Ga naar inhoud

Debke: 27 oktober 2010: Dr. Verhelle


Aanbevolen berichten

Hey Debke,

Net je picjes gezien, vind ze qua maat mooi bij je passen, zeker niet te groot, je lichaam komt er mooi mee in evenwicht! :123: Maak je geen zorgen om die bolling bovenaan, als ze ontzwollen en gezakt zijn gaat dat vanzelf wel weg. Zal vast heel mooi worden. Wens je een voorspoedig herstel nog!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

Hier ben ik nog eens. Alles gaat prima, alleen de eerste 3 dagen was afzien, daarna werd het steeds beter. Ben nu 10 dagen PO en het enige probleem dat ik heb is 's morgens opstaan. Dat is dus nog steeds met de hulp van mijn man. Voor de rest is het alles rustig aan doen, want als ik te veel doe, merk ik dat achteraf wel. Maandag gaan de hechtingen er uit, joepiee want die tape die er nu opzit begint mij echt wel te vervelen. Dat jeukt zo erg :wacko: . Ben ook benieuwd wat mijn PC gaat zeggen, of het goed zit allemaal.

Straks naar een trouwreceptie, dat wil zeggen voor de eerste keer terug onder de mensen. Ben in de week wel al eens naar de winkel geweest en ook sinterklaasinkopen gaan doen, maar dat is anders hé. Die mensen ken je niet en daar had ik een dikke jas aan dus valt het niet op. Maar nu moet ik weer iets anders aantrekken dan een joggingbroek of jeans met een vestje. Ben benieuwd of iemand iets gaat zien en/of zeggen.

Ga mij nu dus stilaan klaarmaken en eens in mijn kleerkast duiken om te zien wat er leuk uitziet, maar niet te opvallend ;) .

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debke!

Wat fijn dat alles goed loopt! Het is goed dat je alles rustig aan doet.

Ik doe al vrij veel en merk wel dat het te veel is. Ik ben 's avonds ook zo snel moe!

Ben benieuwd wat je uit je kast trekt om aan te doen!

Bij mij merken mensen het tot nu toe niet. Misschien omdat ik altijd wel push-ups heb gedragen en omdat ik ook niet een hele grote maat heb genomen. Wat ook helpt is dat we onze BV nu hebben laten doen dat het telkens kouder wordt! Onder die truitjes merken anderen het minder snel!

Succes en veel plezier vanavond!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier ben ik weer eens eventjes. Heb nieuwe foto's in mijn album gezet. Wat een verschil met een paar dagen na de operatie!!! Het gaat de goede kant uit. Ik had trouwens voor de operatie een beha gekocht maat 75C (om eens te experimenteren met rijstzakjes voor de maat), heb die vanmorgen gepast. Mooi mooi, nu heb ik tenminste geen beha's meer nodig met die dikke vullingen :43: .

Voor de rest gaat alles prima. Draadjes zijn eruit sinds maandag. Ik kan weer terug alleen terug uit bed!!! Alleen kan ik nog niet op mijn zij slapen, nog altijd op mijn rug en dat begint nu wel vervelend te worden, heb 's morgens pijn in mijn rug. Maar alles gaat iedere dag beter en beter, dus dat zal binnenkort ook wel komen zeker.

@Marie: ik denk dat niemand op het trouwfeest iets gemerkt heeft. Had een truitje aangedaan dat niet heel strak zit en heb mijn sjaaltje aangehouden en dat kwam een beetje voor mijn borsten, dus is niet opgevallen. Ben ook wel blij dat ik mijn BV gedaan heb in deze periode, door de dikkere truitjes en de winterjas valt het niet zo op, zo kan ik er zelf ook aan wennen, zonder dat het te veel opvalt. Tegen de lente/zomer is de zwelling helemaal weg en hebben ze dan ook hun uiteindelijke, natuurlijke vorm. Kijk er al naar uit!!!

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiss...

Ziet er al goed uit die boobs van jou ! :D

Inderdaad, je boobs worden alleen maar mooier nu..

Fijn he dat je in de winter kan herstellen, kunnen we er straks helemaal tegenaan als de zomer begint :43:

Woehoee kan niet wachten.. haha toevallig ik heb ook op een bruiloft de eerste keer een normale bh aan gehad maar vond het maar niks.... was echt een schijterd..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debke!

Wat fijn dat alles zo goed gaat!

Je hebt dus gewoon naar de bruiloft kunnen gaan zonder dat iemand er iets van merkte. Zoals je zegt, we kunnen dankzij de winter toch zelf eerst aan onze nieuwe borsten wennen en ze laten herstellen.... en in de lente zijn ze er helemaal klaar voor!! :)

Heb net je foto's bekeken. Ziet er mooi uit!! Je ziet al hoe het er minder strak uitziet he? Gaat heel mooi worden!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.