Ga naar inhoud

MissBeauty : 17 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei best_boobie:

Komt voor de bakker :35: 

Gefeliciteerd met je datum!

xxx BB

Dankjewel :D X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie zou je mijn topic ook willen verhuizen naar operatie verslagen :) Alvast dankjewel

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei MissBeauty:

@best_boobie zou je mijn topic ook willen verhuizen naar operatie verslagen :) Alvast dankjewel

 

 

Zie nu dat het al verplaatst is hihi:blush: dacht dat alleen de titel aangepast was vandaar! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Haai Meiden, 

 

Mijn operatie komt nu steeds dichter bij :D Over 5 weekjes zal ook ik trotse eigenaresse zijn van prachtige straten boobies.. :1big_boobs:De zenuwen beginnen steeds een beetje meer op te spelen. Toch spannend allemaal. Op het werk heb ik alles heel goed kunnen regelen gelukkig. Krijg 3 weken ziektewet 3 weken vakantie en dan nog een weekje halve dagen werken. Geeft een goed gevoel dat, dat goed geregeld is.. 

 

De komende  weken zit ik nog lekker vol met van alles en nog wat dus hopelijk gaat de tijd snel. :D..

 

Zijn er nog meer meiden aanwezig die in juli worden geopereerd door Frans? 

X MissBeauty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @MissBeauty,

 

Schiet nu wel op inderdaad, ietsjes langer dan een maand. Ach je hebt er nu al zo lang op moeten wachten.

Herken het helemaal, door allerlei omstandigheden kan ik pas over 4 weken op consult bij Straten en zal in week 36, begin september, geopereerd worden. Als het goed is hebben we na de operatie er jaren(!!!) plezier van!

 

Wat fijn om te lezen dat je 3 weken in de ziektewet mag, 3 weken vakantie en dan nog halve dagen. Heel netjes. Vond je het niet lastig om te bespreken? Ik heb 2 weken geleden mijn manager ingelicht over hetgeen wat er op de planning staat en gevraagd wat de bedoeling is ( vrij nemen of ziektewet ). ( Zo vroeg al omdat ik nog een andere vakantie gepland had staan, als ik alles van mijn eigen verlofuren moest doen, zou ik het niet redden.. ); Ik moet de dag van de operatie vrij nemen en mag mijzelf daarna ziek melden. Erg fijn natuurlijk. 

Lees wel dat veel meiden al na 2-3 weken alweer aan de slag gaan, ik heb dus goede hoop dat ik 1 week helemaal plat ga, dan een weekje rustig aan thuis werken en dan weer aan de slag. Maar misschien is dat gewoon te mooi bedacht hahaha. 

 

Dat passen zonder te weten hoeveel CC , ga ik ook aangeven te willen doen. Het maakt me niet uit hoeveel CC erin gaat, als het beeld maar gaat kloppen zoals ik het wil. Ze moeten mooi/natuurlijk zijn, als dat met 250 CC is, helemaal prima en als er 400CC in moet ook goed! Die tip had ik al eerder gelezen inderdaad.

 

Nou meis, nog een maand !! Houd je ons op de hoogte, ik ga je topic volgen en lees graag je verslagen!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.