Ga naar inhoud

Evah : 24 juli 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Jaaaaaa ik heb een datum!!! :D:D:D

 

Maandag 24 juli word ik geopereerd door dr. Fresow in de Bauland kliniek!

 

Vandaag consult gehad bij Faceland, consulente Fien vd Broek. Tijdens haar consultpraatje al heel veel info gehad en zelf ook heel wat vragen gesteld.

 

Daarna het passen! Uiteindelijk gekozen voor de Motiva full.

Dr Fresow kwam ook nog even kijken en zag meteen dat mijn borsten ongelijk zijn. Heb ik gek genoeg zelf nooit gezien :rolleyes:. Dus ik krijg rechts 315 cc en links 335.

 

@best_boobie Wil jij mijn topictitel aanpassen en verplaatsen? Tnx! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste Reactie
26 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Evah

 

Fijn dat je een pc hebt gevonden waarbij je je goed voelt, en gelijk een datum hebt gekregen voor je bv.

 

Ik heb je titel eventjes aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting.

 

Nu lekker af gaan tellen meis,

 

x

Dankjewel @Desert-Rose, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
55 minuten geleden zei tinkerbel80:

Super fijn dat je zo tevreden bent! Ik heb in juli een consult bij dr bauland via faceland! 

Dr Fresow bedoel je neem ik aan?

 

Spannend! Al een beetje een idee wat je kunt verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2017 om 12:05 zei tinkerbel80:

Via faceland kun je geopereerd worden door dr stijn bauland of dr fresow. Allebei opereren ze ook in de bauland kliniek. Ik heb geen idee..ik heb ook nog een consult bij Boerhaave en bij kliniek amstelveen. Super spannend allemaal!! 

Oohh ja klopt, heb idd gelezen dat Bauland in de zomermaanden meehelpt. Fresow opereert ook in Mill ja, is voor mij net zo dichtbij (of ver weg) als utrecht, dus prima.

spannend, je consulten! Ik ben wel benieuwd of de artsen dezelfde dingen zeggen. Laat je weten hoe het gegaan is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Evah:

Oohh ja klopt, heb idd gelezen dat Bauland in de zomermaanden meehelpt. Fresow opereert ook in Mill ja, is voor mij net zo dichtbij (of ver weg) als utrecht, dus prima.

spannend, je consulten! Ik ben wel benieuwd of de artsen dezelfde dingen zeggen. Laat je weten hoe het gegaan is?

Ja doe ik!! Lief van je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dusss, ik ben vanochtend naar Faceland geweest voor een extra passessie.

Ik had in eerste instantie gekozen voor 315 cc full, maar twijfelde heel erg.

Nogmaals gepast en deze keer leek het verschil tussen de 315 full en de 350 corsé kleiner dan de vorige keer. Ik vond de maat goed bij mijn lichaam passen en ook Fien en mn zusje waren het daarmee eens. Altijd fijn om nog even extra bevestiging te krijgen.

 

Dr Fresow kwam nog even kijken en ook hij vond het een mooie maat. Change of plans dus; Motiva 350 cc corsé it is, ik ben klaar voor 24 juli! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Evah:

Dusss, ik ben vanochtend naar Faceland geweest voor een extra passessie.

Ik had in eerste instantie gekozen voor 315 cc full, maar twijfelde heel erg.

Nogmaals gepast en deze keer leek het verschil tussen de 315 full en de 350 corsé kleiner dan de vorige keer. Ik vond de maat goed bij mijn lichaam passen en ook Fien en mn zusje waren het daarmee eens. Altijd fijn om nog even extra bevestiging te krijgen.

 

Dr Fresow kwam nog even kijken en ook hij vond het een mooie maat. Change of plans dus; Motiva 350 cc corsé it is, ik ben klaar voor 24 juli! :D

 

Fijn dat je eruit bent. Het verschil is voornamelijk projectie dus een goede keuze denk ik. 315=11,0/4,5 en 350=10,75/5,2.

Je kunt nu ook echt gaan aftellen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ik krijg 31 juli exact hetzelfde! Ben heel benieuwd naar jouw resultaat :D Heb je misschien een fotoalbum dat ik mag zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt dit zijn de pasfoto's. Ik zal na mijn operatie een fotoalbum aanmaken!

 

Tnx @Ellen125, ik ga eerst nog een week op vakantie, maar het komt nu wel dichtbij ja!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Wens2017:

@Evah ziet er mooi uit! Wat is je maat nu en hoe word het strax ongeveer?

Dankjewel! Ik heb nu 75A, soms AA.

Ik ga best boobie even een pb sturen om te vragen of zij uit kan vinden wat het straks zal gaan worden. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EvahHaha mooi toch! Ik heb nu een lege 80 C, en krijg als bb gelijk heeft een mooie volle d en een 80E in bh maat. Als ik die in de winkels zie denk ik wel; WOW.... Ik durf nog niets te lopen hoor.... heb ik strax een bulk bh s liggen die ik nooit aan kan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hoor, hunkemoller heeft in ieder geval maat F ook nog. Ze hebben e ook nog in alle soorten en smaken dus dat komt wel goed hoor haha. Ik heb van nature een bredere bouw dus t klinkt denk ik veel groter dan dat t bij mij zal ogen. Ik ben 30 augustus aan de beurt, nog een week of 6 wachten.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Evah:

@Wens2017 Zijn die maten wel te vinden in de 'gewone' winkels?

Ik heb zoooveel zin om straks mooie bh's te shoppen, snap wel dat je niet kunt wachten! Jij mag in augustus, toch?

 

Ik weet niet wat je gewone winkels vind. Hunkemoller heeft vaak ook nog maat F maar niet in alle modellen.

H&M gaat maar tot D geloof ik. Andere winkels ben ik nog niet geweest. Het ligt ook een beetje aan je omvang denk ik ;) Ik heb omvang 70 soms 65 en dat is niet altijd heel handig... :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te weten dat h&m tot D gaat, dat wist ik niet.  Omvang 65 is sowieso heel lastig.... nu hoor ik ook wel vaak dat h&m kleiner valt dan bijvoorbeeld hunkemoller, geen idee of dit zo is.... vorig jaar zo'n beetje alles gepast bij hunkemoller, niet paste goed of zat lekker. Hopelijk is dat na 30 augustus anders haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennn het zit erop voor mij!

 

Verslagje;
Om 11.15 moest ik me melden in de Bauland kliniek. Een vriendin van me heeft me gebracht. Zij ging terug naar huis en ik mocht mee om me om te kleden. Operatie-outfitje aan en in een bed gaan liggen. 
Toen kwamen er allerlei mensen langs; anesthesist om alles nog een x door te nemen, de arts om af te tekenen en verpleegsters om medicatie te geven en een infuus aan te leggen.
Rond 11.50 werd ik opgehaald om naar de OK te gaan. Daar werd alles nogmaals gecheckt en moest ik op zo'n operatiebedje gaan liggen. 
De narcose was heel gek! Ik voelde wat geprikkel in m'n hand en daarna in de rest van mn lichaam. De anesthesist stelde nog wat vragen over m'n werk en of ik geen last had van de muziek. Daarna was ik snel weg.

 

Om 13.10 ongeveer werd ik wakker, maar heeel moe. Echt nog een hele poos liggen doezelen en even gevraagd om een slokje water omdat ik zo'n dorst had. 
Toen ik wat wakkerder was, kreeg ik een beschuitje en een kopje thee (en later nog 1). Om 14.15 hebben ze me een sportbh aangetrokken en ben ik weer aangekleed. Toen mocht m'n vriendin ook weer binnenkomen. Nog een poosje zitten suffen en thee gedronken en om een uur of 3 mocht ik naar huis.

Ik heb een zak medicijnen meegekregen met een 'schema' erbij. Het voelt nu een beetje alsof ik gisteren 20.000 push-ups heb gedaan, vreselijke spierpijn en het gevoel alsof er een bowlingbal op m'n borst ligt. Kan gelukkig wel gewoon zelf overeind komen. Narcose werkt lang door, nog steeds nogal suf, maar ik ben niet van het slapen op m'n rug dus dat werkt niet zo goed.

 

Maar, ik heb (nu al) prachtige boobies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.