Ga naar inhoud

Insta account// Dr. Tavakoli// oneindig veel foto's//Topchirurg


Inew

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
54 minuten geleden zei Elliea:

Levert knap werk!!

Je kunt hem ook op snapchat volgen. Hij laat weleens delen van operaties zien, moet je wel tegen kunnen :P 

Verbaast mij dat bijna alle patienten anatomisch hebben bij hem en dual plane. Voor mijn gevoel kunnen sommige pc's dat hier nog wel iets van leren met anatomisch... bij hem heb je namelijk nog steeds een vol decolleté en mooie overloop/bolling wat vaak juist bij rond wordt aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Ellen125:

Je kunt hem ook op snapchat volgen. Hij laat weleens delen van operaties zien, moet je wel tegen kunnen :P 

Verbaast mij dat bijna alle patienten anatomisch hebben bij hem en dual plane. Voor mijn gevoel kunnen sommige pc's dat hier nog wel iets van leren met anatomisch... bij hem heb je namelijk nog steeds een vol decolleté en mooie overloop/bolling wat vaak juist bij rond wordt aangegeven.

inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 9-12-2017 om 01:01 zei Dnise:

Zeker mooie borsten. Ik wil een verkleining e n dan is het altijd maar afwachten of ze zo gelijk en rond worden.

Hey @Dnise, ik heb deze week een verkleining gehad. Ik weet niet of we in een gelijkaardige voorsituatie zitten maar als je wil kan ik je toegang geven tot mijn album. Ik had geen protheses, jij misschien wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.