Ga naar inhoud

Debke: 27 oktober 2010: Dr. Verhelle


Aanbevolen berichten

Hey hey,

Juist gebeld door het ziekenhuis, morgen om 7u45 is het zover :43: . Ben blij dat het zo vroeg is, heb ik niet veel tijd om te piekeren 's morgens. Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh... het komt nu wel héél kort bij!!!!!!!!! Zenuwen vallen eigenlijk nog mee, heb tot nu toe niet veel tijd gehad om eraan te denken. Dat zal wel voor vannacht zijn, denk dat ik geen oog ga dichtdoen.

Tot morgen (hopelijk, als ik niet te veel pijn heb) en dan heb ik :1bouncingboobs: !!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Debke!

Fijn dat je morgen zo vroeg aan de beurt bent! Heb je niet teveel tijd om erover te piekeren. Gewoon lekker over andere dingen babbelen onderweg. Ik wens je alvast heel veel succes morgen!! Ik hou je topic in de gaten!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debke ,

Ik wil je alvast veel succes en sterkte toewensen voor morgen.Nog even geduld en dan heb jij ook weer mooie :1boobs:

Veel liefs Nadja :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Jihaaaa, ik heb mijn boobies :1bouncingboobs: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Effe een verslagje:

Deze morgen om 5u50 ging de wekker, erg vroeg dus, maar om 6u30 moesten we vertrekken want om 7u moest ik in het ziekenhuis zijn. We waren goed op tijd daar, was maar een kleine 20 minuutjes rijden, dus was wel voordeel. In het ziekenhuis aangemeld en ik kon gelijk naar mijn kamer. Omkleden in zo een sexy ziekenhuiskleedje, lange witte kousen aan, ik voelde me helemaal sexy (vooral toen de verpleegster kwam en ik ook nog zo een schoon mutske op mocht zetten :4: !!!). Ietske na 8u kwamen ze mij dan halen. Mijn PC heeft dan nog wat gemeten en een kunstwerk gemaakt op mijn borstjes en toen naar de operatiekamer en vervolgens naar dromeland.

Even later werd ik wakker. Ik had het gevoel dat ik thuis was en wou eventjes rechtkomen om op de wekker te kijken hoe laat het was, maar toen hoorde ik iemand zeggen dat ik moest blijven liggen. Daarna naar de kamer terug en heb nog een beetje geslapen. Was rond 10u30 geloof ik. Het ging redelijk goed, had alleen het gevoel van spierpijn en soms ook wel drukkend gevoel op de borst. Rond 12u kreeg ik een glaasje water en om 14u kwam de verspleegster vragen of ik een boterham wou. ging allemaal goed tot dan toe. Maar toen moest ik pipi doen en daar had ik wel bang van dat ik het bed uit moest. Ging allemaal redelijk goed, alleen toen ik terug in bed lag vond ik niet direct mijn draai en heb efkes veel last (niet echt pijn) gehad.

We moesten wachten tot de PC langs kwam voordat we naar huis mochten, dus heb ik nog wat geslapen. Om 16u30 kwam hij dan eindelijk langs. De tijd was wel snel omgegaan, maar ik was toch blij dat hij kwam en ik daarna naar huis mocht. Wat vertelde hij: mag in bad, alleen nog niet met nieuwe boobs in het water, plakkertjes mogen niet nat worden, op controle na 10 dagen, morgenvroeg ochtendgymnastiek doen (moet dus beide handen voorzichtig om mijn hoofd leggen, zodat het allemaal niet te stijf wordt), en toen kwam het...

Hij had niet het aantal cc's genomen dat we oorspronkelijk hadden gezegd (295). Ik dus (en mijn man trouwens ook) gelijk denken dat hij dan toch maar 280cc had genomen omdat die 295 misschien toch iets te veel was. Maar nee, hij heeft er dus 310cc ingedaan. Althans dat is wat hij zei, want toen ik thuis op het kaartje keek van de prothese, stond daar 335cc op (ga hem toch effe mailen of hij nu mis was toen hij het heeft verteld of dat ik misschien het verkeerde kaartje heb meegekregen). Ik hoor nu iedereen hier denken, meer cc's dat is niet erg want valt toch meestal kleiner uit bij plaatsing achter de spier en je went er snel aan, maar ik moest toch effe slikken. Hij had er wel een uitleg voor hoor. Eerst had hij 295cc MF gezegd, maar omdat ik een grote ben was het toch beter van de 310 (335??) FF te nemen. Qua projectie verandert er niks, alleen dat die nu hoger komt, omdat ik dus groot ben is dat beter.

En toen dus naar huis, joepie :43:.

Tot nu toe gaat alles ok. Heb in het ziekenhuis voor ik vertrok een pijnstiller gekregen en die doet wel goed zijn werking. Ben alleen benieuwd naar morgen, want volgens mijn PC zijn de 2de en 3de dag het zwaarste. En ik moest nu nog niet te veel focussen op mijn boobs, pas na een 6-tal weken beginnen zie je het uieindelijke resultaat.

Nu dus wachten wachten en nog eens wachten hé!

Liefs,

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe :1boobs:

Bij mij was de 2de dag de ergste en dan die eerste nachten ook.

Kan alleen maar beter gaan hé!

En wachten ja dat is het ergste hé maar ons geduld zal wel beloond worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis!!!

Wat een leuk verslagje!

Ik ben benieuwd hoor, spannend dat hij er grotere protheses in heeft gedaan, dat vind ik getuigen van een goede pc, hij heeft dus echt goed naar jouw lichaam gekeken en wat het mooiste bij jou zal staan. vergeet niet dat het aantal cc's maar een nummer is he, bij de 1 is 300 cc heel veel, bij de ander valt het in het niet.

Ik zou toch ook wel nieuwsgierig zijn of hij zich nou versproken heeft, of dat hij het verkeerde kaartje heeft meegegeven.

Maar wat moet je nou met je handen doen? in je nek leggen of op je hoofd? Is dat niet veel te hoog met je armen?

En wel lekker in bad gaan ja, dat ga ik ook doen hoor, gewoon zorgen dat je boobs niet onder water komen dus niet gaan liggen, lekker met je benen en buik in het water. Ik heb het geluk dat de vorige bewoners een steun/stang hebben laten plaatsen in bad dus dat is makkelijk uitkomen.

Succes en sterkte vannacht!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis,

gefeliciteerd met je boobs!

leuk verslagje.. :)

ik vind het ook goed van je pc dat ie besloten heeft meer cc erin te stoppen.. dit zal mooier bij je zijn geweest... :) hoop dat je straks tevreden bent met het resultaat.. ben ook wel benieuwt of je pc t verkeerde kaartje heeft mee gegeven..

Sterkte met je herstel.

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Laat je lekker verwennen en rust nu maar goed uit, je hebt het verdiend! Wens je een voorspoedig herstel en ben ook benieuwd hoeveel cc je precies hebt gekregen nu.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisies,

Heb net een mailtje gedaan naar mijn PC ivm de cc's, hou jullie op hoogte.

Mercikes voor de leuke reacties, alles gaat goed, heb echt niet veel last, alleen het opstaan vanmorgen was een beetje zwaar. Mijn man heeft geholpen met mij recht te zetten en toen speelde de zwaartekracht me even parten. Onmiddellijk een pijnstiller genomen en gaat nu prima. Te goed misschien, ga seffes toch es efkes de zetel op, maar wou per sé eerst mijn PC mailen, want ben wel benieuwd wat ik nu uiteindelijk gekregen heb!!!!!

Liefs,

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt???? Nou ik ben benieuwd hoe het er dalijk allemaal uitziet en of je je pc straks hartstikke dankbaar bent dat hij er toch stiekem wat meer in heeft gestopt dan wat jullie van te voren hadden afgesproken. Ik denk het eerlijk gezegd van wel hoor!!!!

Hoe voel je je erbij nu? Dat ie er meer in heeft gedaan bedoel ik......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debke!

Dus toch 335cc!! Weet zeker dat hij dat gedaan heeft omdat het er gewoon beter uitzag!! De meeste meiden zeggen achteraf dat ze wel meer konden hebben, dus komt zeker goed!

Ben jij er zelf blij mee? En je herstel, hoe loopt het?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Yep 335cc, maar ziet er niet overdreven uit. Ben wel blij dat hij er wat meer in heeft gedaan, ben benieuwd naar t uiteindelijke resultaat. Nu staat alles nog strak en gespannen. Geduld, heel veel geduld...

Qua pijn valt het goed mee. Alleen de dag na de operatie heb ik wel pijn gehad, maar met pijnstillers gaat het dan weer. Ben wel heel misselijk geweest van die pijnstillers. Neem die wat de PC heeft voorgeschreven dan ook alleen nog maar 's nachts, overdag lukt het met dafalgan.

Maar wat ik wel vreselijk pijnlijk vind is 's morgens, na een ganse nacht plat gelegen te hebben, dan rechtkomen. Zat vanmorgen met de tranen in mijn ogen, zo deed het zeer :74: . Hopelijk gaat dat snel beter. Kan ook nog niet zelf rechtkomen uit bed, heb telkens hulp nodig van mijn man. Maar ik moet zeggen, hij is heel lief en helpt me goed, tis een schatje.

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja uit bed komen is echt een hel he.. ik weet het!

ik vond het ook een ramp, en mijn borsten deden dan zo zeer!

maar elke dag gaat dit nu beter hoor meis.. :)

Heb je ook al ergens foto's staan of ga je die niet plaatsen?>

Liefs en een fijne zondag :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb juist mijn sportbeha es effe uitgedaan, dat spant zo dat ik soms moeilijk kan ademen, dus eventjes uitdoen is een hele opluchting. En ondertussen fotootjes gemaakt!! De foto's staan trouwens in de gallerij voor de geïnteresseerden.

Nu ik ze zo zonder beha gezien heb lijken ze wel GROOT. Schrok toch eventjes, en mijn man ook. Ook heb ik vanboven precies zo een bolleke waar de prothese begint. Is dat nog door zwelling en gaat dit nog weg??? Mijn PC heeft juist de prothese gebruikt die iets hoger (full height ipv medium height zoals hij eerst had gezegd) komt omdat ik zo groot ben, maar ik hoop toch dat dit nadien niet meer zichtbaar is???

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.