Blondie22 Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Dag dames! Eindelijk is het zo ver. Na jaren lang wachten heb ik volgendeweek dinsdag dan toch echt mijn eerste consult! Heel gek, maar ondanks ik dr Karim nog nooit ontmoet heb voelt het goed. Alle verhalen en filmpjes die ik heb gezien over hem voelen als de juiste dokter voor mij. Maar daar kan ik dinsdag pas echt over oordelen natuurlijk. Zijn hier meer dames die door dr Karim zijn geholpen en wat is jullie ervaringen ermee? Zelf heb ik 80A, soms B maar dat zijn dan de maximizers van de hunkemoller of van de primark. Ik wil ronde protheses dat is een ding wat ik zeker weet. Maar nu het aantal cc nog, vind het zo spannend! Kan niet wachten totdat het eindelijk zover is. Nogmaals, zijn er dames die ook door hem zijn geholpen en hebben jullie eventueel foto's? Ik heb al gekeken bij de afbeeldingen maar daar zijn er niet heel veel te vinden helaas! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 @Blondie22 Hoi hoi, Ik zie dat je een operatie datum hebt gekregen, dus ik heb gelijk even je titel aangepast, hier in dit topic kun je nu al je vragen, updates, en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. Nu lekker af gaan tellen x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Super dankjewel! Nou dames ik kom dus net bij dr Refaat Karim vandaan en het gesprek verliep super goed. Hij nam echt de tijd voor mij en is een onwijs leuke man! We hebben gekozen dat ik geopereerd ga worden op 10 Juli met 520 CC Nagor implantaten voor de spier. Eerst liet hij mij 460 CC zien maar ik wou toch nog iets groter. Na 2 keer meten om te kijken of 520 cc wel zou passen kon het toch! Wat is het spannend zeg! Zal als ik het snap meteen de before and after even in mijn album plaatsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Nou dames de compressie bh's zijn ook binnen. De carefix Anna en de Mary! Heb ze even van te voren geprobeerd en zitten echt heerlijk haha. Als het goed is krijg ik vandaag de offerte en pas dan zal het echt echt voelen voor mij haha hierbij wat foto's van de bh's. Rekken ook echt super goed mee wat te zien is op de foto! Kan niet wachten om geopereerd te worden Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkerbel80 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Op Monday, June 26, 2017 om 08:35 zei Blondie22: Nou dames de compressie bh's zijn ook binnen. De carefix Anna en de Mary! Heb ze even van te voren geprobeerd en zitten echt heerlijk haha. Als het goed is krijg ik vandaag de offerte en pas dan zal het echt echt voelen voor mij haha hierbij wat foto's van de bh's. Rekken ook echt super goed mee wat te zien is op de foto! Kan niet wachten om geopereerd te worden Pictures visible for members only. Become a member now. Waar heb je deze gekocht? Zien er ook nog redelijk uit! Ik ga de 4de op consult bij dr karim. Erg spannend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 1 uur geleden zei tinkerbel80: Waar heb je deze gekocht? Zien er ook nog redelijk uit! Ik ga de 4de op consult bij dr karim. Erg spannend! Via mooihoofd.nl ! Meteen de volgende dag in huis ook ahhh super spannend ben benieuwd wat hij allemaal voor je in gedachten heeft haha! Weet je al ongeveer hoeveel cc je wilt etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkerbel80 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 11 minuten geleden zei Blondie22: Hai! Oh nice, dat onthoud ik wel...ik denk aan 350 cc, rond, voor de spier. Ik wil natuurlijk wel even weten wat dr karim er over te zeggen heeft. Miss kan het niet eens voor de spier...bij jou gaat het al opschieten! Spannend!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Hahhaa Goedzo! En als je het niet onthoud kan je altijd even terug kijken super Nice! Ik krijg 520 cc ronde prothese voor de spier!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkerbel80 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Ja dat kan natuurlijk altijd! Hou je me op de hoogte? Ik wil alles weten, lezen en zien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 2 uur geleden zei tinkerbel80: Ja dat kan natuurlijk altijd! Hou je me op de hoogte? Ik wil alles weten, lezen en zien! Ja tuurlijk! Ik ga de hele borstvergroting filmen, ervoor en het herstel etc dus als je wilt kan je me toevoegen op Snapchat. Daar zal ik alles op filmen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 4, 2017 Author Share Posted July 4, 2017 Hallo ladies! ‼️‼️‼️‼️ film mijn bv 11 Juli is het zo ver. Dan eindelijk krijg ik mijn borstvergroting. Ik krijg 520 cc nagor implantaat voor de spier geplaatst door dr Karim. Nu ikzelf totaal niet weet hoe het eraan toe gaat lijkt het mij leuk/interessant om alles te filmen en te delen met jullie. Zodat de meiden die nog een bv moeten ondergaan een grof idee hebben van wat er te wachten staat. Ik ga alles filmen voor de operatie en erna, het herstel, maar ook als ik net uit narcose kom en ervoor etc. Lijkt het jullie leuk om me te volgen? Voeg mij toe op Snapchat: Daniquebono Snapchat omdat het toch iets veiliger is en je ziet wie het zien etc. Dus als je me toe hebt gevoegd, stuur even een berichtje in de comments dan sla ik iedereen op! Lieeeeeefs Danique Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 4, 2017 Share Posted July 4, 2017 @Blondie22 Heb je laatste topic samengevoegd met deze, maar wel even de titel iets aangepast, dit is je eigen topic, en het blijft zowel voor jou als voor ons overzichtelijker als je alle updates en dadelijk je verslag neerzet in dit topic, anders krijg je dadelijk verschillende topics, en word het ook lastig om die allemaal bij te houden, nu heb je dan alles op 1 plek staan. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 4, 2017 Author Share Posted July 4, 2017 24 minuten geleden zei Desert-Rose: @Blondie22 Heb je laatste topic samengevoegd met deze, maar wel even de titel iets aangepast, dit is je eigen topic, en het blijft zowel voor jou als voor ons overzichtelijker als je alle updates en dadelijk je verslag neerzet in dit topic, anders krijg je dadelijk verschillende topics, en word het ook lastig om die allemaal bij te houden, nu heb je dan alles op 1 plek staan. xx Haha oops sorry! Dit is indd veel handiger. Dankjewel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 4, 2017 Share Posted July 4, 2017 9 minuten geleden zei Blondie22: Haha oops sorry! Dit is indd veel handiger. Dankjewel! Graag gedaan meis, lekker af gaan tellen nu. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 10 uur geleden zei Desert-Rose: Graag gedaan meis, lekker af gaan tellen nu. xx Dat ga ik zeker doen! Nog maar 6 dagen haha wauw nu beginnen de spanningen toch wel te komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 Up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanie1991 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 hoi hoi ik zie dat je gaat op 10 of 11 juli? ik ben namelijk ook 11 juli eindelijk aan de beurt maar wel bij plovier gr ste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessie1210 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Oh wat spannend Blondie22! Ik ben super benieuwd hoe je het gaat ervaren! Weet je ook waar ze de protheses gaan plaatsen? Op- tussen- of onder de borstspier? Wil je ook laten weten waar je op consult bent geweest? Good luck!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 @Stefanie1991 Hee! Ik zou eigenlijk 10 juli geopereerd worden maar aangezien ze nog aan het verbouwen zijn in Amstelveen word ik nu op 11 juli geholpen door dokter Karim in bosch en duin in Utrecht!! Super leuk op dezelfde dag! Waar word jij geholpen? @Nessie1210 ja zeker spannend! Ben zelf ook benieuwd hoe ik het ga ervaren haha. Ga alles filmen dus als ik het vergeet kan ik altijd nog even terug kijken ik krijg de prothese voor de spier geplaatst! Heb een kleine b maar wel genoeg weefsel om het erboven te doen. Dit kwam mij ook gunstiger uit qua herstel omdat ik nog een kleine heb rondlopen! Ik ben op consult geweest bij dr Karim in kliniek Amstelveen en daar word ik 11 juli dus geopereerd! Heb jij al een datum? Ben je zelf al geopereerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessie1210 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 13 uur geleden zei Blondie22: @Stefanie1991 Hee! Ik zou eigenlijk 10 juli geopereerd worden maar aangezien ze nog aan het verbouwen zijn in Amstelveen word ik nu op 11 juli geholpen door dokter Karim in bosch en duin in Utrecht!! Super leuk op dezelfde dag! Waar word jij geholpen? @Nessie1210 ja zeker spannend! Ben zelf ook benieuwd hoe ik het ga ervaren haha. Ga alles filmen dus als ik het vergeet kan ik altijd nog even terug kijken ik krijg de prothese voor de spier geplaatst! Heb een kleine b maar wel genoeg weefsel om het erboven te doen. Dit kwam mij ook gunstiger uit qua herstel omdat ik nog een kleine heb rondlopen! Ik ben op consult geweest bij dr Karim in kliniek Amstelveen en daar word ik 11 juli dus geopereerd! Heb jij al een datum? Ben je zelf al geopereerd? Leuk om het te filmen inderdaad! Ik heb morgen mijn eerste consult via Diana Gabriels en hoop half augustus geopereerd te kunnen worden. Ik heb zelf ook een kleine b en hoop ook dat ze het voor de borstspier kunnen plaatsen! Nogmaals succes en veel plezier met je nieuwe boobies! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 28 minuten geleden zei Nessie1210: Leuk om het te filmen inderdaad! Ik heb morgen mijn eerste consult via Diana Gabriels en hoop half augustus geopereerd te kunnen worden. Ik heb zelf ook een kleine b en hoop ook dat ze het voor de borstspier kunnen plaatsen! Nogmaals succes en veel plezier met je nieuwe boobies! Super spannend zeg! Ben benieuwd wat ze je aanraden qua cc's etc! Succes morgen! mijn operatie is helaas verzet naar 17juli.. ergens verbouwingen in de kliniek moet ik een week wachten! Echt super balen maar er is niets aan te doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanie1991 Posted July 8, 2017 Share Posted July 8, 2017 @Blondie22 amai de bv weer verzet zou ik echt helemaal niet leuk vinden. Hoe soe je dat dan met je verlof ofzo? Ik ga zelf bij plovier in be clinic. Ik heb nu een a en zou graag een c willen dus achter de spier en rond de 500 cc denk ik, ik hoop,dat je toch snel wordt geholpen want aou ik niet kunnen denk ik als DE dag continu verzet word Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 9, 2017 Author Share Posted July 9, 2017 Op 8-7-2017 om 08:35 zei Stefanie1991: @Blondie22 amai de bv weer verzet zou ik echt helemaal niet leuk vinden. Hoe soe je dat dan met je verlof ofzo? Ik ga zelf bij plovier in be clinic. Ik heb nu een a en zou graag een c willen dus achter de spier en rond de 500 cc denk ik, ik hoop,dat je toch snel wordt geholpen want aou ik niet kunnen denk ik als DE dag continu verzet word Jaaa hij is alweer verzet! Niet cool ik heb na de borstvergroting de 17e nog maar 1 week verlof in plaats van 2 dus moet mezelf maar gaan ziek melden als het na een week Nog niet gaat zegmaar.. eerlijk ik denk dat je met 500 cc groter dan een C cup krijgt hoor!! Ik krijg 520 cc voor de spier geplaatst en dat word iets van een E hahah heb je al een consult gehad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debbos Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Op 4-7-2017 om 21:40 zei Blondie22: Hallo ladies! ‼️‼️‼️‼️ film mijn bv 11 Juli is het zo ver. Dan eindelijk krijg ik mijn borstvergroting. Ik krijg 520 cc nagor implantaat voor de spier geplaatst door dr Karim. Nu ikzelf totaal niet weet hoe het eraan toe gaat lijkt het mij leuk/interessant om alles te filmen en te delen met jullie. Zodat de meiden die nog een bv moeten ondergaan een grof idee hebben van wat er te wachten staat. Ik ga alles filmen voor de operatie en erna, het herstel, maar ook als ik net uit narcose kom en ervoor etc. Lijkt het jullie leuk om me te volgen? Voeg mij toe op Snapchat: Daniquebono Snapchat omdat het toch iets veiliger is en je ziet wie het zien etc. Dus als je me toe hebt gevoegd, stuur even een berichtje in de comments dan sla ik iedereen op! Lieeeeeefs Danique Hoi danique .. 520cc op welke cup kom je dan uit? ik heb je toegevoegd op snap! Ik krijg 11sept. Me BV xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted July 9, 2017 Author Share Posted July 9, 2017 31 minuten geleden zei Debbos: Hoi danique .. 520cc op welke cup kom je dan uit? ik heb je toegevoegd op snap! Ik krijg 11sept. Me BV xx Hee! Toegevoegd haha sorry had je bericht nog niet gezien! Ik heb nu een A/B cup en kom ongeveer uit op een Dubbel D/E Dit zal niet helemaal zeker zijn maar je moet er vanuit gaan dat 150cc 1cup maat groter is ongeveer! Waar laat je je opereren en hoeveel cc krijg jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.