn ene borst iet meer naar zijkant te zitten dan de andere en lijkt de andere dus precies iets groter. Ik weet het, zit ingetapet, net gebeurd, maar zijn er nog borstenfans waar dit het geval was? Begin hier al te panikeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happyme fijn dat alles goed is verlopen!

Volgens mij kan het zijn dat de ene wat meer zwelling heeft dan de andere en daardoor de ene wat groter kan zijn en uit alle ervaringen hier te lezen is geduld het sleutelwoord.. kan nog zo veel veranderen qua zakken en vorm

Hoeveel cc heb je uiteindelijk gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey, vandaag 3dgn po. Tot hier toe alles redelijk ok. Het is hier binnen wel om te stikken (30gr). Lig met ijslader in mijn nek...

had eens een vraagje ivm de carefix Anna. Welke maat zou ik nemen? Had hiervoor 75b eu maat en er is 280cc bijgegaan. Ik twijfel tussen M of L. Volgens de maattabel zou M moeten volstaan, maar wil ook niet dat het teveel spant...

advies welkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Happyme:

Hey Hey, vandaag 3dgn po. Tot hier toe alles redelijk ok. Het is hier binnen wel om te stikken (30gr). Lig met ijslader in mijn nek...

had eens een vraagje ivm de carefix Anna. Welke maat zou ik nemen? Had hiervoor 75b eu maat en er is 280cc bijgegaan. Ik twijfel tussen M of L. Volgens de maattabel zou M moeten volstaan, maar wil ook niet dat het teveel spant...

advies welkom...

 

Ik heb maat M, maar ik heb wel omvang 70. Met zwelling is een L fijner verwacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.