Ga naar inhoud

Wat te doen als iemand niet meer terug reageert?


Aanbevolen berichten

Heey heey meiden :D

Ik zit de laatste tijd met een vraag en ben benieuwd hoe jullie dit oplossen.

Ik heb al meerdere malen gehad dat iemand vroeg om mijn ww maar ik krijg daarna totaal geen reactie meer terug. :31:

Ook heb ik in een aantal mailtjes soms persoonlijke dingen gezet maar reactie? Ho maar!

Natuurlijk kan niet iedereen gelijk terug reageren maar na 3 weken of een maand lijkt me toch stug?

Niet dat ik er nu niet van kan slapen hoor helemaal niet zelfs hihi maar het is toch iets persoonlijks ^_^

Hoe gaan jullie hiermee om?

Moet je dit mischien melden zodat andere meiden er ook vanaf weten?

Liefs een heel blij meisje met boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maris,herkenbaar,en stoor me er ook behoorlijk aan

komt bij mij zo over,gezien en weer verder gaan,te onopgevoed ofzo om eens normaal de tijd te nemen om eens te reageren op jou mail met ww erin.

kan er naast zitten,maar die gedachten krijg ik wel vaak,en het is niet leuk ook,je geeft je ww uit trots en dan hoor je niks.

ik heb het niet vaak,maar wel eens,en dat vind ik vervelend.

ik geef dan ook niet zomaar me ww meer,begin er niet meer aan,sorry voor de gene die wel gereageerd hebben,ik bedoel het zeker niet bot,maar de gene die dit lezen en nooit uit fatsoen terug reageren,zullen zich dan wel aangesproken voelen en eens lezen hoe irri het is voor de ander!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meisy

Ik heb dat ook wel eens gehad dat je iemand wat stuurt en dat je geen reactie terug krijgt of andersom,dan voel je je wel een beetje lullig idd. :134:

Maar gelukkig zijn de meeste meiden wel erg leuk.

Ook denk ik dat er wel dat er mensen op zitten die zich voor doen als iemand anders. :ph34r:

Moontje :136:

ps 3 maand po ben je alweer!!!!!

Tijd gaat echt snel.Ik vind ze echt heel mooi geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moon ben het met je eens!

Ben nu ook geneigd om niet gelijk in het eerste beste mailtje gelijk mijn ww te geven...

Heb het nu nog maar 3 of 4 keer gehad maar je denkt toch waar gaan die foto's naar toe?

Laatst kreeg ik een persoonlijke mail en heb er ook gelijk op terug gemailt vond het zo leuk! Maar nu 3 weken verder hoor ik niks meer... vind het dan wel een gek idee ^_^

Hoop dat ze dan inzien dat het toch persoonlijk is en inderdaad heel irri!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook heel eng hoor. Zelf zie ik regelmatig mensen kijken op mijn profiel en als je dan terug gaat kijken dan staat er verder geen informatie bij hen en kun je ook geen foto's zien. Dan denk ik ook wel van dat er mensen zijn die inloggen en misschien nog geen eens vrouwen zijn. Idd zijn wij hier op deze site we begripvol en weten we dat we met respect met elkaar moeten omgaan. Het is immers toch heel intiem al die verhalen en foto's. Daar moet je niet mee spelen vind ik. Zelf heb ik wel altijd reacties terug gehad gelukkig. Die personen die hier inloggen of niks laten terug weten zijn zo onbeschoft en idd niet opgevoed.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal stuur ik ook geen berichtje terug als ik iemand zijn ww heb ontvangen,

maar post ik iets in haar topic om te laten weten wat ik ervan vind... :)

En verder, tja mijn fotos staan gewoon in de gallerij

maar niemand weet mijn naam en mijn hoofd staat er niet op..

dus ik heb er niet echt problemen mee ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook al meerdere keren gehad dat iemand die m'n ww heeft gevraagd niet meer terug reageert of persoonlijke mail niet beantwoord; vind het ook heel onbeleefd! :121: Helaas zullen er altijd wel enkele zo bij zitten.

Mii, terug reageren in iemands topic nadat je het ww hebt gekregen is natuurlijk ook goed, zolang als je maar onder gelijk welke vorm dan ook toch maar een reactie geeft! Altijd goed, alleen totaal niet reageren is heel grof vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens, vind het net zoiets als iemand groeten en dat iemand dan zn hoofd omdraait ofzo.

Niet netjes dus!

Ja Mii, ik denk er ook zo over betreft mn foto´s in de gallerij. Inderdaad mn hoofd staat er toch niet op. Hooguit een pluk van mn blonde haar. Maar vrouwen met blond haar zijn er zat hier in nederland en belgie haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad. Zelfs van personen die ik persoonlijk ken!

Daarom heb ik maar besloten om mijn albumlink te verwijderen en tussentijds mijn ww een keer te veranderen.

Meestal geef ik mijn ww sowieso niet aan iemand af die geen topics en/of nooit heeft gepost en geen info in zijn profiel heeft staan. Voor hetzelfde geld is het iemand bij mij uit de straat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet opgevoed hahaha..:152:Ja zit wat in,beetje aso is t wel.

Ja ik vind t niet zo erg als men me album wil zien,heb niets te verbergen haha,(letterlijk)

maar vind t ook storend als ze niet terug mailen om even te zeggen wat ze ervan vinden.

Geef ook niet vaak me ww,of ze moeten er naar vragen of iemand is echt in nood ,dan wil ik wel eens zeggen je mag wel even mn album zien om te kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens. Ik kan er ook slecht tegen en heb het ook wel eens gehad. Ze hoeven niet eens positief te zijn maar gewoon een 'dank je dat ik ff mocht kijken in je album' vind ik wel normaal. Je showt wel je borsten aan een ander.

Maar wat ik zelf doe, is altijd even kijken hoe actief die persoon is (aantal posts) en of ze ook een operatie op de planning heeft staan enzo.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toevallig net even mogen kijken bij vlinder! en vind het dan wel zo netjes om even te bedanken!

wat ik al zei tegen haar..

het is natuurlijk niet de normaalste gang van zaken om even je snoepkast te laten zien (in het dagelijks leven!)

vind het dan inderdaad onbeschoft om te 'gluren' laat ik het zo even zeggen en daarna niet eens een berichtje te sturen!

ik heb nog geen foto's , maar die zullen er in nov aan gaan komen! maar zou het dan ook onbeschoft vinden! dus dames! jullie hebben helemaal gelijk!

gr missyX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben ik niet de enigste :blush:

@mii18, nee zoals je al zegt rageer je wel dus dan is het ook goed toch! ;)

Zelf wil ik niet mijn borsten ''openbaar'' op het forum of gallerij zetten dus als iemand dan een ww vraagt vind ik het gewoon netjes om terug te reageren. Jij hebt ze openbaar dus dan begrijp ik dat je het niet zo erg vind ^_^

Ik ga nu eerst mijn ww veranderen! Meiden wil je hem hebben jullie krijgen wel mijn ww :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maris; Weet niet of je ook op mij doelt, maar ik was wel een van die meiden die na een aantal berichtjes een tijdje niks meer terugstuurde. Kan me voorstellen dat dit vervelend is, zeker als het je vaker overkomt. Ik heb je later nog wel een mailtje terug gestuurd met een verantwoording waarom ik een poos niks meer had laten horen. (overleden familielid) Heb daarna ook geen reactie meer van jouw kant gehad ...

Maar als ik een van die meiden was, sorry. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Grrr,ik geef nu voortaan me ww niet zo gemakkelijk meer. :140:

Heb verschijnende keren me ww gegeven en dan hoor je niks meer

Heb wel gecheckt of ze een topic of andere info hier hadden opstaan,

maar tja dat maakt zelfs ook niks meer uit.

Ik vind het toch wel netjes om in ieder geval een berichtje achter te laten toch

uit goed fatsoen.

Ga es kijken of ik me ww kan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.