Ga naar inhoud

Nadja : 21 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen meiden ,

Vandaag voel ik me wel vrij goed eigenlijk , heb redelijk geslapen.Slapen blijft we moeilijk maar dat wordt je ook wel gewoon na 5 dagen :mellow:

Ik kan niet zeggen dat ik nog echt pijn heb , het is meer een "gevoel" , kan het moeilijk uitleggen :141:

De pijn in mijn spieren , ribben en armen is toch zo goed als weg , de littekens beginnen we te jeuken , hheeeeeeeel irritant en soms drukt de onderkant van de bh daar ook op :107:

Ik heb net gedoucht , nog altijd niet comfortabel.Ik heb men borsten nog altijd vast alsof ze er gaan afvallen , daar sta ik dan als een echte idioot!!

Na de douche heb ik geprobeerd om een t-shirt over men kop te krijgen en dat ging verassend goed :35:

Moet nu dadelijk even langs men werk en dan moet ik voor de eerste keer met de auto , ben benieuwd maar ik denk wel dat het gaat lukken.Ik neem ook een binnendoorweg waar het lekker rustig is en bijna geen verkeer...

Tot straks

Nadja

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat je wat geslapen hebt, bij mij is het wat tegengevallen dacht ga zonder kussens slapen was geen goed idee.

Ben benieuwd of het gaat lukken met de auto...

Heb ik ook hoor dat ik mijn borsten constant vasthoud als bh uit is :blush:

Tot straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

PFFFFF , ben ik blij dat ik blij dat ik terug is men zetel kan gaan liggen.

Met de auto rijden viel dan toch wat tegen , niet dat het pijn deed maar het was gewoon vermoeiend :mellow: .

Als ik van de 3de versnelling naar de 2de moest dat was toch wel lastig want dan moet je aan die knuppel trekken he , de rest is maar duwen dus dat ging wel.

Ik moest op mijn werk zijn omdat ze veiligheidschoenen kwamen opmeten en waren daar met nog enkele collega's uit andere winkels en we hadden allemaal een uur.Nu heb je natuurlijk altijd van die domme onbeleefderikken die zich daar niet aan houden en dan lekker gaan zitten voorkruipen :85::77::30:

Ik was op den duur wel redelijk lastig aan't worden ja maar ik heb me maar ingehouden....

Het is ook zo koud buiten he , was echt blij dat ik terug onder men deken kon kruipen , erg he , vind mezelf wel een luierik , hihi

Liefs Nadja

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja!

Knap hoor, dat je al met de auto durft! Was ook even lekker om je huis uit te zijn?? Volgens mij ben je gewoon erg blij dat je weer kan luieren he :P Ik wen nu ook aan deze luxe!!

Ben blij te horen dat je je zo goed voelt! Heb je geen last van steken? Neem je ook nog al je pijnstillers?

Geniet van de rest van je dag in je zetel! :35:

liefs,

marie xxx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie ,

Raar he , maar ik vond het toch niet zo leuk om buiten te komen.Veeeeel te koud , BRRRR.

Toen ik moest wachten om mijn schoenen op te meten werd ik draaierig en ik moest dan een tijdje gewoon staan en dat ging me toch niet goed af.Dus , blij dat ik in men zetel zit :)

Ik neem de tramadol niet meer , veel te zwaar en het is niet zo dat ik zoveel pijn heb dat ik zulke zware medicatie moet innemen.Ik neem nu nog brufen en dafalgan , dafalgan alleen als het nodig is en 3x per dag brufen.En jij ?

:101: xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

Luier maar lekker hoor niemand kan het ons kwalijk nemen nu!!!!!!!!!!

Vandaag heb ik ook een lui dagje, en nu net het woensdag is pffff, al goed dat mijn zoontje zelfstandig kan spelen maar echt rusten zit er niet in en heb zo'n zin in een dutje...

Ik neem nu enkel ook nog brufen en dafalgan gaat goed zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je bent ook aan het afbouwen ja :)

Wat neem je om te slapen? of gewoon 1 ibrufen?

Ik heb nog 1 zetpil voor vanavond en dan stop ik daarmee. Ik heb ernaast paracetamol van 500gram. Die neem ik 1 of 2 keer door de dag en 2 's avonds.

Evi heeft gelijk... gewoon luieren joh!! Daar hebben we nu recht op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi , wel leuk , mijn zoon studeert voor kok en gaat vanavond voor ons koken want mijn vriend heeft het nogal druk.Hij gaat frikadellen in verse tomatensaus met aardappelpuree maken , hmmmm lekker :47:

Zo zie je wel , even nie veel kunnen doen heeft ook zen voordelen he.

Alhoewel , ik vind het ook wel een beetje zielig dat hij zich moet staan uitsloven in de keuken hoor , het is toch wel moeilijk om niet te zeggen van "kom , ik zal het wel doen"

Als ik er dan zo over nadenk heb ik toch wel 2 schatten van mannen he :55:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meiden ,

De tijd vliegt he , ben al 1 week po.Heb nog wat foto's getrokken en enkele bijgeplaatst in de galerij.

Ik heb de foto's zitten te vergelijken en ik moet zeggen dat ik niet veel verschil zie :huh:

Wat mij wel opvalt is dat de linker borst nog altijd wat groter lijkt dan de rechter en de linker ziet er precies ook al wat natuurlijker uit dan de rechter.De rechter borst staat er echt nog rechtop.

Zien jullie verschillen??

Marisjuh had al gereageerd in de galerij en ze schreef dat ze al gegroeid waren. :125: Dat was mij dus niet opgevallen.Ik maar klagen dat mijn boobs gezwollen zijn en misschien zijn ze gewoon gegroeid , ah , dommerik :152:

Dat de linker wat groter is dan de rechter , dat verandert toch nog he , niet ???

:1big_boobs: xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Heb juist even gepiept naar je foto's :blush: . Mooi hoor, mag je best trots op zijn!! En mooi groot ook :116: !! En ze zijn idd een pak groter dan de foto's van 2dagen PO. Ik heb niet de indruk dat de linker groter is (rechts voor ons op de foto :6: ), wel dat hij nog iets hoger zit dan je rechter (althans op de foto)... mss is de rechter al iets meer ingedaald? Of kan dat niet na één week??

Veel succes met je herstel alleszins!! Wou dat ik al in je plaats was :108::D

Liefs,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Nadja!

Heb net je foto's bekenen... ziet er echt goed uit! Ik merk het verschil niet!! Maar ik heb dat ook bij mijn borsten. Als ik er zo naar kijk zie ik de verschillen, maar op de foto's niet, heel raar. Maar ik de jouwe lijken alsof ze iets soepeler zijn, zo'n zachtere vorm ofzo (vind het moeilijk uit te leggen!), maar in kort gezegd, mooier geworden!! Kun je het geloven, we zijn nu een week verder! Hopen dat de dagen snel voorbij gaan! haha...

Hoe heb je vanacht geslapen?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marie :6:

Ik heb eigenlijk goed geslapen hoor , nog altijd tegen een berg kussens tegenaan maar dat went ook he.

Ik merk ook dat ik niet meer zo stijf lig als in het begin.In het begin dierf ik me niet te bewegen en als ik dan wakker werd dan lag ik nog steeds hetzelfde als van het moment dat ik in slaap viel.

Nu wordt ik soms wakker in een houding waarvan ik dan denk "oei , ik kan toch nog wel recht" maar dat gaat dan ook vanzelf.Ik kan zo ook een beetje meer op de zijkant draaien , niet echt op mijn zij liggen he , kan het eigenlijk niet goed uitleggen maar ik hoef niet echt nog op mijn volledige rug te liggen.

Hoe gaat het met jou en met de boobies?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadja,

Fijn te horen dat je nu beter slaapt! Ik weet goed wat je bedoelt, ik doe hetzelfde! Vooral met mn heupen gedraaid liggen en dan ligt je bovenlichaam ook een beetje schuin, maar nog niet dat je op je zij ligt. Ik verander nu ook vaker van positie, vooral met mn benen. Heb echt heerlijk uitgeslapen, dus kan niet klagen.

Met mijn boobies gaat het goed, qua gevoel noet veel veranderd denk ik. Heb nog veel steken en voel vanalles gebeuren daarbinnen. Heb jij dat ook?

Ik ga vandaag langs de etos om te kijken wat ik kan vinden tegen de vocht, want wordt er nu beetje ongeduldig mee :P als ik iets vind, kan toch geen kwaad hehe...

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel eens steken , meestal zo van die korte venijnige maar dan wel opeens veel achter elkaar en dan weer lange tijd niet.Verder voel ik daar ook wel wat gebeuren maar kan niet uitleggen wat , stom he.

Vandaag gebeurt er precies vanalles bovenaan in mijn borsten , precies zo opspannen , ontspannen en zo dan de hele tijd.Dan voel ik weer wat in een tepel enz.

Als mijn pijnstiller is uitgewerkt dan voel ik dat het meeste op mijn rechterlitteken , de band van mijn bh drukt daar dan op.Dan neem ik ook meteen een nieuwe pijnstiller want van dat gevoel word ik heel vervelend , kan ik echt niet uitstaan :159:

Ja dat voch meid , dat is wel heel vervelend he , ik zou ook niet weten wat je ertegen kan doen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadja,

Ik heb net je foto's bekeken.

Ik zie ook al wel degelijk verschil hoor in grootte en vorm en de ene is inderdaad wat hoger dan de andere maar dat zal wel met het indalen te maken hebben hé, want in het begin had je dat toch ook niet dus die andere zakt ook nog wel.

Ziet er goed uit meid en denk niet dat je spijt hebt van die 600cc hé want past goed bij je lichaam hoor!

Ik begin me ook al wat meer te draaien, ook nog niet op mijn zij maar zoals je zegt lig niet meer zo stokstijf als in het begin en kan alleen uit mijn bed dus moet mijn ventje niet meer lastig vallen.

En lekker gegeten gisteren??

Is inderdaad wel is leuk dat we het zelf niet moeten doen maar ik betrap me er toch op dat ik steeds sta te moeien als mijn schattie aan het koken is :blush: kan het echt niet helpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Evi , ik moet me ook wel inhouden om me niet te moeien hoor.Maar ik heb wel een heel zelfstandige man , hij woont al van zijn 18 alleen en mijn vriend is heel perfectionistisch aangelegd dus eigenlijk is alles hier pico bello in orde.Van mij hoeft hij zelfs zoveel niet te doen maar hij kan geen rommel verdragen dus...

Ja , had heel lekker gegeten.Mijn zoon doet dat echt heel goed hoor , hij is nog maar 15 en draait gewoon een lekkere maaltijd in elkaar.Vandaag maakt hij spaghetti bolognaise.Weet je , hij doet het ook graag he.Het is een heel onzeker jongen maar op school krijgt hij veel complimenten tijdens de praktijk dus dat moteveerd hem enorm :)

We zijn weeral een week po , vliegt he maar we beginnen ook steeds weer beter te worden he...

Liefs Nadja xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's bekeken Nadja, en je hebt een stel prachtborsten hoor!!!

Weer een meesterwerkje van dr Plovier.....mocht hij besluiten om ze bij mij echt onder de spier te doen, dan heb ik weer een stel borsten die ik als voorbeeld kan geven aan hem......hij zal het wel grappig vinden dat ik er best wat van zn eigen werk als voorbeeld neem dan ;)

Is ook wel goed om hem een veer in z'n reet te steken he, doet ie extra goed zn best haha

En over 2 weken zien ze er NOG mooier uit natuurlijk!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

In mijn ogen is ie echt een kunstenaar hoor , ben zo blij dat ik bij hem geweest ben , ik kan hem iedereen aanraden :35: Ik heb van hem nog geen enkel lelijk werk gezien :)

Ben ook heel benieuwd wat het bij jou gaat worden , jij wil ook veel cc's denk ik he ?

Wel , Dr Plovier luistert echt heeeel goed naar je wensen en zegt dan gewoon wat ie ermee kan doen en gelukkig kon hij mij geven wat ik wenste he.Hij zal wel heel veel meiden gelukkig maken :3:

Liefs Nadja

Ps , dit forum werkt echt wel verslavend he :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja 1 weekje al het gaat snel hé.

En ik die dacht dat ik de bh zo snel beu zou zijn, ben juist blij dat ik hem aanheb hi hi

En wat mijn ventje betreft is helemaal tegenovergestelde hoor.

Jongste kind altijd in de watten gelegd totaal niet de nieuwe man!! (ben ook maar enig kind hoor dus enigszinds verwend dus mag niet veel zeggen <_< )

Nee hij doet zijn best wel had erger verwacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nadja,net je nieuwe foto,s bekeken,en het gaat de goede kant op he,echt wel!

ik zie vanaf bovend at ze al redelijk gelijk zitten(moet nog wel dalen) maar ik zie idd iets ongelijks aan de onderkant gezien,en dat is echt vocht meid,heb ik ook en bij alle drie de operatie,s gehad,dus ik kan je echt zeggen dat dit vocht is.als ze gaan dalen(als alle vocht eruit is) dan zal je merken dat ze ook minder hoog zitten :rolleyes:

het ziet er verders al rustig uit,word echt mooi! vind ik ze trouwens nu al voor net po :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja erg he? Ik zat eigenlijk altijd op een ander forum (een mama's forum voor kindjes die geboren zijn in april 2006) Daar zat ik al tijdens mn zwangerschap van de oudste die dus in april 2006 geboren is. Hebben echt lief en leed gedeeld de laatste 4,5 jaar en elkaar zelfs ook ontmoet enzo. Ik heb ze echt in de steek gelaten de laatste tijd want ik kom er nooit meer. Heb zelfs smsjes en een pakketje aan de deur gehad om te vragen of alles nog goed gaat en of ik nog leef. Heb het maar uitgelegd en gezegd dat ik voorlopig hier zit en het echt niet kan combineren want dan kom ik helemaal niet meer buiten haha.

Straks als de cc's erin zitten dan ga ik het wel proberen te combineren hoor, wil hier nl wel opblijven, vind het zo gezellig! Moet het dus gaan verdelen dalijk haha.

xxx

ps : ja ik wil ook veel cc's, wil ze minimaal zo groot als die van jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.