Ga naar inhoud

Blondie22 : 17 juli 2017 : Dr. Karim : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Blondie22:

 

Hee! 

 

Toegevoegd haha sorry had je bericht nog niet gezien! 

Ik heb nu een A/B cup en kom ongeveer uit op een Dubbel D/E Dit zal niet helemaal zeker zijn maar je moet er vanuit gaan dat 150cc 1cup maat groter is ongeveer! 

Waar laat je je opereren en hoeveel cc krijg jij? 

 

Ligt er ook aan wat je omvang is en je lichaamsbouw. Die 150cc 1 cup omhoog klopt bij velen niet ;) 

 

Wat voor werk doe je?

Ik heb 2 weken verlof gehad voor een kantoorbaan. Had denk ik na 1 week wel weer kunnen werken alleen auto rijden niet. Schakelen en in achteruit zetten was verschrikkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 5-7-2017 om 09:21 zei Blondie22:

 

Dat ga ik zeker doen! Nog maar 6 dagen haha wauw nu beginnen de spanningen toch wel te komen! 

 

Ben je gewoon nog eerder dan ik hahaha! Word je zaterdag geopereerd? En ja logisch! Ik zou ze as dinsdag krijgen maar nu die maandag daarop! Heb er wel echt zin in hoor haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat ze je datum respecteren hoor ! Haha amai een e zou ik niet willen maar bij jou is ook voor de  spier he als je achter doet dan neemt het volume ook al een beetje meer af he. :D ik zou dinsdag nog een gesprek hebben met plezier voor mijn operatie en ga ik beide voorbeelden laten zien van wat ik wil en dan ben ik eens benieuwd. Want ik heb plovier gezien vorig jaar in november dus al lang geleden en ondertussen al andere foto's gevonden :D ben nu wel zenuwachtig aan het worden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Karola84:

Succes vandaag ik heb je ook even toegevoegd op Snapchat .

 

Helaas is de operatie opgeschoven naar 17 juli dus niet gek kijken als je geen filmpjes hebt gezien, dat klopt namelijk haha! Heb je geaccepteerd :wub: 

 

@Inge_bunny heb je geaccepteerd!! Jullie zien de filmpjes tegemoet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2017 om 09:58 zei Blondie22:

Dag dames! 

 

Eindelijk is het zo ver. Na jaren lang wachten heb ik volgendeweek dinsdag dan toch echt mijn eerste consult! Heel gek, maar ondanks ik dr Karim nog nooit ontmoet heb voelt het goed. Alle verhalen en filmpjes die ik heb gezien over hem voelen als de juiste dokter voor mij. Maar daar kan ik dinsdag pas echt over oordelen natuurlijk.

Zijn hier meer dames die door dr Karim zijn geholpen en wat is jullie ervaringen ermee? 

Zelf heb ik 80A, soms B maar dat zijn dan de maximizers van de hunkemoller of van de primark. 

Ik wil ronde protheses dat is een ding wat ik zeker weet. Maar nu het aantal cc nog, vind het zo spannend! Kan niet wachten totdat het eindelijk zover is.

 

Nogmaals, zijn er dames die ook door hem zijn geholpen en hebben jullie eventueel foto's? 

Ik heb al gekeken bij de afbeeldingen maar daar zijn er niet heel veel te vinden helaas! 

 

Liefs

 

Hoihoi!

ben je inmiddels al bij hem langs geweest?

ik zelf heb 4 weken geleden een consult bij hem gehad maar mijn gevoel was zo niét goed bij hem, ik had gewoon niet het idee dat er een kundig iemand tegen over me zat. Door de manier van praten en handelen. Als je als chirurg zijnde nog geen hand kunt geven met voorstellen of weggaan en alles via de computer op moet lezen en niet uit je blote koppie dingen kunt vertellen heb ik zoiets van oke next. Ik had in die zelfde week nog een consult bij Bergman want wilde graag eerst het een en ander vergelijken! Hier voelde ik me echt meteen op me gemak en voelde ik me ook echt begrepen. Bij mij is het erg snel gegaan want heb gister mijn borstvergroting al gehad!

Ben erg benieuwd of je al geweest bent!

 

Liefs Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei jeda:

Wat vervelend dat het steeds verschoven word zeg... zou je in bosch en duin geopereerd worden? En via wie ben je daar? Via gd of rechtstreeks bij de pc? 

 

Ik zou inderdaad in bosch en duin geopereerd worden! Dat is nu dus verplaatst naar de 17e. Ik ben direct via dr Karim gegaan via kliniek Amstelveen normaal gesproken! Maar word as maandag dus geopereerd in bosh en duin in utrecht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Evelienx:

 

Hoihoi!

ben je inmiddels al bij hem langs geweest?

ik zelf heb 4 weken geleden een consult bij hem gehad maar mijn gevoel was zo niét goed bij hem, ik had gewoon niet het idee dat er een kundig iemand tegen over me zat. Door de manier van praten en handelen. Als je als chirurg zijnde nog geen hand kunt geven met voorstellen of weggaan en alles via de computer op moet lezen en niet uit je blote koppie dingen kunt vertellen heb ik zoiets van oke next. Ik had in die zelfde week nog een consult bij Bergman want wilde graag eerst het een en ander vergelijken! Hier voelde ik me echt meteen op me gemak en voelde ik me ook echt begrepen. Bij mij is het erg snel gegaan want heb gister mijn borstvergroting al gehad!

Ben erg benieuwd of je al geweest bent!

 

Liefs Evelien

 

Haai Ellen! 

 

Wat vervelend dat hij zo bij jou overkwam zeg. En geen hand geven?! Wauw heel appart..

 

bij mij had hij geeneens een computer. Hij vertelde mij alles uit het koppie en legde alles super relaxt en goed uit. Het consult duurde denk ik ruim een half uur. Had ook alle tijd om vragen aan hem te stellen die hij dan beantwoordde. Helaas heb je niet met iedereen een klik dus voor jou is hij gewoon niet de goede geweest! 

Fijn dat je bij Bergman wel een goede klik hebt. 

 

Ik heb dus as 17 juli de operatie gepland bij hem staan en dan zal ook alles gefilmd worden dus spannend! Hoe is jouw operatie gegaan?  Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blondie22:

 

Haai Ellen! 

 

Wat vervelend dat hij zo bij jou overkwam zeg. En geen hand geven?! Wauw heel appart..

 

bij mij had hij geeneens een computer. Hij vertelde mij alles uit het koppie en legde alles super relaxt en goed uit. Het consult duurde denk ik ruim een half uur. Had ook alle tijd om vragen aan hem te stellen die hij dan beantwoordde. Helaas heb je niet met iedereen een klik dus voor jou is hij gewoon niet de goede geweest! 

Fijn dat je bij Bergman wel een goede klik hebt. 

 

Ik heb dus as 17 juli de operatie gepland bij hem staan en dan zal ook alles gefilmd worden dus spannend! Hoe is jouw operatie gegaan?  Hoe voel je je?

 

Oh! Nou dat klinkt beter als mijn ervaring inderdaad! Fijn dat het bij jou wel klikt met hem!

Spannend zeg, nog een paar daagjes wachten maar laat het over je heen komen! Makkelijker gezegt als gedaan maar het is vooral een dosis gezonde spanning denk ik!? Wat fijn dat het gefilmd word! Toch wel iets moois om te bekijken lijkt me!

 

De operatie is goed gegaan, werd ook heel goed wakker uit de narcose niet misselijk niks. Werd om 13.00 geopereerd en 17.30 mocht ik al lekker naar huis! 

 

Ze hebben gekozen voor de dual plane techniek rond, in de ene kant 330 en andere kant 345 cc. Ben zeer tevreden kom denk ik op een 75 C of ieeets groter uit. Momenteel heel erg veel pijn, het trekt, steek en brand maar zal er wel bij horen hihi! Het gene wat ik echt naar vind is dat als je een bepaalde houding hebt of inspant dan voel en hoor je lucht belletjes borrelen maar is ook normaal, gaat over!

 

Voor hoeveel cc heb je gekozen?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Blondie22:

Whoeeeeeeeeee nog 3 dagen en dan is het eindelijk zover! Kan niet wachten heb er zoveel zin in :D

Jeeeeeej eindelijk hè? 3x scheepsrechts toch? Dat moeten nu wel hele mooie boobies worden ^_^

 

Ondanks dat ik mijn bv al heb gehad vind ik het toch altijd leuk om nog vlogs te bekijken. Ben benieuwd hoe je herstel gaat zijn, maar ik kan het allemaal volgen via snapchat ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Jeeeeeej eindelijk hè? 3x scheepsrechts toch? Dat moeten nu wel hele mooie boobies worden ^_^

 

Ondanks dat ik mijn bv al heb gehad vind ik het toch altijd leuk om nog vlogs te bekijken. Ben benieuwd hoe je herstel gaat zijn, maar ik kan het allemaal volgen via snapchat ;) 

 

Haha dat hoop ik toch wel ja! Heb gelukkig de tijden en de papieren al ontvangen. Vandaag kan ik de celebrex ofzo ophalen van de apotheek. 

Heel leuk dat je me volgt! Ik doe Mn best om dingen te verzinnen die ik wil vertellen via Snapchat maar is nog best lastig bedenken haha! Heb heel snel het idee dat het niet boeit wat ik ga vertellen ofzo Maargoed heb nu 65 volgers dus het gaat wel goed!  Hoop dat jullie het leuk vinden om naar te kijken :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Blondie22:

 

Haha dat hoop ik toch wel ja! Heb gelukkig de tijden en de papieren al ontvangen. Vandaag kan ik de celebrex ofzo ophalen van de apotheek. 

Heel leuk dat je me volgt! Ik doe Mn best om dingen te verzinnen die ik wil vertellen via Snapchat maar is nog best lastig bedenken haha! Heb heel snel het idee dat het niet boeit wat ik ga vertellen ofzo Maargoed heb nu 65 volgers dus het gaat wel goed!  Hoop dat jullie het leuk vinden om naar te kijken :wub: 

Oh haha dan al het helemaal goed komen!

65 volgers is al best flink. Voor de meesten is het denk ik wel fijn om te zien hoe het na de operatie gaat. Wat je meeneemt daar naar toe. Hoe het eruit ziet, pijn, je dagbesteding denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

Oh haha dan al het helemaal goed komen!

65 volgers is al best flink. Voor de meesten is het denk ik wel fijn om te zien hoe het na de operatie gaat. Wat je meeneemt daar naar toe. Hoe het eruit ziet, pijn, je dagbesteding denk ik..

 

Jezus jij bent ook snel met reageren :45: Hahahaha.

 

maar indd dat ga ik ook allemaal filmen, even bedenken wat ik überhaupt allemaal ga meenemen :45: ik denk ook dat ik nu nog niet heel veel kan vertellen, zal vanaf zondag pas echt interessant gaan worden en maandag natuurlijk helemaal! Zal nog net niet gaan filmen hoe Ik Mn moeder Mn haren ga laten wassen haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Blondie22:

 

Jezus jij bent ook snel met reageren :45: Hahahaha.

 

maar indd dat ga ik ook allemaal filmen, even bedenken wat ik überhaupt allemaal ga meenemen :45: ik denk ook dat ik nu nog niet heel veel kan vertellen, zal vanaf zondag pas echt interessant gaan worden en maandag natuurlijk helemaal! Zal nog net niet gaan filmen hoe Ik Mn moeder Mn haren ga laten wassen haha 

 

hihi ^_^

Hhahahahah ik vond het verschrikkelijk dat mn moeder mijn haren waste, wilde zelf doen maar mocht/kon niet :(  Ze was wel zo lief om iedere dag langs te komen om mijn haren in een staart te doen :P Totdat ik na een week ongeveer had uitgevogeld hoe ik dat zelf kon doen zonder mijn armen boven schouders te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Ellen125:

 

hihi ^_^

Hhahahahah ik vond het verschrikkelijk dat mn moeder mijn haren waste, wilde zelf doen maar mocht/kon niet :(  Ze was wel zo lief om iedere dag langs te komen om mijn haren in een staart te doen :P Totdat ik na een week ongeveer had uitgevogeld hoe ik dat zelf kon doen zonder mijn armen boven schouders te doen :)

Dit moet er erg comisch uit gezien hebben :45: niet leuk voor jou op dat moment dat begrijp ik heel goed, maar ik ben benieuwd in welke houding je dit hebt gedaan haha, een staart maken. 

Als ik een manier heb gevonden om te makeuppen en Mn haar in een staart te doen zonder Mn armen op te tillen zal ik het wel filmen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Blondie22:

Dit moet er erg comisch uit gezien hebben :45: niet leuk voor jou op dat moment dat begrijp ik heel goed, maar ik ben benieuwd in welke houding je dit hebt gedaan haha, een staart maken. 

Als ik een manier heb gevonden om te makeuppen en Mn haar in een staart te doen zonder Mn armen op te tillen zal ik het wel filmen :45: 

Nou ik zat op mijn knieen langs mijn bed en steunde daar met mijn ellebogen op. Hoofd flink naar beneden en dan kon ik er net goed bij om een staart te maken zonder mijn armen te hoog te doen :D 

Het was geen gezicht, heb vaak van die rare blikken van mijn vriend gekregen zo van wat ben jij nu weer aan het doen Maar het lukte wel :lol: Heb mijn vriend het eens laten proberen, die arme schat. Het zat voor geen meter :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeda zou leuk zijn als je mee kunt kijken! Snapchat installeren kan je prima haha. Zodra het gelukt is moet je alleen even je gebruikersnaam onthouden zodat ik jou kan toevoegen! 

 

@Ellen125 ahhhh arme vriend! Ach hij heeft zijn best gedaan, beetje jammer dat het niet zat :45: dat is nog slim ook indd op je knieën naast het bed! Ik ben benieuwd in welke rare posities ik me allemaal ga wurmen na maandag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22 je wordt heel creatief na een bv :P 

 

Je merkt dan ook pas hoe vaak je je borstspier gebruikt.. Normaal deuren open maken deed zo'n zeer aan die spier dus moest er andere dingen op verzinnen. Maar jij krijgt ze voor de spier toch? Dan zul je daar niet zo'n last van hebben gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.